RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
birader ben sökmeyi düsünüyorum etiketi boyaya zarar vermedi sanirim demi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------



bende yeni aldım rks 250 bundsn once kewaay vardı neyse izmirde yaşiyorum üsenmedim gittim istanbuldan aldım 500 km yaptım eşimle birlikte makıne temizdi hic bi sıkıntı yapmadı bende makınayı üzmedim tabiki 100 km den sonra titreşimi normal sekilde hissettım ama arkada oturan eşim 120km geldiğinde bayabi hıssetmiş ayaklarından ve sele kısımdan normal aslında yamaha honda değil sonucta bu paraya bu kalıte allah razı olsun yınede rks den :)neyse temizini bulursa uygun fıyata al gule gule kullan derim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------

arkadaslar selam bi sorum olcak

bu kewaay land cuiser ile rks cuıserın arka tekerlekleri aynimidir.

sankı bana rks daha geniş gibi geldi

Fotoğrafların çekildiği açıya göre farklı görünebilir ama orjinalde ölçüler aynı olması gerekiyor bildiğim kadarıyla. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
zaten orijinal lastikle gezmek çin malı motorda kolay mı :) alırsınız motoru, sonra aynı tekerlek çapında montaj yerini de düşünerek maksimum genişliğe sahip, uygun taşıma yük kapasitesine de dikkat ederek iyi bir marka lastik alırsınız, işlem tamam olur :) cepten de 400-500 en az çıkar, bende arka 140 taban var, orijinali 120, otobanda orijinalleri ile tırtıklı yol çalışmasının unutulduğu yerlere girdiğimde motor sağa sola istemsiz giderdi, şimdi öyle bir şey yok, ayrıca önü de 110 dan 120 ye çıkardım...
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Polo34 bravo sana . Merak araştırma ve tavsiyelerin için. Ben çok geç kaldım lastik işinde. İzmire gidemedim. Yoğunluktan dolayı. İlk fırsatta değiştircem.130 80 arka 110 80 ön becerebilirsem. Veya 100 80 ön.
AYRICA TÜM RKS CRUİSER 250 AİLESİNİN VE MOTOR SEVDALISI MÜSLÜMAN KARDEŞLERİMİZİN BAYRAMI KUTLU OLSUN İNŞALLAH.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bu motoru 6200 tl'ye 80 km'de plakasız almıştım, fiyatına göre havası bin:) iyi bir de ustam var, pazarlık yapmayınca motoru istediğim hale getirdi, onunla para konuşmuyoruz:) herkese iyi bayramlar ...
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Simdiden iyi bayramlar ahali :)

qEJJ53.jpg
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
İyi bayramlar. Bende yavrumu satılığa çıkardım. Sezon bitmişken cc yükseltmek istiyorum. Yetkili serviste tertemiz intruder var, bunu satıp üzerine 10 bin ekleyip alacağım.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-baslangic-icin-cok-uygun-v-twin-enjeksiyon-ve-michelin-lastikli-338871255/detay/
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bayram sonu mondial mct 250'nin arka çanta demirini bizim motora takabilirim :)

i5wylj.png
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
üst cantaları satarsan talibim :)

Sosisler fazla, verebilirim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

Mct250'nin parçalarını mondial yedek parça sitesinden ya da bizim motor konyadan alabiliyorsunuz, komple vidasına kadar tamamı 110 tl tutuyor.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Orjinal egzozun boyunu arka çamurluğa kadar uzattırmaya karar verdim, kim ucuza yapar? Ercanmotor 650 tl ile bir servet istedi:)
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Selamlar arkadaşlar. Bugün ipone Road Twin 15 - 50 yağ ve ngk buji aldım. İlk fırsatta yağ değişimini yapıp tecrübelerimi paylaşacağım.
Polo34 haberleşelim.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Arkadaşlar selamlar. Lastiklerini değiştiren arkadaşlardan fotoğraf istiyorum.ebatına göre istiyorum satıcılar yok çirkin durur yok taşımaz gibi şeyler söyleyip satmıyor.ön ve arka lastik fotolarını ve ebatlarını lütfen.birde 100 80 16--- 110 70 16 ön arka 130 80 ---140 70 düşünüyorum.yardım lütfen. polo34 senin 70-16 idi yanılmıyorsam.görüntü nasıl motora göre merak ettim.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
zamanında araştırmıştık, yük taşıma kapasitesi açısından sorun yoktu, benim motorun fotoları konu içinde fazlaca var, motor 90 yanak ile epey havada dururken yanağı azaltıp tabanı aynı oranda artırdık, rüzgarın olumsuz etkilerini bertaraf ettik...
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Arkadaşlar yağı 24 saat ve 50 km kadar kullandım. Fikrim: ipone kesinlikle castrol'den daha iyi. Road Twin. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Özellikle ara viteslerde ivmelenmede büyük artış var.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Arkadaşlar yağı 24 saat ve 50 km kadar kullandım. Fikrim: ipone kesinlikle castrol'den daha iyi. Road Twin. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Özellikle ara viteslerde ivmelenmede büyük artış var.

Ülkemizde motosiklet satışı yapan tüm markalar castrol öneriyor dünya çapında kendini kanıtlamış bir marka olduğu için galiba çokta önem vermemek lazım bence.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Kuba sl 200'ün arka çanta taşıma demiri bizim motora oluyormuş, galerideki sıfır motora takıldığına göre tadilata gerek kalmamıştır...

symdtg.png
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Bu çanta çok kötü görünüyor, benim armode çantaları tavsiye ederim, hem kilitli hem diri duruyor.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Ben aldığım gün attım çantaları. Çok kötü ama zaten Polo34 çanta demirinden bahsediyor. Sanırsam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst