bu arada dün Fabrika ile görüştüm.
Subap ayarı için
0.5 emme
0.6 egzos için uygulanacakmış
haberiniz olsun.
ayrıcana Servis sahibi Sedat ile görüştük.
geçen gün Antep e çağırmışlar.
titanic 150 ye yakın bir yeni model getireceklermiş.
tekrar sordum titanic 200 de stop problemini hatırlattın mı diye,
"sordum, ama kabul etmedirler,
'abi bize öyle sorun kimseden gelmedi' " dedi. böyle cevap vermişler.
yani sorunu kendimiz bi şekilde halledeceğiz.
##########################################################################################
##########################################################################################
##########################################################################################
Stop problemi olmayan kullanıcı varsa yazsın lütfen. Bu satırları gören, stop problemi olmayan kullanıcı varsa http://rkstitanic200.blogspot.com/ bu adrese yazsın 
##########################################################################################
##########################################################################################
##########################################################################################
qianjiang fabrikası yapmış bizim EMPIRE KEEWAY in motorlarını. alibaba.com dan araştırırkene buldum. titanic 150 => arsen 150 diye geçiyo.
birde güzel haber var
Antalya da bir firma Bizim RKS ler için performans parçaları getirmekte imiş.
RKS 200 için 250 cc kiti felan da varmış ama ben şimdi o işe girmeyeceğim.
onun yerine; bu kış döneminde, karbüratör, cdi ünitesi ve buji kablolarını değiştireceğim.
sürekli şunu bunu yapacağım diyorum ama tam olarak yapılacak işlemi kendim değil başka ( 150 MR Kuzey abi

) biri ile beraber yapacağımız için onu beklemek durumundayım.
yoksa bana kalsa şimdiye bunların hepsini hallettirip sonucu yazmıştım

karbüratör ü aldım ve geri gönderdim. Uymuş olsaydı yerine onu kullnıyor olurdum, neyse
galın sağlıcakla, sıcakla, kaskla ve moturla

---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:24 ----------
Şimdi Antalya Aras Motor Vedat abi ile görüştük
http://arasegemotor.com
Karbüratör ü araştırığ getirttirmem lazım dedi.
"
Ama CDI ünitesi var, onu deneyip te yollayabilirim, 2-3 gün içinde haber ederim" dedi.
tamam dedim. bakalım haber bekleyeceğim
Bu arada bu işlere girmemin asıl sebebi şu;
biraz güç artışı ile 110 - 120 km hızlanmasını sağlıklı hale getirmek. yani gaz kolunu sonuna kadar çevirip anca 120 ile gitmeye çalışmamak için.
Kesinlikle motorla hız yapayım diye değil. Çünkü küçük motorlarla hız yapılmaz. İlla hız diyorsanız alın ucuzundan bi tane gs500 motor. 199 km yapın.
Bence titanic 200 gayette güzel kaldırır bu uygulamayı. Hatta 250 cc yapmayı da kaldırır.