birader ben sökmeyi düsünüyorum etiketi boyaya zarar vermedi sanirim demi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------
bende yeni aldım rks 250 bundsn once kewaay vardı neyse izmirde yaşiyorum üsenmedim gittim istanbuldan aldım 500 km yaptım eşimle birlikte makıne temizdi hic bi sıkıntı yapmadı bende makınayı üzmedim tabiki 100 km den sonra titreşimi normal sekilde hissettım ama arkada oturan eşim 120km geldiğinde bayabi hıssetmiş ayaklarından ve sele kısımdan normal aslında yamaha honda değil sonucta bu paraya bu kalıte allah razı olsun yınede rks denneyse temizini bulursa uygun fıyata al gule gule kullan derim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------
arkadaslar selam bi sorum olcak
bu kewaay land cuiser ile rks cuıserın arka tekerlekleri aynimidir.
sankı bana rks daha geniş gibi geldi
Fotoğrafların çekildiği açıya göre farklı görünebilir ama orjinalde ölçüler aynı olması gerekiyor bildiğim kadarıyla. Tekeriniz düz bassın.