RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
9
direksyon kilidi

http://[url=http://bit.ly/c25MCx][/URL]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

http://[url=http://bit.ly/c25MCx][/URL]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

[url=http://bit.ly/c25MCx][/URL]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------

http://[url=http://bit.ly/c25MCx][/URL]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------

[url=http://bit.ly/c25MCx][/URL]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:13 ----------

http://[url=http://bit.ly/c25MCx][/URL]



disk alarmlı kilit sistemi güzel cihaz tavsiye ederim herkese

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

http://[url=http://bit.ly/c25MCx][/URL]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

tekrar hayırlı olsun ;)

daha iyisi sizin olsun :D
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
bu motor ve honda cb 125 e arasında kaldım yakın zamanda alacağım kullanan arkadaşlar biraz bilgi verirlerse güzel olacak :) inceleme misali (örn: 100km de kac litre benzin yakıyor )
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
selam arkadaşlar
yakın zamanda motorsiklet alacağım ama kanuninin windys 125-150 ve s170t ve bu motor arasında kaldım sizce hangisi daha rahat dayanıklı daha rahat daha sağlamdır ?
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Gayet uygun.Ben Samsun'da sordum soruşturdum gayet iyi dediler.Sağlam motor.İnternetten Keeway RKV yada Stels Flame dediğinde bu motor çıkar.
 
Katılım
8 Tem 2012
Mesajlar
12
selam... ben bu motoru dün aldım çok şükür... daha önce yarı otomatik (çok bilinmez) zongshen marka motosikletim vardı. uzun süre kullandım fakat bakımından pek anlamam. zaten oda ilk motorlu taşıtımdı... şimdi benim için önemli olan rks titanic 150'im... rodaj evresi ve ilk bakımları için önerileriniz olursa minnettar olurum. şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
9
selam... ben bu motoru dün aldım çok şükür... daha önce yarı otomatik (çok bilinmez) zongshen marka motosikletim vardı. uzun süre kullandım fakat bakımından pek anlamam. zaten oda ilk motorlu taşıtımdı... şimdi benim için önemli olan rks titanic 150'im... rodaj evresi ve ilk bakımları için önerileriniz olursa minnettar olurum. şimdiden teşekkür ederim


servisinde plakayı taktırırken ben özellikle sordum 500 km yapana kadar 50 yi geçme 500 km olunca yag degişecek yagları servisten degiştirmek zorundasın yoksa garanti dısı kalır ilk degişim ücretsiz yag için para alabilirler bende henüz 300 deyim
 
Katılım
8 Tem 2012
Mesajlar
12
bende sormuştum istediğin gibi bas, hatta iyi bas kısır açılmasın filan dediler... şimdi hangi servise itibar etmeli... merak edenlere yardımcı olur mu bilmiyorum ama, dün biraz hız yapmak istedim 4. vitesin sonunda 85 gördüm yanılmıyorsam. 5'e geçince gaz kestim
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
bu motor rodaj döneminden sonra 100km de kaç lt benzin yakıyor kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim :)
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
9
bende sormuştum istediğin gibi bas, hatta iyi bas kısır açılmasın filan dediler... şimdi hangi servise itibar etmeli... merak edenlere yardımcı olur mu bilmiyorum ama, dün biraz hız yapmak istedim 4. vitesin sonunda 85 gördüm yanılmıyorsam. 5'e geçince gaz kestim

motoru aldıgın firmanın teknik servisi var sana garanti kagıdını düzenleyen yer orda haptırdıgın bakımları garanti belgesine işliyolar.ama tecrübeli arkadaslar daha iyi bilirler rodaj doneminde motora cok yüklenmek oldukca zararlı 500 km olmadan 70 i geçmemeni öneririm.bu arada her gecen gün sokaklarda da cogalmaya basladı bu marka bikaçkez denk geldi.
 
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
11
Arkadaşlar Öncelikle herkese merhaba :)

Bende bu motordan alma düşüncesi içine girdim. Kısmetse yakın zaman içerisinde gidip yakından inceleyeceğim.
Sizden ricam benim kafamdaki sorulara yanıt vermeniz =)

1. Motorun virajlarda dengesi nasıl ?
2. Moturun sele yüksekliği nasıl çünkü çok uzun boylu olmadığım için sıkıntı çekmek istemiyorum çok yüksek ise.
3. Resimlerde gördüğüm kadarı ile sele ile gidon arasında sanki muadilleri motorlara göre fazla mesafe var gibi. Eğer öyle ise oturuş açısından kaynaklanan rahatsız edici bir durum var mı ?

Çok teşekkürker herkese =)
 
Katılım
28 Kas 2012
Mesajlar
200
Bu motoru ilk kez canlı olarak bir arkadaşımda gördüm yanlız 200lük olanıydı ve gerçekten kalıplı duruyor ve bence yeterince de hızlı.Alanlar güle güle kullansın.
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
5
Arkadaşlar Öncelikle herkese merhaba :)

Bende bu motordan alma düşüncesi içine girdim. Kısmetse yakın zaman içerisinde gidip yakından inceleyeceğim.
Sizden ricam benim kafamdaki sorulara yanıt vermeniz =)

1. Motorun virajlarda dengesi nasıl ?
2. Moturun sele yüksekliği nasıl çünkü çok uzun boylu olmadığım için sıkıntı çekmek istemiyorum çok yüksek ise.
3. Resimlerde gördüğüm kadarı ile sele ile gidon arasında sanki muadilleri motorlara göre fazla mesafe var gibi. Eğer öyle ise oturuş açısından kaynaklanan rahatsız edici bir durum var mı ?

Çok teşekkürker herkese =)

315 km kullandım şimdiye kadar. Profesyonel değilim ama virajlarda sorun yaşamıyorum.
Sele boyu gayet düşük hatta akranlarına göre daha alçak diyebilirim.
Sele ile gidon arası bence uzak değil boyum 1.83. Ama ağırlık kollara biniyor biraz.
 
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
11
315 km kullandım şimdiye kadar. Profesyonel değilim ama virajlarda sorun yaşamıyorum.
Sele boyu gayet düşük hatta akranlarına göre daha alçak diyebilirim.
Sele ile gidon arası bence uzak değil boyum 1.83. Ama ağırlık kollara biniyor biraz.

Cevap için çok teşekkür ederim.

Bugun motoru yakından görme ve inceleme fırsatı buldum. Daha önceden HONDA PCX kullanmakta idim. Gerçekten beklediğimden iyi çıktı. Kafama takılan konu yüksekliği idi ancak şaşırdım bir scooter ile nerede ise aynı ölçüde belki daha alçak. Malzeme Kalitesini beğendim piyasada marka değeri kazanmış motosikletler ile kapışır kalitesi. Ancak sadece gaz kolunu pek beğenmedim biraz ucuz malzeme gibi hissettim ancak güzel kaliteli bir kol ile o siyah şık gidona güzel bir görüntü verilebilir :)

Motor bölümü ile pek bir fikir yürütemeyeceğim ne ustayım nede bu işten anlarım. 2 sene garantisi var. Kendi açımdan aslında ucuz etin yahnisi olarak baktığım motorlardan biri idi ancak yakından biraz fikrim değişti. Zaten hor kullanacak biri değilim. Bakımlarını vaktinden bile önce yaptırıp güzel baktığın sürece motora zannetmiyorum ben bir problem çıkacağını.

Üzerinde oturduğumda çok fazla bir yaylanma hissetmedim amörtisörleri biraz sert sanırım bende hafif bir insanım ancak biraz kendimi zıplattım gene pek banamısın demedin genel anlamda sertlik var motorda .

Kasa güzel kuyruk güzel duruşu çok güzel. Kaliteli bir lastik ile kesinlikle kullanılacak bir motor diye düşünüyorum son karar olarak :)
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
5
Cevap için çok teşekkür ederim.

Bugun motoru yakından görme ve inceleme fırsatı buldum. Daha önceden HONDA PCX kullanmakta idim. Gerçekten beklediğimden iyi çıktı. Kafama takılan konu yüksekliği idi ancak şaşırdım bir scooter ile nerede ise aynı ölçüde belki daha alçak. Malzeme Kalitesini beğendim piyasada marka değeri kazanmış motosikletler ile kapışır kalitesi. Ancak sadece gaz kolunu pek beğenmedim biraz ucuz malzeme gibi hissettim ancak güzel kaliteli bir kol ile o siyah şık gidona güzel bir görüntü verilebilir :)

Motor bölümü ile pek bir fikir yürütemeyeceğim ne ustayım nede bu işten anlarım. 2 sene garantisi var. Kendi açımdan aslında ucuz etin yahnisi olarak baktığım motorlardan biri idi ancak yakından biraz fikrim değişti. Zaten hor kullanacak biri değilim. Bakımlarını vaktinden bile önce yaptırıp güzel baktığın sürece motora zannetmiyorum ben bir problem çıkacağını.

Üzerinde oturduğumda çok fazla bir yaylanma hissetmedim amörtisörleri biraz sert sanırım bende hafif bir insanım ancak biraz kendimi zıplattım gene pek banamısın demedin genel anlamda sertlik var motorda .

Kasa güzel kuyruk güzel duruşu çok güzel. Kaliteli bir lastik ile kesinlikle kullanılacak bir motor diye düşünüyorum son karar olarak :)

evet bu konuda haklısın lastiklerin değişmesi gerekiyor kesinlikle. Tabi bu fiyata bu kalite çok. Eğer alırsan şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bana arka dişli numarasını söyleyebilir misiniz ?

daha doğrusu, arka zincir dişlisinde kaç tane diş var ?

bilen var mı ? 38 mi 40 mı ? kaç ?

---------- Post added at 13:29 ---------- Previous post was at 13:10 ----------

ayrıca çanta demiri lazım bana
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst