- Katılım
- 18 Nis 2009
- Mesajlar
- 4,287
böyle göründüklerine bakmayın siz, ben full koruma serik'e girdiğimde ( sitede serik fotoğrafları var antalyadan ) hepsinin ağzının suyu akmıştı, fakir edebiyatına dalmışlardı. ama sonradan toparlanıp cesaret, sıcak vs muhabbetine girmişlerdi
suç bunların değil, kasklı olduğum için beni durdurup da "yarışamı gidiyorsun, niye kask taktın öyleyse " diye GBT mi sorduran polis memurlarında...
ah canım ülkem ah...
sen de doğru diyon abi ben full koruma geziyom her köşede polis durdurup ehliyet ruhsat soruyo ortalık it kopuk dolu adamlar onlara hiç dönüp bakmıyor bile
Valla benim hosuma gitti diycem ama tasliycaksiniz sonra beni.![]()
hani sende az apaçi değilsin ha