Runner a Şahin Takas Edeyimmi

Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
Arkadaşlar Artık Bir Runnerım Yok 15 dk önce Tam olarak Elimden Gitti.
Artık Altımda Şahin ve Mobilet var :)
Birazda motorsiklet olarak mobiletle takılayım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------

Ba arada Toplam 640 tl ye patladı Dün Muayenede Yapıldı Araba Debriyaj Az kaçırıyordu ama Geçti :) Hafif kusurlu Ön camda Güneşlik şerit var. Farlar bozukmuş
Sonuçta Hafif Kusurlu Geçti Araba. 15 gün sonrada Trafik sigortası o kadar


hayırlı ugurlu olsun,
bence araba için çok detaylara girme yürüyorsa boşver incik boncuk işlerini,
satma niyetin varsa bin 3 ay satarsın sonra,istediğin motosiklete peşin para ulaşmiş olursun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oylemi tamam bir arkadasin tavsiyesi uzerine adama depo full verdim. adamda sag olsun arabaya 50 tl gaz aldi. . telefondan giriyorum. bu arada antalya cok soguk , ama hala arabaya alisamadim. birbirimize cok yabanciyiz simdilik

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

Trafik sigortasını hemen yaptırmazsan, trafikten ruhsat çıkmaz, haberin olsun.

Teşekkür Ederim. Trafik Sigortasını Yaptırayım teşekkür Ederim :p
Bu arada arabama alışmam biraz zaman alacak 50 km yol yaptım sabahtan beri hala Tam alışamadım. :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

Trafik sigortasını hemen yaptırmazsan, trafikten ruhsat çıkmaz, haberin olsun.

Teşekkür Ederim. Trafik Sigortasını Yaptırayım teşekkür Ederim :p
Bu arada arabama alışmam biraz zaman alacak 50 km yol yaptım sabahtan beri hala Tam alışamadım. :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) Arkadaşlar 40 kuruş Runner Yakıyordu.
Araba Full Gaz Doldurdum. Gittim Trafik sigortası İlk Arabanın verdigi heyecanla 72 km Yol Yaptım.
Tekrar Fulledim. 18.72 Lira aldı. Hesapladım Tam Km de 26 Kuruş Yerine Görede 6000 Devire Kadar çıktım.
Ama genelde Sakindi.
Km de 40 kuruş Yakan motor yerine Arabaya üşümeden Motora göre biraz daha güvende Biniyorum hemde daha ucuza
Hayırlı olsun diyen Tüm arkadaşlara Allah Razı Olsun diyorum.
Tüm Cevap Yazan arkadaşlara Teşekkür Ederim.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Trafik sigortasını hemen yaptırmazsan, trafikten ruhsat çıkmaz, haberin olsun.

Aynen öyle. Biran önce sigortanı yaptır ruhsatını al. Benim gözümde araba 7.500-8.000 arası yapar. Tabi eğer 1.6'ysa ve taksiye girmediyse. Ama içten bakınca sanki araba bir aralar taksi çalışmış gibi görünüyor. Direksiyonun ortası debriyaj kötü görünüyor. Bana sorucak olursan o arabaya direksiyon al orjinal. 20-25 tl bişey. Güzel gaz ayarını yaptır. Yıkar parlat temizle ver ilanı 8.200 yaz. 7.500-7.750 gibi verilebilir. Yani yine dediğim gibi arabanın yürünü nasıldır üzerinde lastikler nasıldır, akü nasıldır bişey diyemem ama 98 model bir şahin enjeksiyonludur ve o paraları yapması lazım. Az birşey kaldı sezon açılıyor. Tam araba piyasasının hızlanacağı zamana denk gelmiş seninki. Hayırlı olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğrudur Ya 5.500 -6.000 satabilirsem iyi benim için çünkü benim motorun Takasla Degeri 4500 lira Falan
Nerden Baksam Kârdayım :)
Evet Taksi Çalışmış olabilir Tam olarak nasıl Anlarım Taksi çalışıp çalışmadıgını ?
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Doğrudur Ya 5.500 -6.000 satabilirsem iyi benim için çünkü benim motorun Takasla Degeri 4500 lira Falan
Nerden Baksam Kârdayım :)
Evet Taksi Çalışmış olabilir Tam olarak nasıl Anlarım Taksi çalışıp çalışmadıgını ?

Kapı içlerine bak bagaj içlerine bakın camların arasına bakın. Motorun içi yine aynı şekil. Motorun durumu nasılmış usta ne dedi? Çekişi falan nasıl? Debriyaj kaçırıyor demişsiniz. 140-150 bin yapar 1 debriyaj seti ilk mi acaba? 98 model araba sonuçta.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Usta Dedi işte Km Kendini 0 lamış Zaten 17.000 km Olması imkansız. 100.000 den sonra sıfırlamış ama motoru güzel dedi.
Ya aslında Arabada bişey yok 1 kuruş bile Harcamadım Direk Muayeneye gittim. Direk geçti Hafif kusurlu olarak. Far ayarı az bozuk fren Çok az 1.5 falan sapma var
Ama Usta Araba Kaza yapmış dedi Sol arka çamurluk degişmiş. Bagaj düzeltilmiş boyanmış falan. Ama motor olarak süper bir araba dedi. Gitti Test falan etti.
Debriyajda çok az kaçırıyor. ama orjinal debriyajmış Balata daha değişmemiş :D 10.000 Falan götürür Daha dedi. Şuan Arabayı Satasım yok. Sevdim Güzel Araba yaa :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

Bu arada Sattık Artık Runnerın Resmini profilden Kldırdım diger emektar motorum 70 cc Airsal Mobiletim var o da mobilet sayılır :)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Anladım. Neyse artık sevabıyla günahıyla kabul ettiniz aldınız arabanızı. Hayırlısı olsun kazasız belasız binersiniz inşallah. Benden tavsiye hazır piyasa hareketlenicekken satın. Araba güzel olabilir ama. 2000 tl kar yapmak daha güzel benim gözümde tabi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oylemi diyorsun. peki motor olarak ne onerirsin. ilgilendigin icin tesekkurler.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
oylemi diyorsun. peki motor olarak ne onerirsin. ilgilendigin icin tesekkurler.

Ya o senin bileceğin iş. Ben olsam piaggio alırdım. X8 250 ie Premium. Benim hayalim yani. Şuan 2011 model Honda CBF 150 kullanıyorum. Memnunum çok az yakıyor. Ybr'de tercih edilebilir. Şehir içinde çok atik çok ekonomik motorlar. Ama önümüzdeki sene falan muhtemelen değiştiririm motorumu. Piaggio istiyorum ne olursa olsun. İtalyan çok başka bir zevk runner kullandın bilirsin yani.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
runner baskaydi italyan dedigin gibi baska oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst