Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben bu motorları almayı düşünmüyorum sadece buradaki motor severlerin hangisinden daha çok tercih edeceğini merak ettim ama 40.000 ytl olsa ve durumum iyi olsa tabiki almayı düşünürdüm
K1200'i bizzat kullanmis,az da olsa otoyol da ve sehir icin de tecrube etmis oldugum icin...biraz bahis edeyim.
163 HP'i sonuna kadar hissediyorsunuz.Bilincsizce dahi gaz kolunu cevirseniz,motorun uzerindeki elektronik surus sistemi kontrolden cikisini onluyor.Ses olarak,egzosa ihtiyac duymuyorsunuz...motor sesi yetiyor.Bence cok keyifli,guclu ve guzel gorunumlu bir motorsiklet.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
k1200r kullanmış biri olarak bendem yorumlarım
eğer motorun garip çalışma sesine, çok sesli vites geçişlerine, frenlerine, her gaz verişinizdeki şaftın vuruntusuna, sinyallerin garipliğine birde hiç göstermeyen aynalarına alışabiliyorsanız gerçekten çok güzel bir motor
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle bir kıyaslama olamaz olmamalı. her iki motor da birbirinden harika ve muhteşemler. eğer geçen çekilen süper lotonun 14 tirilyonu bana çıkmış olsaydı seçim yapmadan ikisini de alırdım
İkisi karşılaştırma yada kıyaslama yok sadece hangi motorun daha çok hoşunuza gittiğini öğrenmek için açtım bu konuyu motorların ikiside benim çok hoşuma gidiyor şahsen sizin görüşlerinizi merek ettim yorumlarınız için teşekkürler