sakarya mt dereağzı çıkarması:)))

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
abi koca başlık yaptık dereağzı dedik sakarya mt dedik neyse sende yavaştan takıla takıla öğrenirsin keşke sendeki resimleri bana bülütüt ile yollasaydın bende buraya yüklerdim ama iş işten geçti artık veya gündüz ilhami fabrikadan yükleme yapar
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
563
güzel gezi olmuş katılamamak şimdi daha çok koydu bana :/ ama şu gribi üstümden bi atayımda sonra görün siz beni :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
hadi bakalım bekliyoruz iyileş sen gezi her daim olur hava açık olsun yeter yani..
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Drift Samsam :) akşam geldim motorumu hemen yıkattım oradan maça gittik, hakem sağolsun 0 0 berabere kaldık, forza GS
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
abisi sen kız arkadaşından izin alıyormusun? mesaj yazmak için:queen:
yok daha neler.. o kadar da değil yani..
motosiklet benim için hobi, burada samimiyet kurduğum arkadaşlar dostum..
allah şükür o kadar karışamaz.. bostan korkuluğumuyuz :queen:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet beyler taylotlar içildi mi ?
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Üşüyen varsa eğer şu benim takım yağmurluktan alsın bence. Ev daha soğuk motorun üstünden. :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
bu fatih nerede yahu..
geldi iki foto attı ondan sonra kayboldu.. bebek ağlıyo heralde, ona bakmaya gitti :queen:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler bayanlar,

Facebook ta Sakarya Motorsiklet.net açılmıştır. Canlandıralım
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
yengeden izinsiz nete bile giremiyor ki handikap...:p
abi bu kılıbık işte sana 50 kere dedim ama sakalımız yok ki dinlemiyorsun beni neyse koray baksın işine umarım kısa zaman da düğün yaparda kurtuluruz bu kılıbıktan hatta düğün masraflarını biz karşılayalım biran önce evlensin yani...

---------- Post added at 01:20 ---------- Previous post was at 01:18 ----------

Drift Samsam :) akşam geldim motorumu hemen yıkattım oradan maça gittik, hakem sağolsun 0 0 berabere kaldık, forza GS
şamil im harbiden diriftçisin senin üstüne dirift yapan görmedim inanki:queen:
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
45
Şamil iyi düşünmüş aslında facebook hemen hemen çoğu insan da var, sakarya çevresinden bir kaç arkadaş kazandırabilir aramıza. Ve etkinlik v.s daha hızlı bir şekilde arkadaştan arkadaşa aktarılabilir, deneyelim derim.

Evet motosiklet daha hoş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst