Sadece iki çıplak var VMAX ve BMW k1200

Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
143
Ben bu motorları almayı düşünmüyorum sadece buradaki motor severlerin hangisinden daha çok tercih edeceğini merak ettim ama 40.000 ytl olsa ve durumum iyi olsa tabiki almayı düşünürdüm
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
yamaha ama fazer çünkü bende o var ve en iyisi o ötekiler kötü pis
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
K1200'i bizzat kullanmis,az da olsa otoyol da ve sehir icin de tecrube etmis oldugum icin...biraz bahis edeyim.
163 HP'i sonuna kadar hissediyorsunuz.Bilincsizce dahi gaz kolunu cevirseniz,motorun uzerindeki elektronik surus sistemi kontrolden cikisini onluyor.Ses olarak,egzosa ihtiyac duymuyorsunuz...motor sesi yetiyor.Bence cok keyifli,guclu ve guzel gorunumlu bir motorsiklet.

Vmax hakkinda yorum yapmiyorum.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
k1200r kullanmış biri olarak bendem yorumlarım
eğer motorun garip çalışma sesine, çok sesli vites geçişlerine, frenlerine, her gaz verişinizdeki şaftın vuruntusuna, sinyallerin garipliğine birde hiç göstermeyen aynalarına alışabiliyorsanız gerçekten çok güzel bir motor :)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
vmax drm başka bir şey demem
isteyen baksın kaç tane vmax satılık sahibindende ve neden bu kadar az acaba:wiinkk:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sanirim 20 yil sonra 2008 model bir vmax alabilirim :)
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
47
BMW K1200
Kişilerin tarzları farklı. Kerkese kendi sevdiği güzel görünür.
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle bir kıyaslama olamaz olmamalı. her iki motor da birbirinden harika ve muhteşemler. eğer geçen çekilen süper lotonun 14 tirilyonu bana çıkmış olsaydı seçim yapmadan ikisini de alırdım


:)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
tercih meselesi arkadaşlar bana kalırsa 2'kisi karşılartıralamaz bile tabiki vmax ama dediğim gibi tercihde bunun tersini kesin düşünecektir
 

aoy

Katılım
7 Eyl 2008
Mesajlar
6
bence bmw...çünkü bmw ye bakınca bmw görüyorum.ama diğerinde bikaç motoru anımsatan bi hava war..nacizane fikrim..
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
143
İkisi karşılaştırma yada kıyaslama yok sadece hangi motorun daha çok hoşunuza gittiğini öğrenmek için açtım bu konuyu motorların ikiside benim çok hoşuma gidiyor şahsen sizin görüşlerinizi merek ettim yorumlarınız için teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst