Sabahcılar Buraya :)

Katılım
20 May 2010
Mesajlar
46
şuan itibarı ile 64 dk var, gel perşembe gelll 4 gün izin yapcam :)
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
bana bu gün tatil :) yarın tatil :) çarşamba gece 11 e kadar tatil işte :)
yokmu gezi falan :) :queen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Hiç Kimseye söylemeden Hasretimiz bilinmeden Gizli gizli görünmeden rüyalarda buluşuruz bu şarkıyla kavuşuruz :) Sabahcılar..Size geLsin
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Bu başlığa tıkladıktan 10 sn. sonra sabah ezanı başladı :p Herkeşe benden çay.
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
Gene okundu ezan bir sabaha daha karamsarlıkla giriyorum...Bu aralar iyice gececi olduk..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst