S&t Kanuni gt 250 comet hakkında

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Ya beyler boşverin bırakın tartışmayı.jedimaster hocam söz verdiğin fotoğrafları bekliyorum ben kaç gündür:pale:Özellikle de devir saati kısmının resmini ne zaman paylaşacaksın??
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Hyosung tek egzantrik li demem mi itham. Ve bilgi birikimi mi bu? vay be. Herhangi bir markanın bir teknik özelliğini bilmek bilgi birikimi öyle mi? ve benim insanlara bilgiyi aktarma yetim de yok. Yaşım 35 ama bir hyosung un çift egzantrik li olduğunu bilmiyorum daha.
Bu konuya artık cevap yazmayacağım .
Artı şunu söyleyim. Zaten benim motoru aldığım bayi kanuni bayii değil anlatamadım kimseye. yeni s&t kanuni bayi. Motoru imal eden de kanuni değil. benim derdim izlenimlerimi anlatmak sizin derdiniz marka yarışı, marka kötülemek. Umrumda değil isteyen istediğini düşünsün. Motoruna binsin. Herkese büyük bilgi birikimiyle ve motosikletiyle mutluluklar. Benim gibi cahillerin! burda işi yok. Sizi büyük bilgi birikimli! arkadaşla baş başa bırakıyorum.

Yaw jedimaster kusura bakmada bencede sen ne dedıgını bılmıyorsun kanuniden almadıgın motosikletini s&t kanuniden aldın oylemi iki bayi arasındaki farkı bana solermisin :bounce: aldıgın bayi kesın sana ben kanuni bayisi deilim demiştir st bayisiyim demiştir degılmi? Once şunu bir ogren Kanuni de S&T Kanunide aynı FİRMA arkadasım gereksiz laf kalabalıgı yapma nolur herkesin adı gibi bildigi kanuninin ne kadar kötu oldugu ve muşterıyı nasıl mal kakaladıklarına birde sende şahit olduk yeni motor alıyorsun devir saati bozuk ve hala yapılmamış .Kusura bakma bu saatten sonra sana geçmiş olsun arkadaşım demek düşer bize...
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
198
Yaw jedimaster kusura bakmada bencede sen ne dedıgını bılmıyorsun kanuniden almadıgın motosikletini s&t kanuniden aldın oylemi iki bayi arasındaki farkı bana solermisin :bounce: aldıgın bayi kesın sana ben kanuni bayisi deilim demiştir st bayisiyim demiştir degılmi? Once şunu bir ogren Kanuni de S&T Kanunide aynı FİRMA arkadasım gereksiz laf kalabalıgı yapma nolur herkesin adı gibi bildigi kanuninin ne kadar kötu oldugu ve muşterıyı nasıl mal kakaladıklarına birde sende şahit olduk yeni motor alıyorsun devir saati bozuk ve hala yapılmamış .Kusura bakma bu saatten sonra sana geçmiş olsun arkadaşım demek düşer bize...

senin altındaki truvanın serviside boldur parçasıda bir sürü ilgili insanlarda vardır motorda taş gibidir.bırakın arkadaşlar bu fesatlığı.kanuni denince nerdeyse çatlıycaksınız
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Kanuni ve St-kanuni adı altında satılan motorlar da,bunların satış yerleri de,servisleri de apayrı yerle anladığım ve gördüğüm kadarıyla.Yerli bir firma iyi işler yapmaya çalışıyor ve bir çok kişi buna destek olmak yerine köstek olmaya çalışıyor.Elin kore mallarına bir ton para ödeyeceğimize paramız ülkemize kalsa daha güzel olmaz mı?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Yaw jedimaster kusura bakmada bencede sen ne dedıgını bılmıyorsun kanuniden almadıgın motosikletini s&t kanuniden aldın oylemi iki bayi arasındaki farkı bana solermisin :bounce: aldıgın bayi kesın sana ben kanuni bayisi deilim demiştir st bayisiyim demiştir degılmi? Once şunu bir ogren Kanuni de S&T Kanunide aynı FİRMA arkadasım gereksiz laf kalabalıgı yapma nolur herkesin adı gibi bildigi kanuninin ne kadar kötu oldugu ve muşterıyı nasıl mal kakaladıklarına birde sende şahit olduk yeni motor alıyorsun devir saati bozuk ve hala yapılmamış .Kusura bakma bu saatten sonra sana geçmiş olsun arkadaşım demek düşer bize...

Ankara'da St-kanuni bayisi 1 tane var 4.44 motor. onlarda daha önce motomax bayisi idi Aprilia ve keeway satıyordu. Şimdi St-kanuni bayisi sadece st-kanuni satıyor. Motosiklet bayisinin ne bayisi olduğunu anlamak için adamların sözlerine değil sattıkları motorlara bakmak gerekir. Adamlar kanuni bayisiz deseler inanmam ben çünkü kanuninin motorları yok.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
senin altındaki truvanın serviside boldur parçasıda bir sürü ilgili insanlarda vardır motorda taş gibidir.bırakın arkadaşlar bu fesatlığı.kanuni denince nerdeyse çatlıycaksınız

Benim Truvanın serviside garantiside gayet iyi arkadasım yedek parca sorunum yok aynı motor Turkıyede 5 farklı firma tarafından satılıyor ve ewet parca sorunum yok en azından hangısının servısıne gıtsem Kanuni servisleri gibi parca yok deyıp gerı yollamıyorlar bu arada bu zamana kadar sadece marş otomatigine ihtiyacım oldu aldıgımdan beri onuda hanı kanunının mahkemelık oldugu global fırması kı benım truva motorumuda o getırtıp satıyor sadece 2 saatte moto kurye ıle kapıma kadar yolladı.İşte kanuni ile globalin müşterıye yaklaşım farkı burada bir cok kanuni kullanan arkadaşım magdur olurken parca konusunda ben o sorunu yaşamıyorum altımdakı çinli bir motor olmasına ragmen cunku o Kanuni degil...İşte şikayet ettigimiz yada rahatsızlık duydugumuz kanunide olan olay bu yedek parca ve servis adamarda sıfır servıse gırdınmı 2 ayda cıkıyorsun ve adamlar sana acıklama bıle yapmıyor tek soylenen parca gelecek gemıde yolda beklıyoruz demek oluyor...
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Bu motor hakkında adam gibi bilgi alabileceğimiz tek kişiyi de kaçırdık el birliğiyle...
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
198
Benim Truvanın serviside garantiside gayet iyi arkadasım yedek parca sorunum yok aynı motor Turkıyede 5 farklı firma tarafından satılıyor ve ewet parca sorunum yok en azından hangısının servısıne gıtsem Kanuni servisleri gibi parca yok deyıp gerı yollamıyorlar bu arada bu zamana kadar sadece marş otomatigine ihtiyacım oldu aldıgımdan beri onuda hanı kanunının mahkemelık oldugu global fırması kı benım truva motorumuda o getırtıp satıyor sadece 2 saatte moto kurye ıle kapıma kadar yolladı.İşte kanuni ile globalin müşterıye yaklaşım farkı burada bir cok kanuni kullanan arkadaşım magdur olurken parca konusunda ben o sorunu yaşamıyorum altımdakı çinli bir motor olmasına ragmen cunku o Kanuni degil...İşte şikayet ettigimiz yada rahatsızlık duydugumuz kanunide olan olay bu yedek parca ve servis adamarda sıfır servıse gırdınmı 2 ayda cıkıyorsun ve adamlar sana acıklama bıle yapmıyor tek soylenen parca gelecek gemıde yolda beklıyoruz demek oluyor...

tamam işte bende onu diyorum.bizim burdada aynı her yerde truva parçası ve servisi dolu.internetten online parçada alabiliyorsun:queen::queen::queen:
 
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
9
Bu motor hakkında adam gibi bilgi alabileceğimiz tek kişiyi de kaçırdık el birliğiyle...

Sonunda birisinin durumu farketmiş olması güzel :)

Merak etmeyin arkadaşlar, :cat:

eğer kredi başvurumda bir aksilik çıkmaz ise,

Allah'ın izniyle,
bu hafta içi Siyah-2009 Model- S&T Kanuni Gt 250 Cometi'me kavuşacağım :rendeer: :cherry: :queen: :bounce: :p

Rodaj sürecinde ne kadar bilgi verebileceğim şüpheli olsa da,
yine de birşeyler söyleyebilirim heralde :wiinkk:
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
106
vasco kardeş senınle zevkler aynı senı bi ara cbr 125 topıgınde bolca gordüm bi ara scooter moturla izmirden yalovaya gıttın ki bu ciddi bişeydir.şimdide hyo peşindesin bende 1 aydır bu motoru araştırıom...
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
comet 250 benide cezbediyor şu an alabileciğim en üst model olarak görüyorum tabi daha zamanı var.Yeni alacak arkadaşlardan bilgi paylaşım rica ediyorum.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
vasco kardeş senınle zevkler aynı senı bi ara cbr 125 topıgınde bolca gordüm bi ara scooter moturla izmirden yalovaya gıttın ki bu ciddi bişeydir.şimdide hyo peşindesin bende 1 aydır bu motoru araştırıom...

aynen hocam, izmirden datçaya marmak festivaline gitmiştim mondi ile :queen: bir inat uğruna gittim ve geldim hiç bir sorun yaşamadan valla bide çok zevk aldım totalde 700 km,

şuanda st kanuni gt250r kullanıyorum accaayip memnunum anlatılmayacak derecede. özellikle mondialden sonra çok ama çok hızlı geldi bana.. çok dengeli bir motor 100 km hızda bile ellerini rahatça bırakabilirsin. bu arada sanırım motoru satıcam pederin arabayı yenilemek gibi bi düşünceler var ama hayırlısı bindikçe motora aşık oluyorum :mrgreen:
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
7
Selam Beyler Ben S&T VS gt 250 kullanıyorum

Merhaba Beyler
Motosikletimi alalı 6 ay kadar oldu. Şu ana kadar 13000 km yaptım.
Motosikletin sorunları var. Ama abartmaya gerek yok.
Evet devir göstergesi sorunlu. Dikkkat ederseniz devir göstergesi sorunlu dedim ama sorun devir göstergesinin değil. Eğer motoru alıpta aynı sorunu yaşıyorsanız ışıkları sürekli açık tutun. Devir göstergesi bu durumda düzgün çalışıyor.(sebebini serviste bulamadı) Devir göstergesi değişti sorun aynen devam.
Benim zincir çok kötüydü. Muğla'dan Alanya'ya gittim zincir yolda sürekli uzadı. 3 defa yolda germek zorunda kaldım. 25tl ye zincir aldım biraz daha ince mükemmel sorunum yok. İzmire gittim Otobanda 140 km sabit bişi olmadı
Lastikler çok kötü o kesin.
İyi tarafları da çok 29 hp mükemmel. Yakıt çok iyi. 100km yi geçmezseniz km de 10 kuruş yakıyo.
2 kişi Datça'ya gittim 650 cc motosiklet kullanan rkadaşlarım da vardı, yarışmazsan herşey normal.
Sormak istediğiniz soruları cevaplamaya çalışırım.
Take care millet
 
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
38
Arkadaşlar herkese slmlar.bende geçtiğimiz kasım ayında 2. el bi S&T Kanuni Gt250 comet aldım.bende bahsedilen devir gösterge problemi yok,motorda terlemeden dolayı yağlanma filanda yok,yani şu an motorun bi sorunu yok, gayette memnunum,özellikle motorun gücü mükemmel,duruşu zaten belii, fakat kanuni yazması (firmayla bi sorunum yok fakat sanki motor üzerinde olumsuz bi etki bırakıyo gibi) biraz insanları tereddütte bırakıyor sanki, ben depo üzerindeki markayı söktüm. Zaten motorun hiç bir yerinde HYOSUNG yazmıyo veya silinmiş(Global le Kanuni arasındaki problemden dolayı), zannedersem depoya reklamcıda farklı bi marka yazdıracağım(honda olabilir), motosikletin bi çok parçasını inceledim, malzemeler kaliteli gibi (genelde motor ve enjeksiyonla ilgili kısımlarda kullanılan parçalar BOSCH).
buda motorum :)

 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Şu yarım enjeksiyon sistemini bilen varsa bi anlatsın lütfen. Euro3 standartlı bir enjeksiyonlu motor nasıl tam enjeksiyon olmuyor ne oluyor bir anlayamadım.
yarim enjeksiyon sistemi diye bir sey yoktur.teknik olarak 3 cesit enjeksiyon vardir
1-Emme subabi girisinde bulunan enjektor.
2-tek nokta enjektor.
3-cok nokta enjektor.

1-bu en basit ve en eski teknoloji olup silindir kapaginin uzerinde ortadan konumlanmamisdir(2.ci ve 3. maddedekilere gore.)Emme subabi acildigi anda enjektorler puskurtme yapar hava ve yakit beraber silindir icine girer.Az da olsa benzin buharlasmasi vardir.
2-tek nokta denilen ve en ekonomik enjektor tipidir genellikler econominin onde tutuldugu araclarda kullanilmaktadir.silindir kapaginin ustunde konumlandirilir bujinin yaninda veya cevresinde(marka ve modele gore degisiklik gosterebilir)
3-cok noktali enjektorler.mercedes amblemi seklinde delikleri olan veyahut ucunda metal bilyeye benzer sekli bulunan tipdir puskurtme aninda semsiye seklinde yakiti silindir icine homojen puskurtur.Genellikle performans istenilen araclarda kulanilir.

Umarim bilgilendirmede yardimci olabilmisimdir....
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
comet GTS arkadaşım,

Motor çok güzel güle güe kullan. İsim konusunda haklısın fakat Honda yazdırman bence daha kötü bir imaj bırakır. Bunu yerine sadece Kanuni'yi sildir yeter. Yoksa S&T gayet güzel duruyor. Kanuni'nin kendi üretmediği bir motor üzerine ismini yazması bana çok saçma geliyor. S&T motors firması Kanuni'nin Türkiyede'ki (Çin motorlarından gelen) imajını bilse eminim motorun üzerine Kanuni yazmasına izin vermezdi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst