- Katılım
- 27 Ocak 2007
- Mesajlar
- 1,921
ben anlamam edebiyattan, ama sende paranoyak değilsin :wiinkk::queen::cat:chatkutun yaptığına türk edebiyatında kinaye derler. yada bana paranoyak derler.???
ben anlamam edebiyattan, ama sende paranoyak değilsin :wiinkk::queen::cat:chatkutun yaptığına türk edebiyatında kinaye derler. yada bana paranoyak derler.???
pahalı makineye binmek israf mı oldu? bende para olsa gömerim binlerce doları motora. yakışır şahan birader. Allah kaza bela vermesin. iki teker alsan daha iyiydi ama, neyse, rapçisin, kredin war bizde.
adam bi recebin tavuğu dedi o kadar biz bütün çiftliği söylesek hava :queen:
Bu şişko ancak buna sığar zaten...![]()
bu motor aslında 27000 dolarkazık yemiş
![]()
Bu şişko ancak buna sığar zaten...![]()
Bu şişko ancak buna sığar zaten...![]()