Sahin Birinci ile aynı yerde askerlik yaptım

Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
3
Slm motosiklet dostları Sahin Birinci ile aynı yerde askerlik yaptım sitede aktif degildim artık aktif olarak bulunacagım

Eskişehirliyim Muglaya mutlaka gidecegim....
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
caner kardeşim aramıza hoşgeldin....askerliktede motosiklet.net ailesi buluşuyor illaki.

sabah saat 6dan itibaren silah nöbeti tuttuğum kardeşim sana yeni görev yerinde başarılar dilerim.2008 eylülündeki karadeniz turunda görüşmek üzere
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
aramıza hoşgeldın şahın kardeşim mugla mt nın göz bebegıdır ..

umarım kalıcı olursun selamlar....
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
sağolasın aydemir abi....Canerde askerden sonra eminim Eskişehir Mt nin vazgeçilmezleri arasına girecektir.Bol yemekli geziler düzenlenir artık ha caner:queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Alparslan selamımı aldığına sevindim Asım zeren de benim askerlik arkadaşı.Askerde de elimizden geldiğince Motosiklet tutkumuzu devrelerime anlatmaya çalışıyorum.

Sağlıcakla kal askerden sonra umarım yüzyüzede tanışırız:rendeer:Usta birliği imzamda yazıyor
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
inşallah emok festivalinde muglalılarla beraberdik inşallah seninlede 2008 in kinde buluşuruz.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
2008de de yokum sanırım gelecek sene bu zamanlar askerden dönmüş olacağım.ama bu senekini kaçırdığıma çok içerledim:salut:. 2008den sonra fırtına gibi döneceğim :)

Sağlıcakla kal Alparslan
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
3
eskısehır mt ile askerden gelince tanısacagım sımdı daha cok mugla mt ıle tanısıyorum ama gelınce bende gezıler duzenlıyecem tabi once tanısmam lazım eskişehir mt ile
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst