- Katılım
- 16 Kas 2015
- Mesajlar
- 24
RKS 150 TİTANIC KULLANICISI OLDUM BENDE 2 HAFTA ÖNCE MOTORDAN GAYET MEMNUN OLDUM TİPİ AÇISINDAN VS ON NUMARA MOTOR. GİDİŞİ FALAN COK GİYİ DİYER 150 LİKLERİN ÇOĞUNU GEÇER. HERKESE TAVSİYE EDERİM.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------
HERHANGİ BİR SORUNUZ OLURSA MOTOR HAKKINDA ULAŞIN BANA
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------
bunu alalı 2 hafta oldu ben biraz degişikler yaptım motora düzlükte 140 en az gidiyo, %6 lık bi yokuşu 115,120 ile çıkıyorum. motor inişte basınca 160 ı geçiyor. karburatörü 200 yapın, dişliyle oynayın yetiyor. bu motor uçuyor. altakiler aphece falan demiş getirin len apaçiyi düz çektürem rksnin altında videoda atarım istiyenlere faceden
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------
HERHANGİ BİR SORUNUZ OLURSA MOTOR HAKKINDA ULAŞIN BANA
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------
bunu alalı 2 hafta oldu ben biraz degişikler yaptım motora düzlükte 140 en az gidiyo, %6 lık bi yokuşu 115,120 ile çıkıyorum. motor inişte basınca 160 ı geçiyor. karburatörü 200 yapın, dişliyle oynayın yetiyor. bu motor uçuyor. altakiler aphece falan demiş getirin len apaçiyi düz çektürem rksnin altında videoda atarım istiyenlere faceden
Son düzenleme: