- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,948
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar bu gün yaptığımız kısa fakat gayet zevkli geçen gezimizden birkaç foto...
sabah işten çıktığımda hava gayet açık ve güneşli idi bunu fırsat bilip sakarya sayfasında 2 dakika içinde organize olduk ve saat 12 de ada avm önünde toplandık..
katılımcı arkadaşlar ise:
ben f54
ilhami (kalinka)
murat(pisikiartist)
adem abi (daha nic namesini bilmiyorum )ve son olarakta geziye yarıda katılan
samsam(şamil )arkadaşımızdı nereye gitsek diye düşünürken fazla uzaklara gitmeden bir gün geçirelim dedik ve vurduk kendimizi yollara..
aaa bir bakmışız akyazı dereağzındayız mekan harika hava harika ortam desen ona keza vurduk muhabbetin beline..
esas bomba ise gezinin yarısında bizi evinde ağırlayan zeki kardeşimiz oldu o forumdan değil motorları da sevmez sebebi ise birkaç küçük kaza atlatmış
ale:
ama sıcacık bahçesini kapılarını bize açtı semaverde çay ikram etti sağ olsun çok sıcak bi şekilde ağırladı bizi işte fotolar
url=http://bit.ly/c25MCx]
[/url]
bu benim dül dül

bu murat ın demir atı
url=http://bit.ly/c25MCx]
[/url]

url=http://bit.ly/c25MCx]
[/url]

bu resimdeki el kaldıran arkadaş geziye sonradan katılan samsam ama ne hikmetse ilk yemek ona geldi heralde garsona avanta verdi biz görmeden anlam veremedik yani

bu resimdeki arkadaş ise yeni üye adem bey

url=http://bit.ly/c25MCx]
[/url]
diğer arkadaşlarda en kısa zamanda fotoğrafları yükleyecektir benden bu kadar semaver resimleri bi harika hele çayın tadı anlatılmayacak kadar güzeldi....
sabah işten çıktığımda hava gayet açık ve güneşli idi bunu fırsat bilip sakarya sayfasında 2 dakika içinde organize olduk ve saat 12 de ada avm önünde toplandık..
katılımcı arkadaşlar ise:
ben f54
ilhami (kalinka)
murat(pisikiartist)
adem abi (daha nic namesini bilmiyorum )ve son olarakta geziye yarıda katılan
samsam(şamil )arkadaşımızdı nereye gitsek diye düşünürken fazla uzaklara gitmeden bir gün geçirelim dedik ve vurduk kendimizi yollara..
aaa bir bakmışız akyazı dereağzındayız mekan harika hava harika ortam desen ona keza vurduk muhabbetin beline..
esas bomba ise gezinin yarısında bizi evinde ağırlayan zeki kardeşimiz oldu o forumdan değil motorları da sevmez sebebi ise birkaç küçük kaza atlatmış
ama sıcacık bahçesini kapılarını bize açtı semaverde çay ikram etti sağ olsun çok sıcak bi şekilde ağırladı bizi işte fotolar
url=http://bit.ly/c25MCx]
bu benim dül dül

bu murat ın demir atı
url=http://bit.ly/c25MCx]

url=http://bit.ly/c25MCx]

bu resimdeki el kaldıran arkadaş geziye sonradan katılan samsam ama ne hikmetse ilk yemek ona geldi heralde garsona avanta verdi biz görmeden anlam veremedik yani

bu resimdeki arkadaş ise yeni üye adem bey

url=http://bit.ly/c25MCx]
diğer arkadaşlarda en kısa zamanda fotoğrafları yükleyecektir benden bu kadar semaver resimleri bi harika hele çayın tadı anlatılmayacak kadar güzeldi....