Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hayırlı olsun.Bence gayet uygun bir fiyata almışsın.Gaza gelip fazla yğklenmezsin umarım.Böyle büyük cclerde en merak ettiğim konu ve korktuğum aynı zamanda Yakıt olayı ?:silent:Fazla yakıyorsa pekde sevimli bir olay değil
Hayırlı olsun güzel günlerde kullanmak nasip etsin allahım.. Aman gözünü seveyim...dikkatli kullan...!! Kız arkadaşında hakikaten esaslı bir insanmış.. onuda ayrıca tebrik etmek lazım...
kardeş hayırlı uğurlu olsun bende alalı birbuçuk ay oldu er5 mi ve inan çok memnunum inanmayacaksın ama bende motorumu alırken seninkine benzer bir olay yaşadım ybr 125 kullanıyordum hakkını asla inkar edemem az kahrımı çekmedi 2 yıl kullandım inana hiç preblem yaratmadı şimdi ise er5 kullanuyorum kendi sınıdında bence tartışılmaz ALLAH kaza bela vermesi iyi günlerde kullan biliyorsun makine gerçekten çok seri kendini kaptırma!!!!!!!!!!
Hayırlı olsun Arbetus dostum. Vulcan en500 düşünürken sanırım aynı motora sahip olan er5'i satın aldın. Güle güle bin Allah kaza bela vermesin. Selamlar.