Hayır arkadaş.Anlamıyosunuz.Adamların aynaya bile bahanesi var,çirkinmiş aynalar!Pist mi,kapalı alan mı ? Geçin bunları ya,bunlar için mi ? Ben adım kadar eminim ki dertleri sadece dikkat çekmek.Tamam motosiklet kullanmaktan keyif alıyolardır.Fakat siz niye trafikte yapıyolar sanıyosunuz ? Kapalı alan verin giderler mi sanıyosunuz ? Maksat trafikte gören baksın,dikkat çeksinler,kızlar baksın vs.vs.Neden kask takmıyolar acaba,belkide fotoğraf çekilirken sürüş halinde suratları gözüksün diye,belkide etrafındakilere tanınmak için.Ben böyle adamlarla konuşma gereği bile duymam.Görmüyo musunuz,neden ayna takmıyosun sorusuna ''etrafımızda kimse takmıyo,biz takında garip olur'' diye cevap veriyolar.Çirkin diyo aynalara

Adamlar sana onu ne için üretmişse,bunları bile anlama kabiliyetleri yok.Birde buluşuyolar,yok bilmemne gezisi bilmemne toplanması.Grup sürüşü diye bişeyden haberleri var mıdır merak ediyorum

Zaten 1 sayfa öncesinde kaza videosu mevcut.Söylenecek fazla bişey yok.Ben böyle insanların asla bizim söylemlerimizle bazı şeyleri idrak edeceklerini düşünmüyorum.
---------- Post added at 15:12 ---------- Previous post was at 15:10 ----------
Egzost alacağınıza ayna alın o zaman arkadaşım güzelce.Piyasada tonla ayna var.Bende beğenmemiştim değiştirdim aynalarımı.Gidipte söküp atmadım