- Katılım
- 30 Tem 2006
- Mesajlar
- 143
Hakan nerelerdesin? Bayram gezileri yapmadın mı? Güzel fotğraflar ancak sende oluyor. Oralardaysan bir ses ver.
Abi iş yaşamından inan gökçeada gezisi hakkında foto düzenleyip siteye yazı bile yazamadım. Aldığım tarihten bu yana 3500 km devirdim. Motordan gayet memnunum. Yazın yapmaya niyetlendiğim Ege turu için belki cbf 150 ye geçebilirim baharda ama kararsızlık had safhada. 4riders marka touring mont ve nic marka kışlık eldiven aldım. Şimdilik memnunum. Soğuk hava için diz örtüsü ve bahar için yan çanta takibindeyim. Yağmurda binme kısmında kararsız olduğumdan yağmurluk alma ve lastik değiştirme konusu şimdilik beklemede... Arka dişli ve zincir değişimine gelecek bakımda gidebilirim. Zincir konusunda marka tavsiyesi olursa sevinirim. Gruptan yolu düşüp de haber etmeyen olursa darılırım.
















