al sana aynısı, aliexpress de gönderi dahil 160 usd
http://www.aliexpress.com/store/pro...er-250-Genuine-parts/1709678_32318974923.html
http://es.aliexpress.com/item/Fuel-...2318974923.html?spm=2114.43010208.4.42.Bub7sL
biraz daha aramak lazım, tipini öğrensek genel olarak nasıl satılıyor, belki daha ucuzunu buluruz, tüp olan pompa kısmı önemli olmalı, onunda standart bir parça olma ihtimali var.
Google'a fuel pump injection china cruiser yazınca görsellerde bir sürü o pompadan var, arabalarınkinin tipi de aynı, acaba sanayiden bir arabanınki uyar mı? debisi lazım, belki deneme yanılma ile bir şeyler olur, nasılsa hepsi 12v...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
ucundaki pompa, arkasındaki motoru galiba, bir elektrikçiye/bobinajcıya götürmeyi denedin mi? neresinde arıza var belki tespit edilebilir, eğer gözden çıkmışsa içini bir şekilde açtırabilirsin![]()
Ayrıcaaa, istanbuldaki arkadaşlar bir araya gelelim yaz bitmeden artık
ARKADAŞLAR SELAMLAR.HEPİNİZE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM.LASTİK ARAŞTIRIYORUM. 100 80 16 130 80 16 TAKMAYI DÜŞÜNÜYORUM.NE DERSİNİZ.ÖZELLİKLE LASTİK DEĞİŞTİREN ARKADAŞLARDAN TAVSİYE VE YORUM BEKLİYORUM.ORJİNAL EBATLAR YA ZOR BULUNUYOR YADA PAHALI.140 70 16 TAKAN VARDI SANIRIM.ÇOK ALÇALIYORMU MOTOR. PIRELLİ VEYA MICHELİN METZELER VAR TAKMAK İSTEDİĞİM EBATTA.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.
140 70 16 motosikleti alçaltmaz ama performansı düşürür. Yinede en iyisini polo34 abimiz bilir.![]()
s.a yenı katıldım foruma. rks cruıser 250 almayı düşünüyorum.rks hakkında yorumlarınızı alabılırmıyım.yorumlarınız benım ıcın onemlı sımdıden tesekkurler.