- Katılım
- 10 Nis 2005
- Mesajlar
- 175
- Konu Yazar
- #1
Valentin ile (ben bizbizeyken ona böyle derim) sohbet ederken aklıma geldi bizim için bir test yapar mısın dedim kırmadı beni.
Karşılaştırmanın özel olması için binlerce model içerisinden titizlikle seçim yaptı.
Karşılaştırılan modeller, teknoloji - geçmişe karşı, gelenek - yeniliğe karşı, doğa - insan yapısına karşı
Zamanı kısıtlı olduğu için yorumlar kısa fakat teknik değerlendirmeler aşağıda.
İşte sonuçlar ve Valentino Rossi'den değerlendirmeler.
R1'in hızlanma değerlerine karşı, Beygir 1 in yol tutuşu tartışılamayacak kadar iyi.
Kontrolü kaybetmeniz neredeyse imkansız. Ayrıca ekonomik oluşu ve km başına saman tüketimi gözönüne alınırsa kesinlikle R1'e karşı üstün olduğunu söyleyebilirim.Zaten hız sürat nereye kadar, bir süre sonra sakinlik istiyor insan.Beygir 1 performansının yanında hem bir dost, hem bir yaren oluyor insana.
Bana bu fırsatı verdiği için Kabil'e ve Motosiklet.Net ailesine teşekkürlerimi sunuyorum.
İstanbulda görüşmek dilekleriyle.
V.Rossi
Valentin'den yorumlar bu kadar, Motosiklet.Net ailesinin ustalarından da yorumları bekliyorum.
Karşılaştırmanın özel olması için binlerce model içerisinden titizlikle seçim yaptı.
Karşılaştırılan modeller, teknoloji - geçmişe karşı, gelenek - yeniliğe karşı, doğa - insan yapısına karşı
Zamanı kısıtlı olduğu için yorumlar kısa fakat teknik değerlendirmeler aşağıda.
İşte sonuçlar ve Valentino Rossi'den değerlendirmeler.
R1'in hızlanma değerlerine karşı, Beygir 1 in yol tutuşu tartışılamayacak kadar iyi.
Kontrolü kaybetmeniz neredeyse imkansız. Ayrıca ekonomik oluşu ve km başına saman tüketimi gözönüne alınırsa kesinlikle R1'e karşı üstün olduğunu söyleyebilirim.Zaten hız sürat nereye kadar, bir süre sonra sakinlik istiyor insan.Beygir 1 performansının yanında hem bir dost, hem bir yaren oluyor insana.
Bana bu fırsatı verdiği için Kabil'e ve Motosiklet.Net ailesine teşekkürlerimi sunuyorum.
İstanbulda görüşmek dilekleriyle.
V.Rossi
Valentin'den yorumlar bu kadar, Motosiklet.Net ailesinin ustalarından da yorumları bekliyorum.