Şaka Gibi! ER 5 Aldım :)

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Hiç aklımda yokken bu kışıda MCt ile geçiririmd erken bugün bir ER5 sahibi oldum. Hala şoktayım. Bu işte payı büyük olan sevgili candostum Yavuz ve bricik hayatım Elfime çok teşekkür ediyorum. Çok saçmaladım mazur görün hikayemi paylaşayım sizinle;

Bundan yaklaşık 2 hafta öncesine kadar müpdelası olduğum sahibinden.com'a takılmaktayken :) ve büyük motoru birdahaki sezona umudederken Sevgili dostum Yavuz bana bazı problemlerden dolayı yeni sezona kadar motora binmeyeceğini, Benimde yeni bir makina düşündüğüm için kendi cbf150 sini satıp parasını benim kullanıp almayı düşündüğüm makinaya alırken kullanmamı öbür Sezona kadar da sıkmadan ödeyebileceğimi söyledi. Tesadüfen Sitemizin üyesi olan Apache_34 Nickli Özgür abinin motorunu internette görüp irtibata geçtik. motoru gördük üstüne ödeyeceğim fiyatı konuştuk anlaştık. Lakin benim işler ters gitti ve parayı denkleştiremdim. Bu haftaya yıkık moralle girmişken mucize haber kızarkadaşımdan geldi. Bana motor için gerekli olan parayı ayarladığını söyledi. Tanrım Sabah sabah aldığım en güzel haberdi gözlerim faltaşı gibi açıldı Yavuzu aradım durum anlattım. yavuz, Özgür Abi ile buluşup motoru teslim aldı. Halıcıoğlundaki şirketten Gebze'deki evime inanın uçarak geldim. Trafik akmak bilmiyor, yollar uzuyor. Herşey Rüya gibi ve sonunda 24000 Km Mct250 ile yol yaptıktan sonra 500 cc ye terfi etmiş bulunmaktayım. heyecandan Sürç-ü lisan ettiysem affola.

Sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Teşekkür ederim. Arkadaşlar Yalnız 24000 km olmak üzere olan macitimle kaza haricinde hiç yolda kalmamıştım. Ama Er5 le yolda kaldım benzin bitti :) e alışıcaz artık :) Yolda kaldık ama yardım için duran motorcu arkadaşlarında yaklaşımları değişti. MCT ile durduğumda Hayrola ARıza mı var diye sorarlardı. Şimdi sadece Benzin mi bitti diye soruyorlar :) en çok güldüğüm konu bu oldu bu akşam.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Takıma sen de girdi..Hayırlı olsun.... :rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
58
hayırlı olsun, güle güle kullan, ve kız arkadaşının değerini bil ve onu hiç üzme, dilerim, mutlu sona onunla da erişirsin...
kadınlarımızın ve kızlarımızın kıymetini bilelim ve onları asla üzmeyelim...

kazasız belasız bol rüzgarlı keyifli sürüşler...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bence güzel bir motorsiklet ama at sahibine göre kişner oda var :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hayirli olsun biraz karisik bi durum yada bnim kafam yorgun ondan pek anlamadim:D
neyse sanirim 99 model
eski olmasi korkutmadimi seni..
bi de ozel mesajda olsa ne kadara aldigini soyleyebilirmisin,falconu satip acaba er5 mi alsam die dusunmekteyim zira..
simdiden saol
tekrar hayirli olsun

(tam rakam olmasa bile yakin bisiler solesende yeter )
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
133
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler:) inşallah bizede nasip olur böle bir başlık açmak:)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Arkadaşa ,kız arkadaşa bak ya çok şanslısın :)
Hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
50
şaka gibi değil gerçekten kıymetini bilmen dileği ile ; (dostlarının)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Teşekkürler arkadaşlar. Açıkcası motor 36000 de. kawasakinin en uzun ömürlü motorunu taşıyor kalbinde. parça sıkıntısıda yok. Benim 2006 yılında aldığım mondial mct250 24000 km civarında yani bana göre bu yaşta bu km az. makina sadece bu sezon süpap ve debriyaj balatası için üst kapak ve sol kapağı açılmış. Heleki yeni lastik uzun kısa xenon far koruma demiri silikon elcikleri vs ile bulabileceğim en iyi makine idi.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Fiyatı neydi:silent: Merak ettim şimdi he bi de foto olsa tam olacak :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Teşekkürler arkadaşlar. Açıkcası motor 36000 de. kawasakinin en uzun ömürlü motorunu taşıyor kalbinde. parça sıkıntısıda yok. Benim 2006 yılında aldığım mondial mct250 24000 km civarında yani bana göre bu yaşta bu km az. makina sadece bu sezon süpap ve debriyaj balatası için üst kapak ve sol kapağı açılmış. Heleki yeni lastik uzun kısa xenon far koruma demiri silikon elcikleri vs ile bulabileceğim en iyi makine idi.

Benimki 2005 model...O da 36.000 de.... İşallah daha çoooook uzun km ler yaparız..... :cat::cat::cat:

Fiyatı neydi:silent: Merak ettim şimdi he bi de foto olsa tam olacak :)

Neetcen?..... :p:p SAna benimkini satçam ya.... :wiinkk::wiinkk: Bak bundan temizini bulamassın haaaa... :bounce::bounce::p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
hayırlı olsun sıkı makine almışısın. kilometre bir motosiklet için belki fazla ama o motor için çerez bence. güle güle kullan

bu arada ne kadara aldın?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Abiler Motoru bu akşam 7:16 da teslim adlım arkadaşımdan. Foto için yarını bekleyeceksiniz :) Fiyat olarak Takas yolu ile aldığım için, tam bir değer biçmedik. şöyle söyleyeyim. 14000 km deki ( La amma geziyoz bizde motrlarlan :p ) 2007 model cbf 150 nin üstüne 1700 ytl verdim Bnuda 2 Eşit olmayan taksit yaptık :) Hadi fiyatı siz biçin. ama motosiklet çok iyi. Bir iki ufak elden geçmesi gereken yerleri var. Zaman içerisinde Er5 topicinde değerli arkadaşlarımın bilgilerinden yararlanacağım bu konuda :) SAhibinden.com göçmüş akşam akşam. oradaki resimlerini yükleyecektim ama kısmet değilmiş.

Sağlıcakla.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst