Rossi'den Motosiklet.net'e özel karşılaştırma

Sizin seçiminiz hangisinden yana?


  • Kullanılan toplam oy
    37
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Valentin ile (ben bizbizeyken ona böyle derim) sohbet ederken aklıma geldi bizim için bir test yapar mısın dedim kırmadı beni.
Karşılaştırmanın özel olması için binlerce model içerisinden titizlikle seçim yaptı.
Karşılaştırılan modeller, teknoloji - geçmişe karşı, gelenek - yeniliğe karşı, doğa - insan yapısına karşı :)
Zamanı kısıtlı olduğu için yorumlar kısa fakat teknik değerlendirmeler aşağıda.
İşte sonuçlar ve Valentino Rossi'den değerlendirmeler.

R1'in hızlanma değerlerine karşı, Beygir 1 in yol tutuşu tartışılamayacak kadar iyi.
Kontrolü kaybetmeniz neredeyse imkansız. Ayrıca ekonomik oluşu ve km başına saman tüketimi gözönüne alınırsa kesinlikle R1'e karşı üstün olduğunu söyleyebilirim.Zaten hız sürat nereye kadar, bir süre sonra sakinlik istiyor insan.Beygir 1 performansının yanında hem bir dost, hem bir yaren oluyor insana.
Bana bu fırsatı verdiği için Kabil'e ve Motosiklet.Net ailesine teşekkürlerimi sunuyorum.
İstanbulda görüşmek dilekleriyle.

V.Rossi

Valentin'den yorumlar bu kadar, Motosiklet.Net ailesinin ustalarından da yorumları bekliyorum.

rossi_me.jpg
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
:queen: :queen: :queen: :flower: :flower: :flower: ::deliir:: ::baaas:: ::deliir:: ::baaas:: ::deliir:: ::baaas:: ::biggrinn ::haapppy: ::biggrinn ::haapppy: ::biggrinn ::haapppy: ::biggrinn ::haapppy: ::zwink:: ::zwink:: ::zwink:: ::zwink:: ::zwink:: :thumleft: :thumleft: :cat: :cat: :king: :king: :king: :king:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
:queen: Tabiki B1 Karşılaştırmaya gerek yok!!!
Rossi işini biliyor:queen: :bounce: :cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
tek teker olayı nasıl bunda bu 5 vitesdeykende kalkar Allah bilir:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kabil calışman çok harika vakit ayırıp da böyle bişee yaptığın için teşekkür ederim..

bu karşılaştırmayı bilgisayarıma kaydetttim. bakıp bakıp gülücem hehehehe çok harika yaaaa söylenebilecek bişe bulamıyorum :mrgreen: :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lam işiniz yokmu:queen:
yağlama el ile :queen:
o at bi huysuzlansın görürüm yol tutuşu:queen:
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
143
Super. eline saglik. Yalniz emisyon degerleri avrupa birligi ölçütlerine uyuyor mu acaba? Benim bildigim beygir modeli katik atik uretiyor ve egzos testini gecemeyebilir. Ancak atiklar yakit olarak kullanilabilir sobalı evlerde.. :mrgreen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
onrbab' Alıntı:
tek teker olayı nasıl bunda bu 5 vitesdeykende kalkar Allah bilir:mrgreen:

Beygir 1 olduğu yerde tek çekebiliyor fakat hılandığı zaman tek çekmek neredeyse imkansız. Kıçına şamar veya altına bir fare yılan atıldığı zaman havada parende atabilecek kadar güçlü bir yapıya sahip.

R1 e gelince 230 km sınırında bile tek çekebilme imkanı sunuyor. Ama olduğu yerde bunu denersen Beygir 1 gibi havada parendeler atabilirsin :p. Aynı zamanda R1 pek kullanıcı dostu değil fakat Beygir 1 kullanıcısının dostudur eee tabii ki gidon yapısıda uzun yollarda kolaylık sağlıyor :cherry: ...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
0
herkeze merhaba ben alanyadan üner R6 kullanıyorum makina olarak ozellıkle sehır ıcı cok memnunum ama uzun yolda 1000 lık makınaları aratmamasına ragmen yınede fark yaratıyor ıslerımden dolayı cok sık sehır dısına cıkamıyorum ama gercekten race motora bınmek bır ayrıcalık bunu zaman zaman yasıyorum neyse ınsallah 1000 lıgınede allah bınmeyı nasıp eder 2 tane 600 luk makınadan sonra
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üner hoca' Alıntı:
herkeze merhaba ben alanyadan üner R6 kullanıyorum makina olarak ozellıkle sehır ıcı cok memnunum ama uzun yolda 1000 lık makınaları aratmamasına ragmen yınede fark yaratıyor ıslerımden dolayı cok sık sehır dısına cıkamıyorum ama gercekten race motora bınmek bır ayrıcalık bunu zaman zaman yasıyorum neyse ınsallah 1000 lıgınede allah bınmeyı nasıp eder 2 tane 600 luk makınadan sonra
:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
279
üner hoca' Alıntı:
herkeze merhaba ben alanyadan üner R6 kullanıyorum makina olarak ozellıkle sehır ıcı cok memnunum ama uzun yolda 1000 lık makınaları aratmamasına ragmen yınede fark yaratıyor ıslerımden dolayı cok sık sehır dısına cıkamıyorum ama gercekten race motora bınmek bır ayrıcalık bunu zaman zaman yasıyorum neyse ınsallah 1000 lıgınede allah bınmeyı nasıp eder 2 tane 600 luk makınadan sonra
:queen: :queen: :queen: :queen: Tam yerine oturmuş,başlığı okudun mu?:) :wiinkk:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
üner hoca' Alıntı:
herkeze merhaba ben alanyadan üner R6 kullanıyorum makina olarak ozellıkle sehır ıcı cok memnunum ama uzun yolda 1000 lık makınaları aratmamasına ragmen yınede fark yaratıyor ıslerımden dolayı cok sık sehır dısına cıkamıyorum ama gercekten race motora bınmek bır ayrıcalık bunu zaman zaman yasıyorum neyse ınsallah 1000 lıgınede allah bınmeyı nasıp eder 2 tane 600 luk makınadan sonra
pauhauıhaah bu daha güzel euhueh

kabil teşekkürler :queen: :queen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
yalnız silindir hacmi belirtilmemiş ben belirtiim yakıtın durumuna göre değişebilen bi sistem kullanılmıştır b1 de yakıt lahanaysa 1kcc (kovacc) karpuz kabuğuysa 1/2kcc
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst