RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Kas 2015
Mesajlar
24
RKS 150 TİTANIC KULLANICISI OLDUM BENDE 2 HAFTA ÖNCE MOTORDAN GAYET MEMNUN OLDUM TİPİ AÇISINDAN VS ON NUMARA MOTOR. GİDİŞİ FALAN COK GİYİ DİYER 150 LİKLERİN ÇOĞUNU GEÇER. HERKESE TAVSİYE EDERİM.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------

HERHANGİ BİR SORUNUZ OLURSA MOTOR HAKKINDA ULAŞIN BANA

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------

bunu alalı 2 hafta oldu ben biraz degişikler yaptım motora düzlükte 140 en az gidiyo, %6 lık bi yokuşu 115,120 ile çıkıyorum. motor inişte basınca 160 ı geçiyor. karburatörü 200 yapın, dişliyle oynayın yetiyor. bu motor uçuyor. altakiler aphece falan demiş getirin len apaçiyi düz çektürem rksnin altında videoda atarım istiyenlere faceden
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
kışlık lastiklerin yağışlı havada test videosu.
ön lastik sawa mc25 100/80/17 arkalastik 130/70/17 mc32 lastik..
 
Katılım
26 Eki 2014
Mesajlar
12
Merhaba arkadaşlar. Motorumu yüksek devirde kullanırken debriyaj a bastığımda motorum stop ediyor. Sebebini veya çözümünü bilen varmı acaba ?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Arkadaşlar,
RKS 150 MODİİYE ön dişlilerimiz yaakında geliyor,

15 ve 16 secenekleri ile RKS ÖN DİŞLİ PROJEMİZ HAYATA GEÇİYORDUR,,,

Ürün ıyatı 35 lira olacaktır ADET iyatı olarak,,,

dileyene 40 diş arka dişlilerde temin edilecektir...,,
 
Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
217
Rks 150 Titanic ile başlamak istiyorum ilk motorum olacak. Boyum 1.84 kilom 88 biraz kalıplı biriyim sizce motor ufak dururmu acaba.?
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
2
Merhaba hocam ben yeni başladım motora şuan sadece kampüs içinde kullanıyorum gazı açınca uçmuyor ama yeni başlayanlar için çok güzel bir motor☺
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
RKS 150 TİTANIC KULLANICISI OLDUM BENDE 2 HAFTA ÖNCE MOTORDAN GAYET MEMNUN OLDUM TİPİ AÇISINDAN VS ON NUMARA MOTOR. GİDİŞİ FALAN COK GİYİ DİYER 150 LİKLERİN ÇOĞUNU GEÇER. HERKESE TAVSİYE EDERİM.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------

HERHANGİ BİR SORUNUZ OLURSA MOTOR HAKKINDA ULAŞIN BANA

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------

bunu alalı 2 hafta oldu ben biraz degişikler yaptım motora düzlükte 140 en az gidiyo, %6 lık bi yokuşu 115,120 ile çıkıyorum. motor inişte basınca 160 ı geçiyor. karburatörü 200 yapın, dişliyle oynayın yetiyor. bu motor uçuyor. altakiler aphece falan demiş getirin len apaçiyi düz çektürem rksnin altında videoda atarım istiyenlere faceden


Hocam göstergede sorun olmasın. Bu motorun 160 göreceğine pek inanamıyorum çünkü 4 arkadaşımda bu motor var. Arka dişliyle hepsi oynadı daha iyi gidiyorlar ama 160 zor yani
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
RKS'NİN internet sitesine Titanic 150-S olarak yeni bir motosiklet yüklemişler. Şekli daha güzel..Selenin kuyruk kısmında bölmesi mevcut, farlar değişik,egsoz farklı, en önemlisi amortisörlerde yay görünmüyor fakat ne hikmetse! teknik özellikler kısmında hiç bi değişiklik yok ve amortisörler de aynı yazılmış..
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
56
yakında yeni modeli yollarda görürürz inşallah. rks mi sattım ama dayanamıyorum tekrar alcam galiba :)yeni model hoşuma gitti
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Rks firması ürünün arkasında değil. En basiti Bundan 4ay önce servise gittim arka teker oynaması şilayetiyle. Dediki maşa burcu değişmesi lazım. 4 aydır bekliyordum. Ancak gelmediği gibi doğrudan rksmotor firmasıyla iletişime geçtiğimde geleceğini söylediler. Tam 4 ay sonra yine benim ısrarlı aramam sonucunda (adı kenan olan zatı muhterem) ile defalarca görüşmem sonucu yedek parça geldi dediler. Yedek parçayı bayiden bide kargo parası vererek aldım. Ancak ürün orjinal uyumlu çıkmadı. Her burç 2 mm kısa idi. Toplamda 4 mm kısa kaldı. Hatayda ünlü bir usta var ona gittim. Gelen yedek parçayı verdim. Baktı etti. Bunu takmam dedi. Neden dedim: 4 mm motosiklette çok şeydir, iki teker üstünde can sın. Sorumluluk almam demesi üzerine rksmotoru aradım. Aynem anlattım. Verdikleri cevap: biz denedik oldu. Bizim servis takar dedi. Sürüş testi kaç km acaba dedim? Cevap: Taktık yerine oturdu.
Neyse bunu kabul etmeyeceğimi bir yedek parçanın 4 ay sürede temin edilememesi gibi bir durum olamayacağını söyledim . Ve servisten sorunun ne olduğuna dair servis formu istedim. Rksmotor firması servise servis formu verdirtmedi.
Ben sorunumu farklı şekilde hallettim (torna vs) ancak durum bundan ibaret bilginiz olsun. Rks titanic 150 güzel motosiklet . Ancak firma rezalet. Bilginiz olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

Dipnot: yaklaşık iki haftayı geçti bu olay olalı. Aklıma geldi sizlerle paylaşmak istedim. Mobilden ancak bu kadar. Saygılar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------

Bir de sorum var. Km saati dijital. sıkıntısız çalılıyordu.ancak şimdi herşeyi çalışsada km hız vs. Ama saat çalışmıyor. Kontak kapalı açık farketmiyor dk ilerlemiyor hiç hep aynı gösteriyor. Ayarlama ile oynayabiliyorum mesela 16:20 - 17,18,19 saatide dk yı da ilerletebiliyorum. Ama bıraktığım yerde sabit kalıyor. Nedendir?
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Dostlar,
Totalde km 27bin küsürlerde idi. Trip te 290km falandı. Saat ve benzin göstergesi doğru çalışıyordu. Sabah saat 8de çalıştırdığımda bi baktım ki km ler sıfır, Saat 02:35 benzini doğru gösteriyordu.
Anlamadığım şu, total km nasıl sıfırlanır yahu. Bir iki kere yıkama sonrasında motoru kapattığımda sabah çalıştırdığımda saat kapattığım saati gösterdi. Yıkamadan kaynaklı sanmıştım. Km lerde bi sorun olmamıştı çünkü . Ama bu sefer yıkama vs işlemi de olmadı. Ve km sıfırlandı. Şu an total km 12.4 :( Bunu düzeltme imkanı yok mu? Neden böyle bişey olmuş olabilir?
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
elektronik işine akıl sır ermez dostum kimbilir ne oldubence fazla kafaya takma keyfine bak , ama cok problem cıkarıyosa komle değiştirmeni tavsiye ederim
 
Katılım
26 Eki 2014
Mesajlar
12
Herkese Merhaba arkadaşlar Tamircimde Motosikletimin arka yolcu tutamak demiri kırılmış. Satmak isteyen arkadaşlar özel mesaj ile ulaşabilirlerse kendilerinden satın alabilirim
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Rks firması ürünün arkasında değil. En basiti Bundan 4ay önce servise gittim arka teker oynaması şilayetiyle. Dediki maşa burcu değişmesi lazım. 4 aydır bekliyordum. Ancak gelmediği gibi doğrudan rksmotor firmasıyla iletişime geçtiğimde geleceğini söylediler. Tam 4 ay sonra yine benim ısrarlı aramam sonucunda (adı kenan olan zatı muhterem) ile defalarca görüşmem sonucu yedek parça geldi dediler. Yedek parçayı bayiden bide kargo parası vererek aldım. Ancak ürün orjinal uyumlu çıkmadı. Her burç 2 mm kısa idi. Toplamda 4 mm kısa kaldı. Hatayda ünlü bir usta var ona gittim. Gelen yedek parçayı verdim. Baktı etti. Bunu takmam dedi. Neden dedim: 4 mm motosiklette çok şeydir, iki teker üstünde can sın. Sorumluluk almam demesi üzerine rksmotoru aradım. Aynem anlattım. Verdikleri cevap: biz denedik oldu. Bizim servis takar dedi. Sürüş testi kaç km acaba dedim? Cevap: Taktık yerine oturdu.
Neyse bunu kabul etmeyeceğimi bir yedek parçanın 4 ay sürede temin edilememesi gibi bir durum olamayacağını söyledim . Ve servisten sorunun ne olduğuna dair servis formu istedim. Rksmotor firması servise servis formu verdirtmedi.
Ben sorunumu farklı şekilde hallettim (torna vs) ancak durum bundan ibaret bilginiz olsun. Rks titanic 150 güzel motosiklet . Ancak firma rezalet. Bilginiz olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

Dipnot: yaklaşık iki haftayı geçti bu olay olalı. Aklıma geldi sizlerle paylaşmak istedim. Mobilden ancak bu kadar. Saygılar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------

Bir de sorum var. Km saati dijital. sıkıntısız çalılıyordu.ancak şimdi herşeyi çalışsada km hız vs. Ama saat çalışmıyor. Kontak kapalı açık farketmiyor dk ilerlemiyor hiç hep aynı gösteriyor. Ayarlama ile oynayabiliyorum mesela 16:20 - 17,18,19 saatide dk yı da ilerletebiliyorum. Ama bıraktığım yerde sabit kalıyor. Nedendir?

Merhaba, arka teker oynaması dediğin gezinme benzeri miydi? Motosiklet sıfır mı almıştın birde. Ben de yüz kilomete hız üzerinde ve redline da gezinti yapıyor arkası ve kronik olabilir mi acaba dedim mesajını görünce. Jant, amortisör gazı ya da ayarı, lastik gibi cevaplar geliyor aklıma..'Gezinti' sorunu yaşayan ve çözümünü bilenlerden paylaşım lütfen..
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Merhaba, arka teker oynaması dediğin gezinme benzeri miydi? Motosiklet sıfır mı almıştın birde. Ben de yüz kilomete hız üzerinde ve redline da gezinti yapıyor arkası ve kronik olabilir mi acaba dedim mesajını görünce. Jant, amortisör gazı ya da ayarı, lastik gibi cevaplar geliyor aklıma..'Gezinti' sorunu yaşayan ve çözümünü bilenlerden paylaşım lütfen..

Motosikleti orta takoza alın. Motosikletin arkasına geçin. Tekeri sağa sola oynatmak istediğinizde oynuyorsa sizinde maşa burcunun değişmesi lazım. Geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst