özcan1980 Katılım 6 Mar 2009 Mesajlar 1,912 31 May 2010 #21 dokunmatik.monitör.bunlar.mecbur.hassas.davranıyoz.daha.70.dakikam.var...
RockheR Katılım 20 May 2010 Mesajlar 46 31 May 2010 Konu Yazar #22 şuan itibarı ile 64 dk var, gel perşembe gelll 4 gün izin yapcam
KBC Katılım 26 May 2010 Mesajlar 333 31 May 2010 #23 bana bu gün tatil yarın tatil çarşamba gece 11 e kadar tatil işte yokmu gezi falan :queen:
özcan1980 Katılım 6 Mar 2009 Mesajlar 1,912 1 Haz 2010 #24 Acıktım.yauw.gideyim.yemekhaneye.de.kahvaltı.yapayım.
Recaİ1 Katılım 23 Eyl 2009 Mesajlar 1,404 1 Haz 2010 #25 Hiç Kimseye söylemeden Hasretimiz bilinmeden Gizli gizli görünmeden rüyalarda buluşuruz bu şarkıyla kavuşuruz Sabahcılar..Size geLsin
Hiç Kimseye söylemeden Hasretimiz bilinmeden Gizli gizli görünmeden rüyalarda buluşuruz bu şarkıyla kavuşuruz Sabahcılar..Size geLsin
71Hakan71 Katılım 8 May 2009 Mesajlar 447 1 Haz 2010 #26 Recaİ' Alıntı: Hiç Kimseye söylemeden Hasretimiz bilinmeden Gizli gizli görünmeden rüyalarda buluşuruz bu şarkıyla kavuşuruz Sabahcılar..Size geLsin Genişletmek için tıkla ... kendimi radyo programında gibi hissettim :mrgreen::cherry:
Recaİ' Alıntı: Hiç Kimseye söylemeden Hasretimiz bilinmeden Gizli gizli görünmeden rüyalarda buluşuruz bu şarkıyla kavuşuruz Sabahcılar..Size geLsin Genişletmek için tıkla ... kendimi radyo programında gibi hissettim :mrgreen::cherry:
T tuyra Katılım 23 Haz 2009 Mesajlar 383 1 Haz 2010 #27 Bu başlığa tıkladıktan 10 sn. sonra sabah ezanı başladı Herkeşe benden çay.
71Hakan71 Katılım 8 May 2009 Mesajlar 447 3 Haz 2010 #29 Gene okundu ezan bir sabaha daha karamsarlıkla giriyorum...Bu aralar iyice gececi olduk..