dostum zevler tabiki tartışılmaz. ama benim fikrim bu alet çantalarını beğenmedimbildiğin alet çantası ya
aliminyum olanları varya belki onlar daha güzel olubilir. ama pahalıdır onlarda sanırım.
Aliminyum olanlar uçuk fiyatlarda. yan çantalarla yarışıyor. Gereksiz pahalı. Uzun yolculuklara çıkmayacam. Kış süresince İhtiyacımı karşılaşın istiyorum. Zevk mi? kesinlikle zevk değil. zaten arka çantayı bile yakıştırmıyorum bizim motosiklete. Ama el mahkum uygun fiyatlı pratik çözümler düşünüyorum. Bajaj pulsar da şu aralar aklımı kurcalıyor. Ama çokta emin değilim. Bütçemi zorlamak istemiyorum çünkü. O nedenle şu an sadece pratik ve makul bütçeli çözümler üzerindeyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------
(bir aklımda mondial Rx3 evo ya gidiyor