- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Hosgeldın allah kısmet ettı ve sonunda bıttıı sımdı dısardakı hayat senı beklıo
sonunda eve geldim ve anca siteye girebildim.evdekilere süpriz yaptım.pazartesi çıkacağımı söylemiştim.birden karşılarına çıkınca çok sevindiler.benim içinde çok hoş oldu.:salut:neyse lafı uzatmadan herkese teşekkür ediyorum,askerde olan ve henüz askerliği başlamamış olanlarada tekrar kazasız belasız hayırlı teskereler diliyorum.:cat: