- Katılım
- 27 Tem 2011
- Mesajlar
- 983
Motorun diğer modellerden öne çıkan bir özelliği vardı artık oda yok.Dijital gösterge iyidi ama analoğa geçiş yapmışlar.
Arkadaşlar RKS Titanic 150 kullanıcısıyım, şuan motor 120 Km'de ama + ve - yönlerini söyleyım gordugum kadar,
İlk olarak arkadaşlarında dediği gibi titreme denilen birşey yok, benzin deposuna koy çayı dursun
2. olarak frenleme sistemi oldukça iyi,
Vites araları o kadar kısa değil motor güzel uzuyor,
Düz yolda rahatla 100km'yi görüyorum ama yeni kullanıcı oldugum ıcın fazla basmak iistemıyorum, 100km'ye gelince daha deviri 5000'de filan oluyor ki 10.000 devire kadar yolu var,
Kötü yanına gelınce o da benden kaynaklanıyor diye tahmın edıyorum motor hızlanınca biraz oynuyor gibi başka bir sıkıntısı yok.
Ve ayıptır söylemesi, gerçekten motor çok göz alıcı arkadaşlar gerçekten trafiğe çıkın insanların gözü hep üstünüzde, motoru alalı 5 gün oldu ama 30 40 kişi sadece durdurup markasını nerden ne kadar aldıgımı sordu. Binilicek bir motor gerçekten. birazcık faydam olduysa ne mutlu bana
İbreye bakmadan yazmış arkadaş,7000 devirde 80 yapıyorken 100ü 5000de yapması imkansız zaten 8700-8800 gibi yapıyor 100üRks den sogudum 5.000 devirde 100 kmh hız demek
Vay canına sayın seyirciler







