Şafak Doğan Güneş

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hosgeldın allah kısmet ettı ve sonunda bıttıı sımdı dısardakı hayat senı beklıo:)
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
37
Askerliğin en güzel günü, sabah da inanamazsın şimdi gerçekten bittimi diye :) hayırlı tezkereler.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
başlık bana amcamın çocuklarının ismini getirdi aklıma 'ŞAFAK,TAN,DOĞAN,GÜNEŞ' nasıl isimler ama:mrgreen: :cherry:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hoşdöndün vlad...:rendeer:
En kısa zamanda "Güle güle kullan." da diyebilme dileklerimle...:)
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Hoşgeldin Arkadaşım...
Bende kısmetse öbür çarşamba 319. dönem KD asker olarak vatani görevime başliyacagım.Tavsiyelerin varsa dinliyebilirim :)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
hayırlı olsun,, darısı 319 a .. aralıkta askere giden tüm tertiplere slmlar
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
şu anda nöbetçi subayı bekliyor olmalısınnn hayırlı olsun dostummm devrelerinden önce çıkıyosun izin kullanmadın heraldee çok ağlamazsınız umarımmm
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
sonunda eve geldim ve anca siteye girebildim.:)evdekilere süpriz yaptım.pazartesi çıkacağımı söylemiştim.birden karşılarına çıkınca çok sevindiler.benim içinde çok hoş oldu.:salut:neyse lafı uzatmadan herkese teşekkür ediyorum,askerde olan ve henüz askerliği başlamamış olanlarada tekrar kazasız belasız hayırlı teskereler diliyorum.:cat:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
sonunda eve geldim ve anca siteye girebildim.:)evdekilere süpriz yaptım.pazartesi çıkacağımı söylemiştim.birden karşılarına çıkınca çok sevindiler.benim içinde çok hoş oldu.:salut:neyse lafı uzatmadan herkese teşekkür ediyorum,askerde olan ve henüz askerliği başlamamış olanlarada tekrar kazasız belasız hayırlı teskereler diliyorum.:cat:

Geçmiş olsun.
Bende askerden geldiğimde 2-3 gün kendime gelememiştim.
Hele hiç unutmam izine gelmiştim,
Gece 01.00 de nöbetim var diye kalkmıstım :)

İşin kötü yanı..
Askerlik şimdi başlıyor :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst