RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
15
selam arkadaşlar

eski bir mondial 250 mct kullanıcısıyım...8 ay bindikten sonra tiksinerek sattığım motorumdan sonra koca bir sezon motorsuz gezdim...bu sene yazın düğünüm olmasına rağmen aradım taradım hiç kimsenin sağlamadığı imkanı sağlayan bir satıcı buldum (sahibinden.com sağolsun)...2 gün önce 36 ay vadeyle aldım motorumu ... sıfır olsun benim olsun mantığından (ne de olsa hanıma kuma geliyor kullanılmış olmasın değil mi :D ) ...

neyse işin espirisi ve geyik tarafı bir yana forumu baştan aşağı satır satır okudum ve mct de yaşadığım kronik sorunların hiçbirini yaşamayacağıma kanaat getirdiğim için (fren...titreşim...aşırı yakıt tüketimi...hantallık..."1*N*2 arası vites geçiş sorunu") bu modele karar verdim... motorum henüz elime geçmedi ama binen arkadaşlardan dinlediğim kadarıyla honda cbf 150 den gönüllü bir makine ... göstergeleri ve 2013 modeldeki alt sakalı motora ayrı bir hava katmış ...

motorum elime geçtikten sonra daha fazlasını sizlerle paylaşma imkanı bulacağım

şimdilik hoşçakalın

TEKERİNİZ DÜZ BASSIN (KASKINIZI MONTUNUZU İHMAL ETMEYİN)

SAYGILAR
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
selam arkadaşlar

eski bir mondial 250 mct kullanıcısıyım...8 ay bindikten sonra tiksinerek sattığım motorumdan sonra koca bir sezon motorsuz gezdim...bu sene yazın düğünüm olmasına rağmen aradım taradım hiç kimsenin sağlamadığı imkanı sağlayan bir satıcı buldum (sahibinden.com sağolsun)...2 gün önce 36 ay vadeyle aldım motorumu ... sıfır olsun benim olsun mantığından (ne de olsa hanıma kuma geliyor kullanılmış olmasın değil mi :D ) ...

neyse işin espirisi ve geyik tarafı bir yana forumu baştan aşağı satır satır okudum ve mct de yaşadığım kronik sorunların hiçbirini yaşamayacağıma kanaat getirdiğim için (fren...titreşim...aşırı yakıt tüketimi...hantallık..."1*N*2 arası vites geçiş sorunu") bu modele karar verdim... motorum henüz elime geçmedi ama binen arkadaşlardan dinlediğim kadarıyla honda cbf 150 den gönüllü bir makine ... göstergeleri ve 2013 modeldeki alt sakalı motora ayrı bir hava katmış ...

motorum elime geçtikten sonra daha fazlasını sizlerle paylaşma imkanı bulacağım

şimdilik hoşçakalın

TEKERİNİZ DÜZ BASSIN (KASKINIZI MONTUNUZU İHMAL ETMEYİN)

SAYGILAR

motor guzel ben alali daha 1 hafta olmadi ama sevdim seklide cok guzel fiyatida guzel :)

kuxvx.jpg
[/url][/IMG]

ancak o motordan sonra bu biraz kucuk gelebilir size :)
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
15
varsın küçük olsun derli toplu durması daha iyidir :cherry: diğeri kalıbı kadar iş görmüyordu :D :pr:
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Güzel motor gerçekten 3 aydır araştırmasını yaptım.Ama hala YBR ile Bu RKS arasında gidip geliyorum :D
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
61
sanırım rks performans konusunda olmasa da az yakıt konusunda apache'ye kafa tutuyor. Zaten commuterler içinde bir apache iki de rks. Umarım yakında hakettiği ilgiyi ve saygıyı görür.
Tabi yedek parça sıkıntısı yaşatmazsa
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3
Abilerim bu motorun performansı konforu yakıt konusu olarak aklınıza ne gelebilirse bilgilendirebilir misiniz motorun neresinden iyi olduğunu pek anlayamam o yüzden sizin gibi bilgili abilerimize sormak beni daha iyi bilgilendiricektir umarım
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Bugün dolaştım biraz fotoğraf falan çektim, beğenecek misiniz bakalım RKS (Rüzgarın küçük sevgilisi)'mi :queen:
Kısaltmam nasıl olmuş :cherry:

img7680q.jpg

img7663ol.jpg

img7657t.jpg

img7654a.jpg

img7648s.jpg

img7642eb.jpg

img7641l.jpg

img7630cx.jpg

img7631d.jpg

img7632h.jpg

img7633n.jpg

img7635j.jpg

img7637t.jpg

 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Sağolasın, hepimiziz inşallah kazasız belasız, bol zevkli sürüş deneyimlerimiz olur :mrgreen:

Bu arada SYM Wolf de yazıyo sizin motosikletiniz bölümünde, biliyorum kıyaslanması çok saçma ama ufak benzerlikleri, ortak güzellikleri varmı SYM ile RKS arasında?
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
kısaltman cok güzel olmus, motorunda hayırlı ugurlu olsun kazasız günler dilerim
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Yok gazi yaa, koruma demiri hoşuma gitmiyo,fırsat olduğunda YBR nin spor tip koruma demirleri varya, onlardan almayı düşünüyorum uydurabilirsek RKS'ye :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------

Teşekkür ederim cenkito, kısaltmayı da buraya fotoları eklerken uydurdum :cherry:
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Yok gazi yaa, koruma demiri hoşuma gitmiyo,fırsat olduğunda YBR nin spor tip koruma demirleri varya, onlardan almayı düşünüyorum uydurabilirsek RKS'ye :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------

Teşekkür ederim cenkito, kısaltmayı da buraya fotoları eklerken uydurdum :cherry:

varsa atsana linkini bende bakayım ybr nin ki nasılmış ?
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Sağolasın, hepimiziz inşallah kazasız belasız, bol zevkli sürüş deneyimlerimiz olur :mrgreen:

Bu arada SYM Wolf de yazıyo sizin motosikletiniz bölümünde, biliyorum kıyaslanması çok saçma ama ufak benzerlikleri, ortak güzellikleri varmı SYM ile RKS arasında?

Açıkcası bir benzerliği yok :) SYM yaklaşık 3 ay gibi bir süre bindim,ondan sonrada sattım ihtiyaç gereği..bizim caddeler için ve yeni başlayan 2.motorunu alacaklar için uygun bir motor yakıt tüketimi olsun vesaire..tipide fena değildir.Yedek parçası biraz sıkıntı okadar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

Yok gazi yaa, koruma demiri hoşuma gitmiyo,fırsat olduğunda YBR nin spor tip koruma demirleri varya, onlardan almayı düşünüyorum uydurabilirsek RKS'ye :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------

Teşekkür ederim cenkito, kısaltmayı da buraya fotoları eklerken uydurdum :cherry:

Yok yahu koruma demirin güzel..Yelken gibi olanları napıcaksın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst