Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 29 Ağu 2005
- Mesajlar
- 595
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar, geçen gün başıma gelen olayı burada sizlerle paylaşayım dedim, sizin de başınıza gelmesin n'olur n'olmaz.
Bizim arkadaşın daha geçen hafta aldığı fakat kullanmasını pek beceremediği Mondial KN 150 motoru topkapidaki isyerinden aldim. Benzin gostergesine bakmak hic aklima gelmedi Şirinevlere gelinceğe kadar. Bir baktım ibre sonuna dayanmış.
Hemen yakındaki bir benzinciye girip depoyu full'le dedim. Anahtarı alıp markete sigara almak için girdim. Tekrar pompanın başına döndüm, fiyatı öğrenip kredi kartı slipi çektireceğim. Bir de ne göreyim meğer motorun deposu 14,6 litreymiş. 37.40 YTL diye diye bir rakam yazıyor pompada. İtiraz ettim bağırdım çağırdım ama nafile, adamlar burunlarından kıl aldırmıyorlar. Yaw kardeşim bu motorun deposu fabrika verisine göre 12 litre, ayrıca ben buraya yürüyerek gelmediğime göre içinde benzin de vardı. Nasıl oluyorda pompada 14.6 litre çıkar diye bas bas bağırıyorum, kimsenin umrunda değil. Polis çağırıp zabıt tutturacağım diyince adamlar tutuştular bu sefer.
Tabi adamlar 4-5 lira için kimse bunu yapmaz nasılsa motorsiklet bağırır bağırır gider diye mi düşündüler bilemiyorum. Birden bire 180 derece döndüler, hatta iş bu sefer bizim hediyemiz olsuna kadar gitti.
Bu sefer ben direttim polis gelecek diye, neyse polisi çağırdım zaptı tutturdum, şikayetçi olduğumu belirttim ve polisin gözünün önünde 37,40 YTL'yi kredi kartıyla ödedim. Ama bu işin peşini bırakmayacağım. Resmen o gün cebine bir elin girip paramı çaldığını hissettim.
Olay yargıya intikal ettiğinden bu benzincinin adını açıkça zikretmeyeceğim ama eminim yok pompa arızalı yok bilmemne diyerek bu işten de sıyrılacaklar, her ne kadar polis zaptında litre ve tutar yazılıysa da bir şekilde yırtar bu ahlaksızlar. Ama bu işin peşini bırakmayacağım.
Benden söylemesi, başınıza böyle bir olay gelirse kesinlikle aman ne olacak ki falan demeyin, bugün bana yarın sana...
Not: Mondial'in servisini aradım olaydan sonra, fabrika verileri olan 12 litrenin üzerinde benzin alamayacağını beyan ettiler ve bunun için yazılı belge veririz dediler.
Kalın sağlıkla
Bizim arkadaşın daha geçen hafta aldığı fakat kullanmasını pek beceremediği Mondial KN 150 motoru topkapidaki isyerinden aldim. Benzin gostergesine bakmak hic aklima gelmedi Şirinevlere gelinceğe kadar. Bir baktım ibre sonuna dayanmış.
Hemen yakındaki bir benzinciye girip depoyu full'le dedim. Anahtarı alıp markete sigara almak için girdim. Tekrar pompanın başına döndüm, fiyatı öğrenip kredi kartı slipi çektireceğim. Bir de ne göreyim meğer motorun deposu 14,6 litreymiş. 37.40 YTL diye diye bir rakam yazıyor pompada. İtiraz ettim bağırdım çağırdım ama nafile, adamlar burunlarından kıl aldırmıyorlar. Yaw kardeşim bu motorun deposu fabrika verisine göre 12 litre, ayrıca ben buraya yürüyerek gelmediğime göre içinde benzin de vardı. Nasıl oluyorda pompada 14.6 litre çıkar diye bas bas bağırıyorum, kimsenin umrunda değil. Polis çağırıp zabıt tutturacağım diyince adamlar tutuştular bu sefer.
Tabi adamlar 4-5 lira için kimse bunu yapmaz nasılsa motorsiklet bağırır bağırır gider diye mi düşündüler bilemiyorum. Birden bire 180 derece döndüler, hatta iş bu sefer bizim hediyemiz olsuna kadar gitti.
Bu sefer ben direttim polis gelecek diye, neyse polisi çağırdım zaptı tutturdum, şikayetçi olduğumu belirttim ve polisin gözünün önünde 37,40 YTL'yi kredi kartıyla ödedim. Ama bu işin peşini bırakmayacağım. Resmen o gün cebine bir elin girip paramı çaldığını hissettim.
Olay yargıya intikal ettiğinden bu benzincinin adını açıkça zikretmeyeceğim ama eminim yok pompa arızalı yok bilmemne diyerek bu işten de sıyrılacaklar, her ne kadar polis zaptında litre ve tutar yazılıysa da bir şekilde yırtar bu ahlaksızlar. Ama bu işin peşini bırakmayacağım.
Benden söylemesi, başınıza böyle bir olay gelirse kesinlikle aman ne olacak ki falan demeyin, bugün bana yarın sana...
Not: Mondial'in servisini aradım olaydan sonra, fabrika verileri olan 12 litrenin üzerinde benzin alamayacağını beyan ettiler ve bunun için yazılı belge veririz dediler.
Kalın sağlıkla