S&t Kanuni gt 250 comet hakkında

Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Herkese selam.
Sanıyorum S&t Kanuni gt 250 comet hakkında bir başlık yoktu. Henüz kullanıcısıda az sanırım. Bu modeli almak isteyenler ve alanlar bildiklerini paylaşmak merak ettiklerini sormak ister diye düşündüm. Aslında Hyosung 250 comet başlığında da devam edilebilirdi ancak bence azda olsa farklı motorlar.
Ben henüz 900 km deyim. tek sorunum devir saatinin bozuk olması şu an oda en kısa zamanda değişecek. Onun dışında genel olarak memnunum. 250 cc üstü bir motosiklet performansı veriyor bence. Şİmdilik bunları söyleyerek konuyu açmış olayım.

Herkese kazasız ve mutlu günler...
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Dostum motosikletinin fotolarını koyabilir misin mümkünse?Bu motosikletten almayı düşünüyorum ama kanuni olması kafamı kurcalamıyor değil...
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
44
jedi HYO GT 250 naked ile S&T GT 250 naked in farklarından basla istersen benim bilmek istegim ve epeydır forumda sorup cevap alamadıgım bir soru GT 250 R lerin farkları biliniyor ama ben GT 250 naked ne cesit yenilikler farklar var onu bilmiyorum ?
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
En kısa zamanda resimleri koyacağım. Farkları konusunda detaylı bilgiler çok yerde mevcut. Ben bildiklerimden biraz bahsedeyim.

Hyosung karbüratörlü, tek egzantirikli, 4 sübaplı bir motora sahipken S&t enjeksiyonlu, çift egzantirikli bir motora sahip. Buda tork ve beygir olarak bir parça daha iyi olduğu anlamına geliyor. Sanırım benzini de daha az yakıyor. Ayrıca gösterge paneli hyosung un analog iken S&t nin digital ve gösterge panelini ufak da olsa bir grenaj ve cam örtüyor. Yeni olarak artçı koltuğunda el tutma aparatı var ki bu aynı zamanda çok güzel bir çanta aparatına dönüşebiliyo. Ben tutamağı kaldırtıp özel olarak çanta aparatı yaptırttım resimlerini eklerim. 46 lt çanta da hiç beklemediğim ölçüde estetik durdu. Bunların dışında bildiğim ciddi bir fark yok. Kullanım açısından farkı bilemiyorum ama S&t nin performansından bahsedeyim. Henüz rodaj dönemimde olmasından dolayı pek 100 km nin üzerine çıkmadım. Tork olarak kuvvetli. 5000 devire kadar biraz titreşim var ama 6000 devirden sonra hem titreşim kalmıyor hemde ok gibi fırlıyor. yani devirli kullanılmak istenen bir motosiklet. Manevra kabiliyeti, yatışı baya iyi. Baya bozuk zeminlerde bile çok rahatsız etmiyor. Süspansiyonlar gayet iyi. Çukurlarda kontrol kaybı olmuyor. En hoşuma giden ise motorun sesi. Sanki 650 cc bir motosiklet sesi veriyor. 75 derece V motor sayesinde tabi. Kötü yanları ise; Arka teker çabuk kızaklıyor. Oturuş pozisyonu biraz rahatsız çok fena omuzlarım ve sırtım ağrıyor. Birde benim devir saati bozuldu. Sanırım Kablodan kaynaklanıyor. Motosiklet şu an rodaj bakımında. bakımdan sonra daha sağlıklı izlenimler anlatabileceğim. Sınırları henüz zorlayamıyorum. Bildiğim bir şey var oda Fiyat/Performans oranı bence baya iyi. Çin motosikletleri ile zaten kıyaslamıyorum, 3 sene çin motosikletine binmiş biri olarak. Hiç ilgisi yok.

bu link te önceden çekilmiş bir kaç foto var. çantalı son fotoları en kısa zamanda eklerim.
http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/46169-jedimaster-umit-in-yeni-motru.html

şimdilik hoşçakalın.
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
42
Arkadaslar bende kucuk bı dıp not vereyım bu senenını sonundan itibaren ST ler turkıyede uretılecek..
Ayrıca bıldıgım kadarıyla uzerınde bulunan yakıt sıstemı tam olarak enjeksıyon sıstemı degıl,en azından motor ustaları oyle dıyor :silent:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Şu yarım enjeksiyon sistemini bilen varsa bi anlatsın lütfen. Euro3 standartlı bir enjeksiyonlu motor nasıl tam enjeksiyon olmuyor ne oluyor bir anlayamadım.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
kanunı kalıtesını degıstırdımı sadece bunu merak edıyorum.....ıyı aksamlar....
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Şİmdi bu soru hep soruluyor. S&t kanuni ile eski kanuni kalitesi aynımı diye? motorlarda Kanuni yazınca insanlar biraz geri duruyor. Şöyle söyleyim; eğer kanuni bu motosikletleri Çin'den getirtip Türkiye'de monte etseydi, bu motosikletin önceki kanunilerden bi farkı olmazdı. Ama Kanuni şu anda sadece Global motor gibi bu motosikletin Koreden ithalatçısı. Ve Kanuninin yanlızca bir motosiklet firması olması bizim için ithalatçı olması açısından çok avantajlı. Çünkü parça sıkıntısı olmaz. Yani beyaz eşya firmaları gibi motorları satıp kaçmaz. Ve kısa bir süre sonra S&t bant üretimine Türkiye'de başlayacak. Yine Kanuni olarak üretim yapılacak ama bu fabrika gökten inmeyecek yine Koreli S&t teknolojisiyle üretim yapılacak. Nasıl opelin Türkiye'de üretimi varsa S&t' ninde olacak. Opel Türkiye'de üretildi diye tofaş gibi mi oldu? Hayır.
Ve benim kullandığım gt 250 olsun 250 r olsun yakından incelerseniz bence yamaha veya hondayla kıyaslanabilir. Ama bir iki puan eksik alabilir. Bu markaların çin modellerini saymıyorum. Daha öncede söyledim, ben 2 sene jinlun kullandım. Parça kalitesi ve performans açısından çok farklı. Yani eski kanunilerden de farklı. Zaten s&t kanunileri her kanuni bayisi satamıyor. Örneğin Ankara'da yanlızca 1 tane S&t bayisi var onlarında daha evvelden sattıkları motorların kalitesi belli. Ve genelde japon motorlarının servisliğini yapıyorlar. Yani bu motorun fiyatına göre en büyük eksiği üzerinde kanuni yazması. Ama detaylarda bazı sıkıntılar var. yani şöyle olsa daha iyi olurdu gibi. Fiyatı 1 milyar az olmalıydı gibi. Ama bu paraya böyle bir v-motor alamazsınız , 250 cc'den de böyle ses duyamazsınız, böyle bir 650 cc görüntüsü elde edemezsiniz.
Şimdilik tespit ettiğim sıkıntılar ise;
Birincisi devir saatim bozuk hala yenisi bekleniyor, benim şansızlığım olabilir,
Biraz yağ terlemesi yaptı, canım sıkıldı. vidaları sıktık kesildi gibi. ama bundan sonra görücez. işallah vidalardandır.
6000 devir civarı biraz titreşim var sonra yağ gibi gidiyor. Ama bu titreşimi çinlilerle sakın kıyaslamayın.
Kalkışta ve düşük viteslerde biraz hantal kalıyor. max. performansı 5. viteste 7000 devirlerde yakalayabiliyorsunuz, uzun yolda iyi ama şehir içinde biraz sıkıntı.
Şu an 1500 km'de. Hala çok ısınıyor. Çok ısınınca sanki performans biraz düşüyor gibi. Motor daha açılmadı sanırım.
Oturuş pozisyonu biraz beni yoruyor ama naked sonuçta enduro değil.

İyi yönleri çok ama şu an sadece şunları söyleyim,
Düz yolda yada bayır yukarı , rüzgarda 120 km/sa çok rahat çıkabiliyor. Hemde titreşimsiz. Far süper aydınlatıyor. Aynalar gayet iyi. Vites geçişleri gayet iyi. Yol tutuş iyi, frenler iyi, süspansiyonlar gayet iyi.

Ben çok tecrübeli yada motordan çok iyi anlayan biri değilim, birazda çin motorlarıyla karşılaştırdım sanırım.
şimdilik bu kadar.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Dostum hayırlı olsun motorun.En kısa zamanda resim bekliyoruz.Özellikle s&t kanuni comet'lerin devir göstergeleri hyosunglardan farklı imiş.Nette baktım ama hiçbir foto göremedim.Özellikle bu kısmın fotosunu bizimle paylaşırsan sevinirim:cat:
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
En kısa zamanda resimleri koyacağım. Farkları konusunda detaylı bilgiler çok yerde mevcut. Ben bildiklerimden biraz bahsedeyim.

Hyosung karbüratörlü, tek egzantirikli, 4 sübaplı bir motora sahipken S&t enjeksiyonlu, çift egzantirikli bir motora sahip. Buda tork ve beygir olarak bir parça daha iyi olduğu anlamına geliyor. Sanırım benzini de daha az yakıyor. Ayrıca gösterge paneli hyosung un analog iken S&t nin digital ve gösterge panelini ufak da olsa bir grenaj ve cam örtüyor. Yeni olarak artçı koltuğunda el tutma aparatı var ki bu aynı zamanda çok güzel bir çanta aparatına dönüşebiliyo. Ben tutamağı kaldırtıp özel olarak çanta aparatı yaptırttım resimlerini eklerim. 46 lt çanta da hiç beklemediğim ölçüde estetik durdu. Bunların dışında bildiğim ciddi bir fark yok. Kullanım açısından farkı bilemiyorum ama S&t nin performansından bahsedeyim. Henüz rodaj dönemimde olmasından dolayı pek 100 km nin üzerine çıkmadım. Tork olarak kuvvetli. 5000 devire kadar biraz titreşim var ama 6000 devirden sonra hem titreşim kalmıyor hemde ok gibi fırlıyor. yani devirli kullanılmak istenen bir motosiklet. Manevra kabiliyeti, yatışı baya iyi. Baya bozuk zeminlerde bile çok rahatsız etmiyor. Süspansiyonlar gayet iyi. Çukurlarda kontrol kaybı olmuyor. En hoşuma giden ise motorun sesi. Sanki 650 cc bir motosiklet sesi veriyor. 75 derece V motor sayesinde tabi. Kötü yanları ise; Arka teker çabuk kızaklıyor. Oturuş pozisyonu biraz rahatsız çok fena omuzlarım ve sırtım ağrıyor. Birde benim devir saati bozuldu. Sanırım Kablodan kaynaklanıyor. Motosiklet şu an rodaj bakımında. bakımdan sonra daha sağlıklı izlenimler anlatabileceğim. Sınırları henüz zorlayamıyorum. Bildiğim bir şey var oda Fiyat/Performans oranı bence baya iyi. Çin motosikletleri ile zaten kıyaslamıyorum, 3 sene çin motosikletine binmiş biri olarak. Hiç ilgisi yok.

bu link te önceden çekilmiş bir kaç foto var. çantalı son fotoları en kısa zamanda eklerim.
http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/46169-jedimaster-umit-in-yeni-motru.html

şimdilik hoşçakalın.

Arkadasim oncelikle belirteyim..Tamam kedinin yavrusu kendine guzel gorunur derler..ama yanlis ithamlarda bulunuyorsun.

Ozellikle S&T cift HYO tek egzantrik demene inan bana cok ama cok guldum..:queen: allahta seni guldursun :queen:
-----------------------------
Ben sadece S&T ve HYO servislerindeki ustalarla ve saticilarla yaptigim gorusmeler sonucu vardigim ortak fikirleri yazacagim.

S&T ve HYO nun kullandigi motor tamamen ayni banttan cikiyor.
S&T'nin enjeksiyon sistemi (Yalanci enjeksiyon) ters eminyonlu karburator.
Yakislari arasinda ki fark 0.10 YKR gibi bir rakam.
S&T nin bazi parcalari...orn: on sanziman dislisi vs. cin uretimi.
S&T'de ilk 500 km de on disli kiranlar olmus.
Karburatorlu motor her zaman icin daha torkludur.Ama tepki suresi enjeksiyona gore gecikmelidir.
S&T'ler banttan HYO yazarak cikiyor.Yazilar Sonradan yine ayni fabrikada degistiriliyor.(En azindan ilk cikanlari boyleydi yeni parti hakkinda bir fikrim yok.)
----------------

S&T yada HYO olsun GT250 iyi bir motordur.Gule Gule kullan.

Not: Bir HYO ile S&T arasindaki depo kaynaklarini ve farklarini bir gun karsilastir.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
177
Kanuni her zaman kanuni servisleri eğitimsiz iş bilmez,yedek parça bulmak zor,orjinali yerine uyduruk parçalar takılıyor servislerde haberiniz ola,bir parçasını garanti kapsamına aldırmanız için çok ter dökmeniz lazım.Motoru alırsanız iyi inceleyin mutlaka bikaç yerinde sorunu çıkıyor.Arkadaşın devir saatinde çıkmış bende benzin göstergesinde çıkmıştı.Servis garanti belgemide kaybetmiş :D geçenlerde far ampulü patlamıştı değiştirin dedim değişti gece baktım orjinal olanın yanında çok sönük kalıyor.uzunlar yandığında dengesizlik bariz ortada.Orjinal ampulünü bulamıyorum.İlk aldığım zamanlar 500 kmde bir yağı bitiyodu,çünkü bloğun çatlak olduğunu 3. aydan sonra çözdüler.Şu anda yine sarı iz bırakan bir sıvı akıyor bikaç aya çözecekler.
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
size şöyle bir örnek vermek istiyorum balıkesir st kanuni satan yere sormaya gittim adamların st hakkında hiçbir bilgisi yok hatta motorun markasına sadece kanuni diyorlar st formalite benim korktuğum inşallah bu düşünce yedek parça olayına yansımaz çünkü zihniyet aynı
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
"antientel" arkadaşım, ben ne şekilde itham ettim, itham ın Türkçe tam karşılığını biliyormusun. Bilmiyorsan söyleyim suçlama demek. Kimi yada
kimleri suçladım herhangi birkonuda ????? Çift egzantrik olayını bana satan kişi söyledi. Yanlış bilgi olabilir ama alaycı tavrınla güldüm demen de tam anti entel olduğunun kanıtı. Ben motora binerim yada binmem , bindiğim motor kalitelidir kalitesizdir, tek egzantrik tir değildir hiç önemi yok. 35 yaşındayım senin üslubunda insanlarla bugüne kadar hiç bişey paylaşmadım paylaşmam da. Burada mühim olan egzantrik e gülmek değil bişeyler paylaşmaya çalışmak. Ben yanlızca iyi niyetle bu motora sahip olmak isteyen arkadaşlarımı bilgilendirmeye çalışıyorum. Seni güldürmeye çalışmıyorum. Bu mevzu da benim için bitmiştir.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
Burada eger insanlari bilgilendirme cabasinda isen..bence oncelikle iyi bir arastirmaya paylasmaya calistigin konu hakkinda bilgiye sahip olman gerekir!

Kulaktan dolma veyahu kendi yorumlamalarin ile insanlari yanlis bilgilendirmemelisin!
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
Herkese selam.
Sanıyorum S&t Kanuni gt 250 comet hakkında bir başlık yoktu. Henüz kullanıcısıda az sanırım. Bu modeli almak isteyenler ve alanlar bildiklerini paylaşmak merak ettiklerini sormak ister diye düşündüm. Aslında Hyosung 250 comet başlığında da devam edilebilirdi ancak bence azda olsa farklı motorlar.
Ben henüz 900 km deyim. tek sorunum devir saatinin bozuk olması şu an oda en kısa zamanda değişecek. Onun dışında genel olarak memnunum. 250 cc üstü bir motosiklet performansı veriyor bence. Şİmdilik bunları söyleyerek konuyu açmış olayım.

Herkese kazasız ve mutlu günler...

dakika bir......... gol bir.......................................
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Yahu gerginliğe gerek yok arkasaşlar satıcıları biliyosunuz....
Adam kuniniyi satıcak karşı dükkandaki ducatiyi bile kötüler servisi kötü diye...
jedimaster arkadaşım eğer almadan önce aralarındaki farkları araştırsaydın satıcı sana bunları anlatırken bıyık altından gülerdin...
Aralarında çok büyük bi fark yok olmaması hem bizim hem sizin işinize gelir ki bu parça bolluğu demek global hala parça temini yapıyor ve kanunide onun için fiyalarda üç aşşagı beş yukarı aynı ki bu tüketiciye bi kazançtır...
Motorunuzu iyi günlerde kullanın kazasız belasız çanta ile ilgili fotoları bekliyorum benimde niyetim var...

Heee bu arada gülmek iyidir gülün gülün...:)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
88
arakdaşım bnde inş bi hyo bekliorm gt250r ancak bndede kanuni nin 250 lik atv si wardı ben bu kadar dandik bi fabrika görmedim la kardeşim motoru o kadar iyi kullandık hor kullanma söz konusu değil motorun içinde birsürü parça değişti 2006 motor 2007 senesinde daha 1 yılı yeni doluyordu motoru köye götürücez iki gün kaldı 1 parça wardı ismini hatırlamıyorum motorn içinde 3 hafta gelmedi 2 gün sonra köye gidicez gittik kanuni nin fabrikasına yetkili birini bulsak yüzüne tükürcez insanlık görsünler die ama ordada ne parça werdiler ne bi yetkili çıktı bizim peder lanet olsun dedi satıcağınız motora kafaya koydu motoru getirip fabrikanın önünde yakıcaktı ben engel oldum şimdi hyo nun aynı modelinin kanuni de de çıkması tedirgin etti beni ki s&t kanuni ymiş fln bn kanuninin galerisinden içeri adım atmam ayrıca bir yıllık motorun bir tane parçasını garantiden değiştiremedik ne hikmetse
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
"antientel" arkadaşım, ben ne şekilde itham ettim, itham ın Türkçe tam karşılığını biliyormusun. Bilmiyorsan söyleyim suçlama demek. Kimi yada
kimleri suçladım herhangi birkonuda ????? Çift egzantrik olayını bana satan kişi söyledi. Yanlış bilgi olabilir ama alaycı tavrınla güldüm demen de tam anti entel olduğunun kanıtı. Ben motora binerim yada binmem , bindiğim motor kalitelidir kalitesizdir, tek egzantrik tir değildir hiç önemi yok. 35 yaşındayım senin üslubunda insanlarla bugüne kadar hiç bişey paylaşmadım paylaşmam da. Burada mühim olan egzantrik e gülmek değil bişeyler paylaşmaya çalışmak. Ben yanlızca iyi niyetle bu motora sahip olmak isteyen arkadaşlarımı bilgilendirmeye çalışıyorum. Seni güldürmeye çalışmıyorum. Bu mevzu da benim için bitmiştir.

itham'in turkce karsiligini bildigime emin olabilirsiniz..ve hyosung'a bilgi sahibi olmadan ithamda bulunuyorsunuz....burasii ozgur bir paylasim ortami!
onemli olan kimin kac yasinda oldugu degildir.bilgi birikimi ve bunu insanlara dogru sekilde yansitabilme yetisidir!
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Hyosung tek egzantrik li demem mi itham. Ve bilgi birikimi mi bu? vay be. Herhangi bir markanın bir teknik özelliğini bilmek bilgi birikimi öyle mi? ve benim insanlara bilgiyi aktarma yetim de yok. Yaşım 35 ama bir hyosung un çift egzantrik li olduğunu bilmiyorum daha.
Bu konuya artık cevap yazmayacağım .
Artı şunu söyleyim. Zaten benim motoru aldığım bayi kanuni bayii değil anlatamadım kimseye. yeni s&t kanuni bayi. Motoru imal eden de kanuni değil. benim derdim izlenimlerimi anlatmak sizin derdiniz marka yarışı, marka kötülemek. Umrumda değil isteyen istediğini düşünsün. Motoruna binsin. Herkese büyük bilgi birikimiyle ve motosikletiyle mutluluklar. Benim gibi cahillerin! burda işi yok. Sizi büyük bilgi birikimli! arkadaşla baş başa bırakıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst