- Katılım
- 22 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,027
Arkadaşlar Artık Bir Runnerım Yok 15 dk önce Tam olarak Elimden Gitti.
Artık Altımda Şahin ve Mobilet var
Birazda motorsiklet olarak mobiletle takılayım
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------
Ba arada Toplam 640 tl ye patladı Dün Muayenede Yapıldı Araba Debriyaj Az kaçırıyordu ama GeçtiHafif kusurlu Ön camda Güneşlik şerit var. Farlar bozukmuş
Sonuçta Hafif Kusurlu Geçti Araba. 15 gün sonrada Trafik sigortası o kadar
hayırlı ugurlu olsun,
bence araba için çok detaylara girme yürüyorsa boşver incik boncuk işlerini,
satma niyetin varsa bin 3 ay satarsın sonra,istediğin motosiklete peşin para ulaşmiş olursun...