Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
hiç şüphen olmasın kesinlikle,ama şuan izmirdeyim sen gidene kadar gelirim istanbula.:cat:Valla kış - mış / yağış - mağış demeyeceğim ve ilk fırsatta İstanbul'a geleceğim sadece MT sayesinde tanıdığım sizlerle buluşmak için:cat:
Ümmet Beyde bana refakat eder mutlaka:mrgreen: