Şaka Gibi! ER 5 Aldım :)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel renk..Makina da güzelmiş.........:cat:
Tekrar hayırlı olsun..... :cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı olsun.Bence gayet uygun bir fiyata almışsın.Gaza gelip fazla yğklenmezsin umarım.Böyle büyük cclerde en merak ettiğim konu ve korktuğum aynı zamanda Yakıt olayı ?:silent:Fazla yakıyorsa pekde sevimli bir olay değil :)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kazasız belasız ...
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun abi.Allah kazasız :rendeer:sorunsuz kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Hayırlı olsun güzel günlerde kullanmak nasip etsin allahım.. Aman gözünü seveyim...dikkatli kullan...!! Kız arkadaşında hakikaten esaslı bir insanmış.. onuda ayrıca tebrik etmek lazım...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
kırmızısı siyahı kadar hızlı değilmiş bunların, 189 görüyomuş, siyah 190 yapıyo :D:p

hayırlı olsun,
kazasız belasız inşallah,
ee kaza beladan uzak olduktan sonra er 5 ile keyifli sürüşler yapacağın kesin zaten :wiinkk:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
Hayırlı olsun, şans yüzüne gülmüş valla. Kazasız belasız binersin inşallah. :rendeer:

Tekerin düz basMAsın ki viraj alabilesin. :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
125
Hayırlı olsun ARBETUS kazasız belasız bin. Bu arada MCT camiasınıda unutma sakın. Tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
TEşekkür ederim arkadaşlar. Maciti unuturmuyum. Dün Macitle gezdim hep :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun er 5 iniz bende kısmet olursa seneye cbr 125 alacam
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
13
TEşekkür ederim arkadaşlar. Maciti unuturmuyum. Dün Macitle gezdim hep :)

kardeş hayırlı uğurlu olsun bende alalı birbuçuk ay oldu er5 mi ve inan çok memnunum inanmayacaksın ama bende motorumu alırken seninkine benzer bir olay yaşadım ybr 125 kullanıyordum hakkını asla inkar edemem az kahrımı çekmedi 2 yıl kullandım inana hiç preblem yaratmadı şimdi ise er5 kullanuyorum kendi sınıdında bence tartışılmaz ALLAH kaza bela vermesi iyi günlerde kullan biliyorsun makine gerçekten çok seri kendini kaptırma!!!!!!!!!!
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Teşekkür ederim arkadaşlar. Ufak bir asfaltla temas yaşadık ama hayat devam ediyor. :)

Sağlıcakla.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
78
Teşekkür ederim arkadaşlar. Ufak bir asfaltla temas yaşadık ama hayat devam ediyor. :)

Sağlıcakla.

geçmiş olsun.önemli birşey yoktur umarım??tabiki öncelikle sende ,ve sonra motorunda bir hasar yoktur inşallah,yoksa nazara mı geldin sen??:rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Hayırlı olsun Arbetus dostum. Vulcan en500 düşünürken sanırım aynı motora sahip olan er5'i satın aldın. Güle güle bin Allah kaza bela vermesin. Selamlar.
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
116
hayırlı uğurlu olsun kardeşim kazasız belasız . tekerin düz bassın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst