- Katılım
- 21 Şub 2013
- Mesajlar
- 250
valla ne yalan soyleyim bende scorpion exo 750 ve verdikleri dandik dedigin kasktan var dandik kaskta daha rahat ediyorumama scorpionda bugu yapmiyor orasida ayri tabi
![]()
Aman abi yine de tedbirli olmakta fayda var.
valla ne yalan soyleyim bende scorpion exo 750 ve verdikleri dandik dedigin kasktan var dandik kaskta daha rahat ediyorumama scorpionda bugu yapmiyor orasida ayri tabi
![]()
litre cinsinden yazarsan daha guzel olur 2.7 litreye felan denk geliyor heralde bence guzel ben daha olcemedim ne kadar yakiyorbenim rks kilometrede 13 kurus yakıyor sizce normalmi su an 1000 km de
selam arkadaşlar
eski bir mondial 250 mct kullanıcısıyım...8 ay bindikten sonra tiksinerek sattığım motorumdan sonra koca bir sezon motorsuz gezdim...bu sene yazın düğünüm olmasına rağmen aradım taradım hiç kimsenin sağlamadığı imkanı sağlayan bir satıcı buldum (sahibinden.com sağolsun)...2 gün önce 36 ay vadeyle aldım motorumu ... sıfır olsun benim olsun mantığından (ne de olsa hanıma kuma geliyor kullanılmış olmasın değil mi) ...
neyse işin espirisi ve geyik tarafı bir yana forumu baştan aşağı satır satır okudum ve mct de yaşadığım kronik sorunların hiçbirini yaşamayacağıma kanaat getirdiğim için (fren...titreşim...aşırı yakıt tüketimi...hantallık..."1*N*2 arası vites geçiş sorunu") bu modele karar verdim... motorum henüz elime geçmedi ama binen arkadaşlardan dinlediğim kadarıyla honda cbf 150 den gönüllü bir makine ... göstergeleri ve 2013 modeldeki alt sakalı motora ayrı bir hava katmış ...
motorum elime geçtikten sonra daha fazlasını sizlerle paylaşma imkanı bulacağım
şimdilik hoşçakalın
TEKERİNİZ DÜZ BASSIN (KASKINIZI MONTUNUZU İHMAL ETMEYİN)
SAYGILAR
motor guzel ben alali daha 1 hafta olmadi ama sevdim seklide cok guzel fiyatida guzel
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://b1303.hizliresim.com/17/8/kuxvx.jpg[/url][/url]
ancak o motordan sonra bu biraz kucuk gelebilir size![]()
Keşke yeni kasasını alsaydınaltında korumalık yazıları falan..
Bugün dolaştım biraz fotoğraf falan çektim, beğenecek misiniz bakalım RKS (Rüzgarın küçük sevgilisi)'mi :queen:
Kısaltmam nasıl olmuş :cherry:
http://imageshack.us/a/img189/1965/img7680q.jpg
http://imageshack.us/a/img6/6978/img7663ol.jpg
http://imageshack.us/a/img707/2538/img7657t.jpg
http://imageshack.us/a/img585/7845/img7654a.jpg
http://imageshack.us/a/img834/5764/img7648s.jpg
http://imageshack.us/a/img705/4776/img7642eb.jpg
http://imageshack.us/a/img835/1893/img7641l.jpg
http://imageshack.us/a/img6/1438/img7630cx.jpg
http://imageshack.us/a/img543/7205/img7631d.jpg
http://imageshack.us/a/img826/6148/img7632h.jpg
http://imageshack.us/a/img10/7329/img7633n.jpg
http://imageshack.us/a/img705/4121/img7635j.jpg
http://imageshack.us/a/img803/7598/img7637t.jpg
Yok gazi yaa, koruma demiri hoşuma gitmiyo,fırsat olduğunda YBR nin spor tip koruma demirleri varya, onlardan almayı düşünüyorum uydurabilirsek RKS'ye :wiinkk:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------
Teşekkür ederim cenkito, kısaltmayı da buraya fotoları eklerken uydurdum :cherry:
Sağolasın, hepimiziz inşallah kazasız belasız, bol zevkli sürüş deneyimlerimiz olur :mrgreen:
Bu arada SYM Wolf de yazıyo sizin motosikletiniz bölümünde, biliyorum kıyaslanması çok saçma ama ufak benzerlikleri, ortak güzellikleri varmı SYM ile RKS arasında?
Yok gazi yaa, koruma demiri hoşuma gitmiyo,fırsat olduğunda YBR nin spor tip koruma demirleri varya, onlardan almayı düşünüyorum uydurabilirsek RKS'ye :wiinkk:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------
Teşekkür ederim cenkito, kısaltmayı da buraya fotoları eklerken uydurdum :cherry: