- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
hayırlı olsun barışcım Allah kazasız belasız güle güle kullanmayı nasip etsin..
hayırlı olsun barışcım Allah kazasız belasız güle güle kullanmayı nasip etsin..
Teşekkür ederim Emin Abi Seninle bir türlü bir araya gelemedik.
Hayırlı uğurlu olsun Kardeşim, Allah değer verdiğin ve seni en zor günüde destekleyen arkadaşınla nice gezilere çıkmak nasip etsin :rendeer:
güle güle kullan...resimleri bekliyoruz tekerin düz bassın :cat:
Amin abi Zaten o arkadaşımla kazayı bile beraber yapmıştık. sevinci hüzünü ve adrenalni hep birlikte paylaşıyoruz.
emin abi biraz alışayım malum tarz değişti yanına gelecem![]()
Abi haberim olsun seninle yüz yüze konuşmak istiyorum mutlaka.Valla kış - mış / yağış - mağış demeyeceğim ve ilk fırsatta İstanbul'a geleceğim sadece MT sayesinde tanıdığım sizlerle buluşmak için:cat:
Ümmet Beyde bana refakat eder mutlaka:mrgreen: