Yazılarınızı okudum, ve mondial'i tekrar aradım, 12 litre rezerv dahil dediler. Neyse yazılı belge alacağız zaten. Hadi ben hata yaptım rezervi hesaba katmadım iyi de rezervin 3,5 litre olacak hali yok. Ayrıca savcılığa verdiğimiz suç duyurusunda da bana "bu sefer bizden olsun" dediklerini aynen zapta eklettim. Suçu olmayan biri neden bunu desin ki? Yargıya intikal etmiş bir olay, yani adamlar masum da olabilir, suçlu da buna artık ben yada sizler değil yargı karar verecek, bu yüzden adını zikretmek istemiyorum ama zaten şirinevler den sonra yol kenarında sadece bir benzinci var.