Sabahın Köründe Karaburun

Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
ben arabamla şuraya gittim işte fotolar falan diye forum oluşturan yoktur herhalde alemde..
ama içinde motor sevdası olan herkişi motorunun yanında bir de gezi fikrini taşıyor sanırım..
Zira motor gezileri solo yada koro farketmez motorcunun olmaz sa olmaz aktivitelerindendir.
Gitmeye imkanımızın olmadığı yerleri gezen ,gören anlatan ve resimleyen lere teşekkürü borç biliriz
Darısı arzu edenlere olsun...( kim arzu etmez ki..)
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal olsun arkadaşım, ellerine sağlık :)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Güzel gezi olmuş. Ayrıca Manzaralarda görülmeye deger... Paylaşım için Teşekkürler...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bomba + bonba of bende alıp başımı gidebilsem.. işte işvar güç var çalışıoz gidemioz :p
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Fırat Dayın ile çok benziyormuşsunuz =) Hakikaten "oğlan" çocuğu dayıya çeker lafı doğruymuş :mrgreen::cherry::p
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Son gezi yazınız "Bir İstanbul sabahı" gibi yine çok kaliteli fotoğraflar güzel anlatımla birleşince bu eser meydana gelmiş.:cat:

Paylaşım için teşekkürler devamı gelsin.:)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
Şimdi şeytan çık git biyerlere diyor.. Sabah saatide yaklaşıyor ama malesef makina bakımda :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst