Şaka Gibi! ER 5 Aldım :)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Valla kış - mış / yağış - mağış demeyeceğim ve ilk fırsatta İstanbul'a geleceğim sadece MT sayesinde tanıdığım sizlerle buluşmak için:cat:
Ümmet Beyde bana refakat eder mutlaka:mrgreen:
hiç şüphen olmasın kesinlikle,ama şuan izmirdeyim sen gidene kadar gelirim istanbula.:cat:
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
barış hayırlı olsun.çok güzel olmuş valla. güle güle kullan . bizim mct forumun sessizliğinden belli.yokluğunu ararız valla. Allah kazasız sürüşler nasip etsin.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
hacım hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler tekerin hep düz bassın . valla kendim almış kadar sevindim , macit abi nin papucunu dama atma sakın o yürüyen efsane

en kısa zamanda eskişehire çiğbörek yemeye bekliyorum
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Mikey
Hayırlıolsun..Çok sevindim. En ince parçasına kadar söker takarsın bilirim.:) Nereden aldın kaça aldın? PM den atar mısın. Bende bakınıyorum. Vstrom-fazer-bandit-er5-gs500 bakalım kısmet ... Ben tırtılı paketlerim diyordum ama yapamadım biniyorum halen...Gayet güzel gidiyor kerata:)))
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayurlı uğurlu olsun.. güzel bi makina nasip olmuş, güle güle kullan kazasız belasız..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin bende er 5'e çok niyetlendim ama yine başka bahara kaldı bikaç kare resim koysaydın keşke
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
hayırlı olsun.:rendeer: güle güle kullan.
foto isterük. bilgine :wiinkk:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Barış Hayırlı Uğurlu Olsun Allah Kaza Bela Vermesin Hayırlı ve Zevkli Sürüşler
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
hayırlı olsun kardeşim.inş yeni motorsikletim için banada senin gibi bir destek çıkar :cherry:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Mikey
Hayırlıolsun..Çok sevindim. En ince parçasına kadar söker takarsın bilirim.:) Nereden aldın kaça aldın? PM den atar mısın. Bende bakınıyorum. Vstrom-fazer-bandit-er5-gs500 bakalım kısmet ... Ben tırtılı paketlerim diyordum ama yapamadım biniyorum halen...Gayet güzel gidiyor kerata:)))
Nasılda biliyorsun beni :) Dün akşam motor tekledi Bujiyi değiştirdim düzeldi. :)

hacım hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler tekerin hep düz bassın . valla kendim almış kadar sevindim , macit abi nin papucunu dama atma sakın o yürüyen efsane

en kısa zamanda eskişehire çiğbörek yemeye bekliyorum

Maciti Atar mıyım hiç. Dün benzin bitti Macit kurtardı bizi walla :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Arbetus hayırlı olsun arkadaşım....Bende benim uçan tenekeyi satsam terfi edeceğim:mrgreen:

Uzun km'leri kazasız belasız yapman dileklerimle
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
170
amanın pek bi güzelmiş allah sahibine bağışlasın kazasız belasız sürüşler...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst