Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ortalık yeşermiş. :cat:
Çok sevdiğim bir güzergahtır Karaburun yolu. (Beylikdüzü > Çatalca> Terkos üzerinden)
Bi çıkmak lazım Karadenize doğru. :wiinkk:
Paylaşım için teşekkürler güzel bi gezi olmuş. Bu arada yeldeğirmenine saldıran don kişota benzemişsin rüzgar türbinlerinin önünde(Modern zamanda böyle oluyor heralde-At yerine motor)