Alparslan selamımı aldığına sevindim Asım zeren de benim askerlik arkadaşı.Askerde de elimizden geldiğince Motosiklet tutkumuzu devrelerime anlatmaya çalışıyorum.
Sağlıcakla kal askerden sonra umarım yüzyüzede tanışırız:rendeer:Usta birliği imzamda yazıyor