RX 115 mi MZ 150 mi almalıyım?yardım please:)

Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
186
arkadaşlar 2si arasında kaldım siz olsanız hangisi derdiniz?183 boy yaş 17???
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
ben olsam 150 mz almazdım ya 251 yada 301 alırdım rx konusuna ğelince bilmiyorum o konu bi uzarsa mz mi rx mi diye sonu gelmez:queen:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Komple paneli 100 lira seni iyi kazıklamışlar :p

senin dedigin şimdiki cin mallarından emrah dı zandedersem adın yanliş anlama kardeşim sadece belirtmek istedim senin yaşin kadar benim 2 zamanlı motor tamirciligim var övünmek için söylemiyorum bunu kesınlıkle çevrende kaçtane 115 lık motor var veya bu motora kaç sene bindin ben sana bur da sadece dükkanın önunde oturdugum yerde günlük 40 tane gecen sayabilirim...

Bizim burda bir söz var :ekmegi ekmekciye ver üstünede bir ekmek ver diye..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
senin dedigin şimdiki cin mallarından emrah dı zandedersem adın yanliş anlama kardeşim sadece belirtmek istedim senin yaşin kadar benim 2 zamanlı motor tamirciligim var övünmek için söylemiyorum bunu kesınlıkle çevrende kaçtane 115 lık motor var veya bu motora kaç sene bindin ben sana bur da sadece dükkanın önunde oturdugum yerde günlük 40 tane gecen sayabilirim...

Bizim burda bir söz var :ekmegi ekmekciye ver üstünede bir ekmek ver diye..

Sizin oralarda bu motorların çok olduğunu biliyorum..
Dediğimde şimdiki çin mallarından değil :)
Siz parçaları ne kadara alıyorsunuz bilemem ama bizim burada piston 15 lira krank kolu 40 lira..
Elektrik aksamında ise beyin 25 lira..
Ön panelin kompleside 100 lira :)
Benim yaşım kadar motor tamir etmişlikle falan alakası yok bu işin..
Arz talep meselesi olay
Antepte 3000 lira istenen rxi ben burada 750 liraya aldım :p
Umarım açık ve net olmuştur :)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Sizin oralarda bu motorların çok olduğunu biliyorum..
Dediğimde şimdiki çin mallarından değil :)
Siz parçaları ne kadara alıyorsunuz bilemem ama bizim burada piston 15 lira krank kolu 40 lira..
Elektrik aksamında ise beyin 25 lira..
Ön panelin kompleside 100 lira :)
Benim yaşım kadar motor tamir etmişlikle falan alakası yok bu işin..
Arz talep meselesi olay
Antepte 3000 lira istenen rxi ben burada 750 liraya aldım :p
Umarım açık ve net olmuştur :)

Sen yanliş biliyorsun insanlarıda yanliş yönlendirme en azından bazı şeyleri kabullenmemek için neden bu kadar israr edriyorsun anlamıyorum tamircilikle alakası yokmuş alakası olan şeyi söylede bilelim.

ayrıca senın o 100 tl dedıgın orjınal parca burda neden se 400 tl baksa na benden bir tavsiye bu işin ticaretını yap madem orda parca ucuzmuş baksana Gaziantep beldeyama servisinin tel vereyim arar ögrenirsin.:0 342 221 01 11
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Sen yanliş biliyorsun insanlarıda yanliş yönlendirme en azından bazı şeyleri kabullenmemek için neden bu kadar israr edriyorsun anlamıyorum tamircilikle alakası yokmuş alakası olan şeyi söylede bilelim.

ayrıca senın o 100 tl dedıgın orjınal parca burda neden se 400 tl baksa na benden bir tavsiye bu işin ticaretını yap madem orda parca ucuzmuş baksana Gaziantep beldeyama servisinin tel vereyim arar ögrenirsin.:0 342 221 01 11

Ya arkadaşım neden yanlış yönlendireyim ne çıkarım olabilir ki?
Peki o zaman şöyle yapalım istediğiniz parçaları söyleyin yukarıda yazdığım fiyatlara yollıyım size..
Zaten birçok rx topiğindede yazdım parçaları isteyene satarım isteyene getiririm diye..
İnsanları anlamakta zorluk çekiyorum bazen..
Sen 125 liraya sadece km saatini aldın diye heryerde o fiyat olacak diye bir kural yok:)
Dediğim gibi parça lazım olursa iletişime geçersiniz yardımcı olurum :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

Bence Mz al Mz daha kuvvetlı 251 cc
Slm extrema
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Ya arkadaşım neden yanlış yönlendireyim ne çıkarım olabilir ki?
Peki o zaman şöyle yapalım istediğiniz parçaları söyleyin yukarıda yazdığım fiyatlara yollıyım size..
Zaten birçok rx topiğindede yazdım parçaları isteyene satarım isteyene getiririm diye..
İnsanları anlamakta zorluk çekiyorum bazen..
Sen 125 liraya sadece km saatini aldın diye heryerde o fiyat olacak diye bir kural yok:)
Dediğim gibi parça lazım olursa iletişime geçersiniz yardımcı olurum :cat:

bana uyar sen 3000 tl istenılen motoru 750 almişsın bir tanede bana al çok çok 200 kargo öderiz 950 tl gelir bilemedim 1000 tl gelir 2000 tl kıme olsa ona satarım hadı bakalım..:cat::cat::cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
bana uyar sen 3000 tl istenılen motoru 750 almişsın bir tanede bana al çok çok 200 kargo öderiz 950 tl gelir bilemedim 1000 tl gelir 2000 tl kıme olsa ona satarım hadı bakalım..:cat::cat::cat:

Lafı çevirme motor herzaman aynı fiyatlara alınmaz..
Ama yedek parçalarını temin ederim diyorum.
Dediğim gibi elimde komple yedek parçalık rx var
İsteyen olursa tek fiyat 200 lira
Elektrik tesisatı ve karbüratörü yok üzerinde..
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Lafı çevirme motor herzaman aynı fiyatlara alınmaz..
Ama yedek parçalarını temin ederim diyorum.
Dediğim gibi elimde komple yedek parçalık rx var
İsteyen olursa tek fiyat 200 lira
Elektrik tesisatı ve karbüratörü yok üzerinde..

lafı cevirdigim yok artı ben sıfır parcalardan bahsedıyorum ikinci el degil ama olsun degerlendırelim ara beni tel:5359379774 / 5444221455 :cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
lafı cevirdigim yok artı ben sıfır parcalardan bahsedıyorum ikinci el degil ama olsun degerlendırelim ara beni tel:5359379774 / 5444221455 :cat:

Yukarıda yazdığım piston v.s. parçalar sıfır parçalardır
Hatta parçaları aldığım arkadaş forumda fireblade_39 nickli arkadaştır..
İnanmayan olursa parça fiyatlarını kendisinede sorup ondan veya benden temin edebilirler
Ben kendi motorumun ikinci el parçalarınıda satıyorum
Hatta komplesine 200 lira istiyorum
İsteyen olursa özel mesaj ile ulaşsın gelsin motoru alsın gitsin..
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Yukarıda yazdığım piston v.s. parçalar sıfır parçalardır
Hatta parçaları aldığım arkadaş forumda fireblade_39 nickli arkadaştır..
İnanmayan olursa parça fiyatlarını kendisinede sorup ondan veya benden temin edebilirler
Ben kendi motorumun ikinci el parçalarınıda satıyorum
Hatta komplesine 200 lira istiyorum
İsteyen olursa özel mesaj ile ulaşsın gelsin motoru alsın gitsin..

bende tamam dedim telefonumu verdim yoksa ben arıyayım senı ver telefonunu:queen::queen:
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
186
ohh!bu sayede bi rx daha sastmış olduk:):):p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 PM ----------

peki hangisi daha fazla yakar?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst