Şahan Gökbakar'ın 30,000 $ lık oyuncağı

Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
190
adam recep ivedikten kaptı kapattı parayı tabi sinamasına bende gitmiştim o motosikletin 2 vidası benim :)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
o aletle daha çok trafiğe takılır,objektiflere yakalanır.30binede ancak öyle bir oyuncak alır motor almaz.:p sıkı para ama ben onun yerine r1200gs alırdım...tercih meselesi
 
Katılım
31 Tem 2008
Mesajlar
47
alır hepsini alır 3 milyon dolardan fazla para aldığı motorlara binmeye vakit bile bulamaz koleksiyon olarak kalır :cat:
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
78
Cocuklugunu hatirlar millete hava basar motor diye bide dusme derdi yok isterse icip binsin,agresif ya:mrgreen:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Şahan abi sana bi söz buldum üye olursan görürsün:
Kıroyum ama para bende bunu benim için motoruna yazdırırsan sevinirim:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst