Sahtekar Benzinci

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
evet aslında bu tarz markaları afise etmek iyi bi yontem.en sonunda marka sahibi uyanıp kendi bayisine cezayı keser hic burokrasiye takılmadan.yoksa isimiz harap elde litre terazi filan gezmek lazım.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
en güzelini yapmış sın ama bu sefer bizden olsun modu 37 milyonluk benzinin tamamı ise keşke alsaydın derım dediğin gibi bu elemanlar bu işlerden kolay sıyrılırlar bedeva benzini alıp burada da ismini verip rezil edecektin hatta resimlerini bile cekip yayınlayabilirdin oylesi daha güzel olurdu:cat:
:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
hakkını sonuna kadar aradığın için tebrik ediyorum seni çoğu zaman aman boşver deyip geçiştiriyoruz... bu kafa ile nereye kadar gideriz bilemiyorum... helal olsun
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
benzincilere her zaman dikkat edilmesi gerekir dostlar... yakıtla çalışan motorlu araçlarımızın yanından ayrılmayalım. ve orada kontak yaptıktan sonra ibreyi kontrol edelim bu herifler su yu falan aşmılşar hava bile basıyorlar... dikkat...:cat: .
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Thai' Alıntı:
Tabi adamlar 4-5 lira için kimse bunu yapmaz nasılsa motorsiklet bağırır bağırır gider diye mi düşündüler bilemiyorum.

Tabi abicim, pompanin ayari ile oyna mislardir ufak fazlalik gostersin diye. Senden, ondan, bundan boyle ufak ufak topluyarak zengin oluyor adamlar. Her gelen musteriden boyle 5 lira toplasalar, damlaya damlaya gol olurmus.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
tebrik ederim emin ol onlar içinde iyilik yaptın inşallah hepimiz içimizdeki insanlığın sorumluluğunu alır bu ve benzeri durumlara kayıtsız kalmayız
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
böyle insanlar var mı? yaşıyomu böyle duyarlı insanlar dişarda hala. tebrik ederim seni arkadaşım.
valla ben hiiiç yapmam böyle şeyler onun yerine kavga çıkartırım daha tatmin olurum herhalde. ama olması gereken yaptığındır.
fazlasıyla saygı duydum. :cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
296
Umarım davanda haklısındır.
Yazdıklarını okuyunca kafamda bazı soru işaretleri belirdi, fabrika verilerine baktım KN 150'nin, gerçektende 12lt yazıyor ancak gözden kaçırmamamız geren bişi var!
Biliyorsunuz motosikletlerin yakıt depoları araba deposu gibi değil, rezerv bölümü mevcut.
Şimdi eğer bu 12 lt rezerv hariç kapasite ise vaziyet kötü. Bence sen o motorun benzin kelebeğini rezerv bölümüne al ve sonra karbüratöre giden yakıt hortumunu çekip bütün benzini bir kaba boşalt, bunu bir benzin istasyonunun yakınında yap, sonrasında motoru hemen pompaya kadar itip fulle bakalım ne olacak. Umarım 12lt yakıt alır ve başın ağrımaz.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bütün benzinci milleti böyle gidiyosun pompanın başına aynı anda başka bi araba gelince hemen oraya geçiolar hönk! diye kalıosun. bi de aldığın benzin miktarını beğenmiyolar. Bizim depo 4.8 lt 12-13 ytl ye falan doluyo. Ama kısa mesafeler için bazen 5-3 ytl lik alıoruz. Bu da bize bi iki gün yetio adama 3 liralık dion 5 den aşağı vermem patron kızıo dio. beklersin gelmezler. en sonunda bir pompacıyı motora ters bağlayıp gezdirecem belki akıllanır.
Bu tür talihsizlikler yaşayan arkadaşlara geçmiş olsun.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
konu başlığını tekil olacak şekilde düzelttim bu gibi başlıklar açarken dikkat edelim bir kişi bütün meslektaşlarını bağlamaz .....
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
bızım arabanında deposu 130a doluyo.gecenlerde 80ytl lik mazot attırdım ,ıbre oynadı sonra baska benzıncıye gıttım fulle dedım ,bi 80 ytllik mazot daha koydular..80+80=160 ilginç dimi?130 a dolan depo canı istedi 160lık aldı
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
motoman' Alıntı:
Umarım davanda haklısındır.
Yazdıklarını okuyunca kafamda bazı soru işaretleri belirdi, fabrika verilerine baktım KN 150'nin, gerçektende 12lt yazıyor ancak gözden kaçırmamamız geren bişi var!
Biliyorsunuz motosikletlerin yakıt depoları araba deposu gibi değil, rezerv bölümü mevcut.
Şimdi eğer bu 12 lt rezerv hariç kapasite ise vaziyet kötü. Bence sen o motorun benzin kelebeğini rezerv bölümüne al ve sonra karbüratöre giden yakıt hortumunu çekip bütün benzini bir kaba boşalt, bunu bir benzin istasyonunun yakınında yap, sonrasında motoru hemen pompaya kadar itip fulle bakalım ne olacak. Umarım 12lt yakıt alır ve başın ağrımaz.

bence bu motorun bu kadar benzin alması yedekle beraber bile olsa imkansız. depo zaten benzinciye tamamen boş gelmemişki. bu düpedüz soygun. şerefsizler...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
296
zeronero' Alıntı:
bence bu motorun bu kadar benzin alması yedekle beraber bile olsa imkansız. depo zaten benzinciye tamamen boş gelmemişki. bu düpedüz soygun. şerefsizler...

Valla benimkide aynı ayarda 150cc motor ve 13+2 toplam 15lt alıyor.
Ben benzinci sütten çıkma ak kaşıktır, suçsuzdur demiyorum. Sadece iyice emin ol diyorum çünkü işin içine polis falan girmiş sonuçta benzincide kendini kurtarmaya çalışacaktır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazılarınızı okudum, ve mondial'i tekrar aradım, 12 litre rezerv dahil dediler. Neyse yazılı belge alacağız zaten. Hadi ben hata yaptım rezervi hesaba katmadım iyi de rezervin 3,5 litre olacak hali yok. Ayrıca savcılığa verdiğimiz suç duyurusunda da bana "bu sefer bizden olsun" dediklerini aynen zapta eklettim. Suçu olmayan biri neden bunu desin ki? Yargıya intikal etmiş bir olay, yani adamlar masum da olabilir, suçlu da buna artık ben yada sizler değil yargı karar verecek, bu yüzden adını zikretmek istemiyorum ama zaten şirinevler den sonra yol kenarında sadece bir benzinci var.
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
124
Tek Kelimeyle Tebrik Ederim Bu ülkede Herkes Hakkini Bukadar Ararsa Bu Kadar Namussuz Türemez

Birde Ben Bazen Gittiğimde 15 Ytl Derim Alirim Pompayi Kendim Doldururum Daha Emniyetli
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
thai sen yabanci uyruklumusun.oyleysen kesin ondan bu duyarlılık.yoksa bizim memleket adamı hukukada devletede hicbiseye guvenmez boyle tırmalamaz.mutemadiyen susar.yalnızca geyik yapar.pek haksızda sayılmaz tavrında.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst