Şaka makinası (Şaka gibi :( )

Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
faceden insan tanımak istiyorsan tipe bakıcaksın 1
yazılarda türkçemi yoksa q he hu nasıl konuşuyor bakıcaksın 2
cahilliktenmi yapıyor yoksa artistliktenmi yapıyor onada bakıcaksın 3
bunlar tam tamamlamış olayı.
alayına meydan okumuş bunlar harbii şaka makinaları.
azrailde şaka gibi gelir bunlara ondan sonra eşheduuuuu..::D
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
34
tiplere bak apachi : ) yanlız baya hayran sayısına ulasmıslar amacını aşmıs bunlar : )
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Valla benim hosuma gitti diycem ama tasliycaksiniz sonra beni.:p
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
bu arkadaşları daha önce ben paylasmıştım bir çoğu ehliyetlidir çok iyi tek teker yaparlar serik-manavgat gezisinde 45 motor katılmış trafiği kitlemişlerdir:)neede olsa antalyalılar:)
benim 6 arkadasım bu gurupta.. ortak 76 arkadasım beğenmiş hep bizim çevre:))
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
bu arkadaşları daha önce ben paylasmıştım bir çoğu ehliyetlidir çok iyi tek teker yaparlar serik-manavgat gezisinde 45 motor katılmış trafiği kitlemişlerdir:)neede olsa antalyalılar:)
benim 6 arkadasım bu gurupta.. ortak 76 arkadasım beğenmiş hep bizim çevre:))

Yaptıkları çok harikaymış gibi gururla anltıyorsun birde. :pr:
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
hoş birşey degil burda görüyoruz uzaga gitmeye gerek yok millet motoru bu tarz kullananlara dua ederek bakıyo :)))
 
Katılım
16 Ağu 2010
Mesajlar
46
:cat: haklısın...hee trafiğe kapalı alan olsa ve koruma ekipmanları olsa bence ok..


trafiğe kapalı alanda olsalar yeterli bence, kafatasını parçalamak, sakat kalmak gibi tercihlerine saygılıyım. yinede allah kazadan korusun bu arkadaşları genç insanlar... erken uyanırlar inşallah..
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Bu çocukların birbirleriyle dostlukları çok sıkıya benziyor,dayanışmaları fevkalade,yakaladıkları resim karelerinde bilinçli olarak verilmiş pozlarda geerçekten güzel görünenler var,motor üstündede iyiler ve kendilerine güvenleri var yiğidi öldür hakkını yeme derlerya hani biraz eğitimli olsalar veya birazdaha bilinçli sürseler çok daha güzel olurdu.

Bunlardaki cahil cesareti,inşallah ölümlük kalımlık bir vukaat yaşamadan korumanın önemini farkederler.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Benim arkadaşlarımda bu gurupta,Harun iyi teker yapıyor Kim ne derse desin..( Trafik Ve koruma olayına katılıyorum.)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
övülecek hiçbir yanları yok yaptıkları hareketlerin nedeni belli,yazdıkları isim belli.ha bana deseler sen böyle kullanabilir misin evet kullanamam ve kullanmamda yapılan dogru birşey degil,yolda gören vatandaş motora o yüzden itici gözle bakıyor motorcu camiasının imajı neden düzelmiyor.herkez düzgün kullansa millet neden itici gözle baksın
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
bu arkadaşları daha önce ben paylasmıştım bir çoğu ehliyetlidir çok iyi tek teker yaparlar serik-manavgat gezisinde 45 motor katılmış trafiği kitlemişlerdir:)neede olsa antalyalılar:)
benim 6 arkadasım bu gurupta.. ortak 76 arkadasım beğenmiş hep bizim çevre:))

Zihniyet böyle olduktan sora .... Övünüyor bide..

Eminimki korumlar tam trafiğe kapalı alanda olsa kimse kötğ bir şey demez destekler ama kask yok koruma yok trafikte saçma gereksiz apaçilikten başka bir şey değil
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Böyle insanlar , aslında insanlar bile demiyecem ama bunlara diyeceğim kelimeyi buraya yazsam banlanırım o yüzden söylemiyeceğim , neyse bu insan görünümlü gerizekalı apaçiler yüzünden bir insan motora heves ettiğinde ailesinden veto yiyor , insanların baskılarına maruz kalıyor daha yazacak cok sey var ama gecenin 03:00'ünde daha fazla yazmak istemiyorum.
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
19.000 kişiye ve bu beyinsizlere hayatımda etmediğim kadar küfür ettim.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hiçbir koruma ekipmanı olmadan, özellikle de akan trafikde bu tip hareketler yapmak, cahilliğin daniskası resmen.
Bir de marifetmiş gibi plakalarını sergiliyorlar. Yaptıklarının suç olduğunun farkında değiller mi acaba?
Bu videoların delil teşkil etmesi sayesinde çok rahat bir şekilde teşhis edilip haklarında kanuni işlem yapılması mümkündür.
Madem merakınız var bu işe, doğru yerde ve doğru şekilde, kendinizi ve çevrenizi riske atmayacak önlemleri alarak; adabıyla geliştirin yeteneğinizi ya da dökün kurtlarınızı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst