- Katılım
- 3 Eyl 2011
- Mesajlar
- 237
Gazda 35 kurus yakmasi normalmi bir sahinin gazda ben 20 kurus falan yakiyordur diye dusunmustum.
35 kuruş dediğin gibi çok fazla 18 ile 25 arası değişir ortalama:cat:
Gazda 35 kurus yakmasi normalmi bir sahinin gazda ben 20 kurus falan yakiyordur diye dusunmustum.
ölesiye dayak yesem bu motoru verip o arabayı almam
Gazda 35 kurus yakmasi normalmi bir sahinin gazda ben 20 kurus falan yakiyordur diye dusunmustum.
borcunu felan o ödesin...sana tertemizce noter satışı versin...Ya bende 35 kuruş Yaktına emin Değilim Bir Arkadaş 35 kuruş Yakar Dedi Sadece Yarın Noter Trafik işlerini Yapmak için Bandrolu ödeyecegim. Adam Kaçmaz Demi yaa Borcu ödemeden Üstüme alamıyorum arabayı :S
Arkadaşlar Artık Bir Runnerım Yok 15 dk önce Tam olarak Elimden Gitti.
Artık Altımda Şahin ve Mobilet var
Birazda motorsiklet olarak mobiletle takılayım
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------
Ba arada Toplam 640 tl ye patladı Dün Muayenede Yapıldı Araba Debriyaj Az kaçırıyordu ama GeçtiHafif kusurlu Ön camda Güneşlik şerit var. Farlar bozukmuş
Sonuçta Hafif Kusurlu Geçti Araba. 15 gün sonrada Trafik sigortası o kadar
Trafik sigortasını hemen yaptırmazsan, trafikten ruhsat çıkmaz, haberin olsun.Arkadaşlar Artık Bir Runnerım Yok 15 dk önce Tam olarak Elimden Gitti.
Artık Altımda Şahin ve Mobilet var
Birazda motorsiklet olarak mobiletle takılayım
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------
Ba arada Toplam 640 tl ye patladı Dün Muayenede Yapıldı Araba Debriyaj Az kaçırıyordu ama GeçtiHafif kusurlu Ön camda Güneşlik şerit var. Farlar bozukmuş
Sonuçta Hafif Kusurlu Geçti Araba. 15 gün sonrada Trafik sigortası o kadar