Şaka makinası (Şaka gibi :( )

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
hadi hortlatayım konuyu şuan 71.350 kişi var şaka makinası sayfasında :))
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
ben kaskımı takıyorum montumda var her türlü hareketide yapıyorum. bana olan beni bağlar başkasını kasmaz. boşuna burda laf kalabalığı yapmasın kimse. bu hareketleri ben yapmaya çalışmadım diyen adam yalan söyler .herkes bu yollardan geçerek öğrenir motor kullanmayı öyle veya böyle.ee ondan sonra Türkiye'de motor şovu yapan yok elin gavuru yapıyo diyebiliriz ancak.önümüzden giden yokki bizde doğru şeyler yapalım ;) kim ne derse desin bu işten kimse vazgeçmez buda böyle biline :)

senin yaptığın serserilik
ve ilgi çekmeye çalışmaktan başka birşey diğil
sen geber git umrumda olmaz ama ya başkalarına zarar verirsen ne olacak
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
42
hadi hortlatayım konuyu şuan 71.350 kişi var şaka makinası sayfasında :))

avatarında gördüğüm motor senin mi?
eğer seninse,
gerçekten meraktan soruyorum aynaları neden sökersiniz?
bunu bana açıklayabilecek kimse varmı? çok merak ediyorum...
"hız" mı? "karizma" mı? "aerodinamik" mi? nedir, neden sökülüyor bu aynalar?
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Aynaları yok,kask yok(umrumda değil),bide bişey yapıyolarmış gibi buluşuyolar,geziler filan.Ulan grup sürüşü diye bişey mi biliyosunuzda...Zaten yapmışsınız kazayı.

---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

avatarında gördüğüm motor senin mi?
eğer seninse,
gerçekten meraktan soruyorum aynaları neden sökersiniz?
bunu bana açıklayabilecek kimse varmı? çok merak ediyorum...
"hız" mı? "karizma" mı? "aerodinamik" mi? nedir, neden sökülüyor bu aynalar?

Apaçiler motorun aynalarını söktüklerinde daha hızlı gideceklerini düşünürler.
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
avatarında gördüğüm motor senin mi?
eğer seninse,
gerçekten meraktan soruyorum aynaları neden sökersiniz?
bunu bana açıklayabilecek kimse varmı? çok merak ediyorum...
"hız" mı? "karizma" mı? "aerodinamik" mi? nedir, neden sökülüyor bu aynalar?

şık güzel aynalar üretilse cup ve bu tip motorlarda ayna kullanımı artabilir orj aynalar bence hiç yakışmıyor..
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
avatarında gördüğüm motor senin mi?
eğer seninse,
gerçekten meraktan soruyorum aynaları neden sökersiniz?
bunu bana açıklayabilecek kimse varmı? çok merak ediyorum...
"hız" mı? "karizma" mı? "aerodinamik" mi? nedir, neden sökülüyor bu aynalar?
Rx kingi aynayla süren pek göremezsin aynalı çirkin duruyor diye söküyorlar:) bi ara bende sökmüştüm ama gençlik işte 18 19 yaşındayken bilmiyordum önemini... :(

---------- Post added at 17:01 ---------- Previous post was at 16:59 ----------

Aynaları yok,kask yok(umrumda değil),bide bişey yapıyolarmış gibi buluşuyolar,geziler filan.Ulan grup sürüşü diye bişey mi biliyosunuzda...Zaten yapmışsınız kazayı.

---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:53 ----------



Apaçiler motorun aynalarını söktüklerinde daha hızlı gideceklerini düşünürler.

apaçilikle alakası yok yaşın kaç bilmiyorum ama işte özenti diyelim çevrende ayna takan yok sen takınca garip duruyo hissi olduğu için takmıyosun olay bundan ibaret...zaman geçince alıyorsun ama ..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bi kaç resme baktım da,ya tek teker yaparken o motosikletin dengesi bozulursa???

Yetenekli olabilirler eyvallah,ciddi bir kitleleri de olabilir fakat;

Full koruma+oturdukları yerel yonetimlerden bi kapalı alan isteyip yapsalar,yani herşey usulu ile olsa bizde alkışlasak.. Aksi halde yazık ederler bu arkadaşlarımız kendilerine...
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
aynamın olmadığını nerden çıkardın ? sadece şekil aynalar olsa kullanımın daha çok artıcağı fikrimi paylaştım..
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Bi kaç resme baktım da,ya tek teker yaparken o motosikletin dengesi bozulursa???

Yetenekli olabilirler eyvallah,ciddi bir kitleleri de olabilir fakat;

Full koruma+oturdukları yerel yonetimlerden bi kapalı alan isteyip yapsalar,yani herşey usulu ile olsa bizde alkışlasak.. Aksi halde yazık ederler bu arkadaşlarımız kendilerine...

Hayır arkadaş.Anlamıyosunuz.Adamların aynaya bile bahanesi var,çirkinmiş aynalar!Pist mi,kapalı alan mı ? Geçin bunları ya,bunlar için mi ? Ben adım kadar eminim ki dertleri sadece dikkat çekmek.Tamam motosiklet kullanmaktan keyif alıyolardır.Fakat siz niye trafikte yapıyolar sanıyosunuz ? Kapalı alan verin giderler mi sanıyosunuz ? Maksat trafikte gören baksın,dikkat çeksinler,kızlar baksın vs.vs.Neden kask takmıyolar acaba,belkide fotoğraf çekilirken sürüş halinde suratları gözüksün diye,belkide etrafındakilere tanınmak için.Ben böyle adamlarla konuşma gereği bile duymam.Görmüyo musunuz,neden ayna takmıyosun sorusuna ''etrafımızda kimse takmıyo,biz takında garip olur'' diye cevap veriyolar.Çirkin diyo aynalara :) Adamlar sana onu ne için üretmişse,bunları bile anlama kabiliyetleri yok.Birde buluşuyolar,yok bilmemne gezisi bilmemne toplanması.Grup sürüşü diye bişeyden haberleri var mıdır merak ediyorum :) Zaten 1 sayfa öncesinde kaza videosu mevcut.Söylenecek fazla bişey yok.Ben böyle insanların asla bizim söylemlerimizle bazı şeyleri idrak edeceklerini düşünmüyorum.

---------- Post added at 15:12 ---------- Previous post was at 15:10 ----------

aynamın olmadığını nerden çıkardın ? sadece şekil aynalar olsa kullanımın daha çok artıcağı fikrimi paylaştım..

Egzost alacağınıza ayna alın o zaman arkadaşım güzelce.Piyasada tonla ayna var.Bende beğenmemiştim değiştirdim aynalarımı.Gidipte söküp atmadım
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Hayır arkadaş.Anlamıyosunuz.Adamların aynaya bile bahanesi var,çirkinmiş aynalar!Pist mi,kapalı alan mı ? Geçin bunları ya,bunlar için mi ? Ben adım kadar eminim ki dertleri sadece dikkat çekmek.Tamam motosiklet kullanmaktan keyif alıyolardır.Fakat siz niye trafikte yapıyolar sanıyosunuz ? Kapalı alan verin giderler mi sanıyosunuz ? Maksat trafikte gören baksın,dikkat çeksinler,kızlar baksın vs.vs.Neden kask takmıyolar acaba,belkide fotoğraf çekilirken sürüş halinde suratları gözüksün diye,belkide etrafındakilere tanınmak için.Ben böyle adamlarla konuşma gereği bile duymam.Görmüyo musunuz,neden ayna takmıyosun sorusuna ''etrafımızda kimse takmıyo,biz takında garip olur'' diye cevap veriyolar.Çirkin diyo aynalara :) Adamlar sana onu ne için üretmişse,bunları bile anlama kabiliyetleri yok.Birde buluşuyolar,yok bilmemne gezisi bilmemne toplanması.Grup sürüşü diye bişeyden haberleri var mıdır merak ediyorum :) Zaten 1 sayfa öncesinde kaza videosu mevcut.Söylenecek fazla bişey yok.Ben böyle insanların asla bizim söylemlerimizle bazı şeyleri idrak edeceklerini düşünmüyorum.

---------- Post added at 15:12 ---------- Previous post was at 15:10 ----------



Egzost alacağınıza ayna alın o zaman arkadaşım güzelce.Piyasada tonla ayna var.Bende beğenmemiştim değiştirdim aynalarımı.Gidipte söküp atmadım
sanada zengin apaçisi derler bunlar :) aynan hoşuna gitmemiş ama değiştirmişşin onlar para yokta değiştirmiyoruz derler :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Hayır arkadaş.Anlamıyosunuz.Adamların aynaya bile bahanesi var,çirkinmiş aynalar!Pist mi,kapalı alan mı ? Geçin bunları ya,bunlar için mi ? Ben adım kadar eminim ki dertleri sadece dikkat çekmek.Tamam motosiklet kullanmaktan keyif alıyolardır.Fakat siz niye trafikte yapıyolar sanıyosunuz ? Kapalı alan verin giderler mi sanıyosunuz ? Maksat trafikte gören baksın,dikkat çeksinler,kızlar baksın vs.vs.Neden kask takmıyolar acaba,belkide fotoğraf çekilirken sürüş halinde suratları gözüksün diye,belkide etrafındakilere tanınmak için.Ben böyle adamlarla konuşma gereği bile duymam.Görmüyo musunuz,neden ayna takmıyosun sorusuna ''etrafımızda kimse takmıyo,biz takında garip olur'' diye cevap veriyolar.Çirkin diyo aynalara :) Adamlar sana onu ne için üretmişse,bunları bile anlama kabiliyetleri yok.Birde buluşuyolar,yok bilmemne gezisi bilmemne toplanması.Grup sürüşü diye bişeyden haberleri var mıdır merak ediyorum :) Zaten 1 sayfa öncesinde kaza videosu mevcut.Söylenecek fazla bişey yok.Ben böyle insanların asla bizim söylemlerimizle bazı şeyleri idrak edeceklerini düşünmüyorum.

---------- Post added at 15:12 ---------- Previous post was at 15:10 ----------



Egzost alacağınıza ayna alın o zaman arkadaşım güzelce.Piyasada tonla ayna var.Bende beğenmemiştim değiştirdim aynalarımı.Gidipte söküp atmadım

Resimlerin tamamına bakmadan,çevrede araç olmayan resimleri baz alarak böyle bi yorum yaptım.
Yeni yeni bakınca akan trafikte de yaptıklarını gördüm. Kendine acımayan adamlara birsey demem ama trafiği riske atıyorlarsa iş değişir.. Geri aldım yorumumu :)
Allah akıl fikir versin
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
sanada zengin apaçisi derler bunlar :) aynan hoşuna gitmemiş ama değiştirmişşin onlar para yokta değiştirmiyoruz derler :)

Hep öyledir,para yoktur.Ama grup adına sticker,kapşonlu üstler bastıracak paraları vardır :)

Ben tüm fotoğraflarına üşenmeden hayretle baktım.Nasıl bi psikoloji içinde oldukları belli.Dikkat çekme,kendilerini kanıtlama
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
63
Vay bee, gerçekten ahmaklığı meziyet sanan güzel insanlarımız varmış. Ben hep "yaa kask takmıyoruz ama yavaş gidiyoruz", "aynamız yok çünkü motoru yana devirdim kırıldı", korumalarım yok çünkü pahalı" vs. gibi bahaneleri olduğunu düşünüyordum. Fakat görüyorum ki bu arkadaşlar sırf aykırı olabilmek için böyle yapıyorlarmış. Bahaneleri falan da yok. Saf ve katıksız mallık.

Maalesef her hangi bir kaza olduğunda bunun kaza yapan arkadaş ve yolcusu dışında bize de zararı oluyor. Ülkemizde motosiklete olan ön yargının sebebini oluşturuyorlar. Anne-babaların motosikletten korkmalarını sağlıyorlar. Teşvik edilmesi gereken bir araçken yasaklanma düşüncesinin oluşmasını sağlıyorlar.

Daha dün Antalya'da iki motosikletli kaza yaptı. Bu kadar mı ucuz hayatınız?
http://www.haberler.com/kemer-de-trafik-kazasi-1-yarali-3202543-haberi/
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
tamam düşe kalka öğrenmişler az çok yetenek de var biri çıkıpta ellerinden tutsa bu saçmalıkları yapmazlar canları yanmaz
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
vay be yetenekli oldular
serseriliğide yeteneğe vurdunuz
hepsine demedim zaten tanımam etmem hiç birini az çok yaptıkları şey belli sağda solda serserilik yapcağına sizin tabirinizle biri pist yapsın veya üstüne dursun ki sağda solda ölülüleri patlamış kafalarını görmeyelim.. sonuçta onlarda bizim insanımız ve hepsi 16 19 yaşları arasında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst