Sabahın Köründe Karaburun

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Ortalık yeşermiş. :cat:
Çok sevdiğim bir güzergahtır Karaburun yolu. (Beylikdüzü > Çatalca> Terkos üzerinden)
Bi çıkmak lazım Karadenize doğru. :wiinkk:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
187
Paylaşım için teşekkürler güzel bi gezi olmuş. Bu arada yeldeğirmenine saldıran don kişota benzemişsin rüzgar türbinlerinin önünde(Modern zamanda böyle oluyor heralde-At yerine motor):)
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Güzel gezmişsin valla... eline koluna tekerine yüreğine sağlık..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst