- Katılım
- 13 Eyl 2008
- Mesajlar
- 186
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar 2si arasında kaldım siz olsanız hangisi derdiniz?183 boy yaş 17???
Rx al parçasını rahat bulursun hemde gayet ucuz..
rx parcasımı ucuz :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan 4 sen önce sadece km satını 125 tl almiştim şuda bir gercek parca kırmaz eskıtmez..
Komple paneli 100 lira seni iyi kazıklamışlar![]()
senin dedigin şimdiki cin mallarından emrah dı zandedersem adın yanliş anlama kardeşim sadece belirtmek istedim senin yaşin kadar benim 2 zamanlı motor tamirciligim var övünmek için söylemiyorum bunu kesınlıkle çevrende kaçtane 115 lık motor var veya bu motora kaç sene bindin ben sana bur da sadece dükkanın önunde oturdugum yerde günlük 40 tane gecen sayabilirim...
Bizim burda bir söz var :ekmegi ekmekciye ver üstünede bir ekmek ver diye..
Sizin oralarda bu motorların çok olduğunu biliyorum..
Dediğimde şimdiki çin mallarından değil
Siz parçaları ne kadara alıyorsunuz bilemem ama bizim burada piston 15 lira krank kolu 40 lira..
Elektrik aksamında ise beyin 25 lira..
Ön panelin kompleside 100 lira
Benim yaşım kadar motor tamir etmişlikle falan alakası yok bu işin..
Arz talep meselesi olay
Antepte 3000 lira istenen rxi ben burada 750 liraya aldım
Umarım açık ve net olmuştur![]()
Sen yanliş biliyorsun insanlarıda yanliş yönlendirme en azından bazı şeyleri kabullenmemek için neden bu kadar israr edriyorsun anlamıyorum tamircilikle alakası yokmuş alakası olan şeyi söylede bilelim.
ayrıca senın o 100 tl dedıgın orjınal parca burda neden se 400 tl baksa na benden bir tavsiye bu işin ticaretını yap madem orda parca ucuzmuş baksana Gaziantep beldeyama servisinin tel vereyim arar ögrenirsin.:0 342 221 01 11
Ya arkadaşım neden yanlış yönlendireyim ne çıkarım olabilir ki?
Peki o zaman şöyle yapalım istediğiniz parçaları söyleyin yukarıda yazdığım fiyatlara yollıyım size..
Zaten birçok rx topiğindede yazdım parçaları isteyene satarım isteyene getiririm diye..
İnsanları anlamakta zorluk çekiyorum bazen..
Sen 125 liraya sadece km saatini aldın diye heryerde o fiyat olacak diye bir kural yok
Dediğim gibi parça lazım olursa iletişime geçersiniz yardımcı olurum :cat:
bana uyar sen 3000 tl istenılen motoru 750 almişsın bir tanede bana al çok çok 200 kargo öderiz 950 tl gelir bilemedim 1000 tl gelir 2000 tl kıme olsa ona satarım hadı bakalım..:cat::cat::cat:
Lafı çevirme motor herzaman aynı fiyatlara alınmaz..
Ama yedek parçalarını temin ederim diyorum.
Dediğim gibi elimde komple yedek parçalık rx var
İsteyen olursa tek fiyat 200 lira
Elektrik tesisatı ve karbüratörü yok üzerinde..
lafı cevirdigim yok artı ben sıfır parcalardan bahsedıyorum ikinci el degil ama olsun degerlendırelim ara beni tel:5359379774 / 5444221455 :cat:
Yukarıda yazdığım piston v.s. parçalar sıfır parçalardır
Hatta parçaları aldığım arkadaş forumda fireblade_39 nickli arkadaştır..
İnanmayan olursa parça fiyatlarını kendisinede sorup ondan veya benden temin edebilirler
Ben kendi motorumun ikinci el parçalarınıda satıyorum
Hatta komplesine 200 lira istiyorum
İsteyen olursa özel mesaj ile ulaşsın gelsin motoru alsın gitsin..