RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
dostum zevler tabiki tartışılmaz. ama benim fikrim bu alet çantalarını beğenmedim :) bildiğin alet çantası ya :) aliminyum olanları varya belki onlar daha güzel olubilir. ama pahalıdır onlarda sanırım.



Aliminyum olanlar uçuk fiyatlarda. yan çantalarla yarışıyor. Gereksiz pahalı. Uzun yolculuklara çıkmayacam. Kış süresince İhtiyacımı karşılaşın istiyorum. Zevk mi? kesinlikle zevk değil. zaten arka çantayı bile yakıştırmıyorum bizim motosiklete. Ama el mahkum uygun fiyatlı pratik çözümler düşünüyorum. Bajaj pulsar da şu aralar aklımı kurcalıyor. Ama çokta emin değilim. Bütçemi zorlamak istemiyorum çünkü. O nedenle şu an sadece pratik ve makul bütçeli çözümler üzerindeyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------

(bir aklımda mondial Rx3 evo ya gidiyor :)
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
:D dostum fazla kafa yorma bence.. :D benim aklımda daha farklı birsey var :) sanayiye git .D saçlarlan bir canta yap. bu mouseped yokmu büyük olanlar vardır görmüsünüzdur. üzerindeki yapıştırmayı sökün yapiştir saca on numara canta olur. .) 3-4 parça saç ve kaynaga bakarr ;)
 
Katılım
2 Eyl 2013
Mesajlar
37
Arkadaşlar benim sorunum var 150 titanic motorumu piston büyüttük silindir hacmi 200 oldu ama egsozdan sürekli aşırı beyaz duman geliyor
usta 500 km git keser dedi ? ben ustalara hiç güvenmiyorum bu konuda sizce kazıklandımmı yoksa geçermi ? teknik bilgisi olan lütfen yardım etsin.
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
şu aralar aklım pulsara çok gidiyor. :S
ben rks ile takas edecektim. araştırma yaptım özellikle çoğu kuryeci pulsar kullanıyor cogunluk tavsiye etmedi. 10bin km den sonra her yerinde arızlar başladığını ve kolay kolay parça bulunmadığını mağdur olduklarını ve parçalarının pahalı olduğunu belirtiler... seninde araştırmanda fayda var.
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
ben rks ile takas edecektim. araştırma yaptım özellikle çoğu kuryeci pulsar kullanıyor cogunluk tavsiye etmedi. 10bin km den sonra her yerinde arızlar başladığını ve kolay kolay parça bulunmadığını mağdur olduklarını ve parçalarının pahalı olduğunu belirtiler... seninde araştırmanda fayda var.

RS modelini çok merak ediyorum. Ama fiyat yüksek.

Bende son 50 km dir stop etme sorunu yaşıyorum. İlginç zamanlarda mesela ışıkta durdum boşa aldım stop. Birddn ikiye aldım 3 e alcam stop. 3te gaz kıstım vites küçültecem debriyaja dokundum stop. Neden olabilir?
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
RS modelini çok merak ediyorum. Ama fiyat yüksek.

Bende son 50 km dir stop etme sorunu yaşıyorum. İlginç zamanlarda mesela ışıkta durdum boşa aldım stop. Birddn ikiye aldım 3 e alcam stop. 3te gaz kıstım vites küçültecem debriyaja dokundum stop. Neden olabilir?

Dostum bi ihtimal jikle telinin karburatöremi ne girdiği yerde bi somun var. Sarımtırak renkteydi benim motorda. Onu bi kontrol etsene gevşemişmi diye. Ama anahtar falan girmeyen ber yerde. Penseyle falan sıkmıştım ben. Motorun sol tarafından bakıcan. Bi ihtimal o olabilir.
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Dostum bi ihtimal jikle telinin karburatöremi ne girdiği yerde bi somun var. Sarımtırak renkteydi benim motorda. Onu bi kontrol etsene gevşemişmi diye. Ama anahtar falan girmeyen ber yerde. Penseyle falan sıkmıştım ben. Motorun sol tarafından bakıcan. Bi ihtimal o olabilir.

Normalden uzun bi somun. Ama deneme fırsatım olmadı. 5gün de deneyemem. Ankara'ya yolculuk var. İki ay önce olsa motosikletle gitmeyi düşünürdüm. Ama hem vakit darlığı hem de havaların durumunun belirsizliğinden gözüm yemedi :D
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Normalden uzun bi somun. Ama deneme fırsatım olmadı. 5gün de deneyemem. Ankara'ya yolculuk var. İki ay önce olsa motosikletle gitmeyi düşünürdüm. Ama hem vakit darlığı hem de havaların durumunun belirsizliğinden gözüm yemedi :D


evet dostum normalden uzun bir somun. benim de stop etme problemim olmuştu. o somun gevşemiş. onu sıkınca düzelmişti. eğer sorun o değilse bir de yan ayak açılınca stop ediyor ya. o ayaklık müşürüne bak.
bu arada iyi yolculuklar sana.
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
istop olayı bendede var 50 km den sonra 1.viteste elim debriyajda iken istop ediyor. vites 1 iken oluyor.. bende o sarı şeye bakam
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Beyler selamlar herkese... Yakın zamanda 2014 model rks alan arakdaslar, trafik sigortasını ne kadar ödediler acaba? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-temiz-bakimli-rks-titanic-150-241035800/detay/ buda benim motorsikletim 2013 model 7200km de :D almak isteyen varsa hemen kargolatıp memleketine gönderebilirim.. satışta noter ile vekaletname ile olur.

sigorta olayına gelirsek arkadaslar bu sene sigortalarda ciddi anlamda bir artiş var.. bilginiz olsun. 300tl yaptığınız sigorta şimdi 1000tl ye kadar cıkmıs
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst