RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
113
Sana zahmet bana eziyet :) Araba garantileri öyle.. "Yani Hangisi Önce Biterse" olayında. Motorlarda böyledir diye düşündüm sen yazınca.. RKS200'lük yazını akşam heyecanla bekliyorum. Motoron Dergisi RKS150'lik ile uzun yol testlerinde ve her seferinde "Kendisinden beklenenin üstünde performans gösteriyor" diyor amaaaaa işte.. İnsan emin olamıyor..
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Manisa Motor Dünyasında gördüm Salıya kadar 3.750 Tanıtım fiyatlı dedi..Param olsa alıcam..Foto cektim paylasıcam.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
bu model benimde dikkatimi çekiyor. pazartesi gidip inceleyecegim.

antalya bayii sahibinden.com da ilan açmış ve fiyatı 3400 lira yazmıştı. öglen bakmıştım fakat şimdi ilanı göremiyorum.

hem 200 cc olan modeli hemde 150 cc modelini inceleyip fotograflar çekecegim.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Ben cektim ..Biraz üstüne bindim koltugu cok güzel debraj mükemmel yumusacık ..Koso gösterge var 140 net. görüyor dediler 12 hp motor varmıs... Sordugum soru.. Bir kaza durumunda ön masa falan dedi ne kadara getirirsiniz 10 Günde elimizde olur dedi.

1-2 Foto.

b67mh.jpg

b67p3.jpg


3750 Ye mükemmel bi alet
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
113
Bu makinaya bayılıyorum. 200'lük çok güzel ama parasal sorun yüzünden bu daha hoşuma gitti :p Ehliyetimi alabilirsem kısmetse bunun üzerinde duracağım. TVS falanda diyordum ama bunun tipi ayrı hoşuma gitti..
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
5
Arkadaşlar nasılsınız :) Bakıyorum forum içten içe işliyor ben bi süre yoktum malum benim rks 150 titanic ile gezmekle meşkuldum :) biraz yazılanları okudum da benim motorla olan tecrübemden elimden geldiğince aklımın yettiğince açıklıyayım.Öncelikle 23000 km bir motorsikletin debriyajı için gayet iyi bir ömür inanın honda cbf150 30000 yapmıyordur ayrıca 100 lira da çok uygun bir fiyat tabi bunlar benim görüşüm.Bu arada motor satıcılarından biri galiba 140 rahat görüyor demiş o sanırım 200 lük modeli olabilir çünkü benim motorda gördüğüm son değer 117 km idir.tabi yol biraz daha müsade ederse biraz daha gitsin maximum maximum 125 görsün daha fazlasını bence beklemeyin ama bu hacimdeki motor için gayet yeterli hem az yakıyo pardon çok az yakıyor :) perormans ara hızlanmaları gayet tatmin edici bence gayet makul ve yakışıklı motor nereye yanaşsam yanıma bikaç kişi gelip motorla ilgili bişeyler soruyo hem çok gördükleri bi motor değil hem şık dikkat çekiyor inanın şimdilik bu kadar aklınıza takılan bi soru olursa bu motorla ilgili seve seve cevaplarım herkese kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
1
s.a ben konyadan muammer bnde rks titanic kullanıyorum motor gerçekten 80 km ye kadar cok güzel ama 80 km den sonra gaz kesmeye başlıyor bazen 88 i geçmiyor bazende 106 yı geçmiyor 106 km ye de gaz kese kese çok zor cıkıyor, araştırdım beyinden kaynaklanıyormuş, konya da ki diyer rks leri denedim hepsi aynı bi bilgisi olan varsa yardımçı olabilirmi ? başka bi beyin uydura bilirmiyiz ki ?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
son sürat konusu yanlış diyecektim ki 117 yaptım yazmış arkadaş.... bu olabilir ama 140 olmaz...
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
1
arkadaşlar beyaz bi rks 150 de ben aldım yalan yok titreşimi az gerçekten arkadaşlarında dediği gibi 110 -115 arası görüyor rahat ben 350 km de yağını değiştirdim ve 500 bakımında tekrar değişti 100 km olunca bir daha değişecem çünki motor açısından çok yararlı akıllı rodajda . titreşim konusunda kullanan arkadaşlar fark ettimi bilmiyorum ama motor 6000 devir de iken sabit hızla giderken hafif bi titreme yapıyor devir yukselince titreşim çok az hissediliyor . ama devir saati 9000 de iken harika bi ses çıkıyor gerçekten cezbedici bi ses dönüp bakıyolar koltuk bakımından çok rahat değil ama sürücünü memnun eder diye düşünüyorum yakıtı arkadaşların dediği gibi 11-12 arası ama rodajdan sonra biraz daha düşer diye tahmin ediyorum motoru şiddetle tavsiye ederim çünki yoldan geçen bir daha bakıyor durdurup soran bile oluyor bazen motor resimde gördüğünüz gibi kesinlikle cılız deği kaslı apache alan arkadaşım pişman oldu keske bunu alsaydım diyor tabi apache hayranlarıda yanlış anlamasın zevk meselesi bi yandan ama naked modeller arasında dereceye girecek bi tasarımı var servis konusuna gelince yedek parça sıkıntı olmaz ama servisiniz sağlam olacak motordan anlayan bi esnaf olması lazım bnm servisçim yağ çubuğu arıyo mesala motorda hava fitresinin yerini biz gösteriyoruz bnm motorum gaz yemiyodu benzine su karıştırmıs serefsizler bi iki kere sıkıntı çektim ama alırken depo temiz mi mutlaka bakın çünki bnmkinde boya atıkları vardı karbüratör değişti . ama motorumdan gayet memnunum bn arkadaşlar kimi honda sever kimi yamaha kimi kawasaki ama hepsinin zevki ayrıdır . bn yedek parça fiyatını yakıtını ve görselliğini beğenerek aldım hondanın parçaları bana çok pahalı geldi ama allah herkese daha iyisini gönlünde yatan motoru versin saygılar
 
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
2
dw9fg.jpg
[/url][/IMG]
dw9j0.jpg
[/url][/IMG]



Arkadaşlar daha önce de yazmıştım buyrun bu motorum ve ben, gayet memnunum şuan 3000 km'yi geride bıraktık beni 2 kez yolda bıraktı ilkinde ön teker 2. de ise arka teker patladığı için motor gerçekten harika hem görünüş hem serilik bakımından vites aralığı çok iyi nasıl anlatsam bilemiyorum ama binilecek bir motor burada pek takılmadığım için sorusu olan arkadaşlar varsa her konuda yardımcı olabilirim buyrun bu da Facebook adresim; https://www.facebook.com/gokmen.goktogan
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
5
Peki Kuba bayileri aynı zamanda RKS de satıyorlar mı ? Öyleyse ben de gidip bir bakacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------



Bu tip bilgilere pek itibar etmemek lazım. Genelde çoğu bayilerin, ustaların uydurmasıdır.

Arkadaslar rks veya kuba markasi bildigim kadariyla antep firmasi ve her iki markanin ticaret oda kayitlarinda ayni adresti yanilmiyorsam ama iki markaninda kim nederse desin ürunleri saglam ve kaliteli habuarada ben kimne derse desin yerli uretimden yanayim cin malida olsa yerli uretim veya montaj olsun onemli olan is imkani saglamasi bu isten ekmek yiyenler var japon sevenler cin yerleseblilir honda ve yamaha da cinde urettiriyor internetden kontrol edin:)
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
23
Kullanan arkadaşlar biraz tecrübelerini yayınlarsa iyi olur.Bu arada 3600tl peşin paraya satılmaya başlanmış.Bence iyi fiyat...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bursa bayisi 4200 TL'ye kaktırmaya çalışıyor, 3600 TL'ye satanlara da laf ediyor. Tek bayi olunca böyle oluyor işte. RKS'ye şikayet ettim ama cevap vermediler.
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
herkese hayırlı bayramlar arkadaşlar şu motoru görüyorum bakıyorum internette,
kanlı canlı görme fırsatım olmadı bir türlü konya da adam gibi satan bayisi de yok kanuni phantom 180 le aynı boyutlara mı sahip acaba malum ben biraz insan azmanı olunca altım da kaybolup gitmesin istiyorum ikisini de gören arkadaşlar varsa yorum yapabilirler mi acaba birde kullanan arkadaşlar : bu motor 7000 devirde kaç km hızla gidiyor uzun yol performansı için merak ediyorum varsa ki konyalı bir hemşerim bu motoru kullanan onunla da tanışmak isterim dershanede öğretmenim bir çayımı içmeye beklerim
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Phantom ile aynı boyutta değil, aslında ufak tefek bir motor. Bunu üzerine binince anlıyorsunuz. Ancak Phantom'dan kaliteli olduğu kesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst