RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
19
EVET BİRDE BU MOTOR RKS CRUSER 250 NASIL BİR MOTORDUR PARCA DURUMU NASILDIR YARDIMCI OLURSANIS SEVİNİRİM
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Benzin ootomatiği iyi araştırılmalı bence de, ben babama göstericem ,kendisi elektrik işinden anlar.

benden önceki sahibi bozmuş sanırım bunu, sürekli kırmızı ışıkta benzin göstergesi.. ama motora zararı yok
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Satışta olan bir yamaha xv950 sahibinin harcamaları:) toplasan 2.el bizim motorun parası, onları servisler. daha sıkı öpüyordur heralde...
Akrapoviç egzos (2.676 TL)
Ön siperlik (Yamaha)(1.227 TL)
Koruma demiri (Yamaha)(728 TL)
Sisy bar+çanta taşıyıcı(Yamaha)(1.957 TL)
 
Katılım
10 Ara 2010
Mesajlar
26
al sana aynısı, aliexpress de gönderi dahil 160 usd
http://www.aliexpress.com/store/pro...er-250-Genuine-parts/1709678_32318974923.html

http://es.aliexpress.com/item/Fuel-...2318974923.html?spm=2114.43010208.4.42.Bub7sL

biraz daha aramak lazım, tipini öğrensek genel olarak nasıl satılıyor, belki daha ucuzunu buluruz, tüp olan pompa kısmı önemli olmalı, onunda standart bir parça olma ihtimali var.

Google'a fuel pump injection china cruiser yazınca görsellerde bir sürü o pompadan var, arabalarınkinin tipi de aynı, acaba sanayiden bir arabanınki uyar mı? debisi lazım, belki deneme yanılma ile bir şeyler olur, nasılsa hepsi 12v...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

ucundaki pompa, arkasındaki motoru galiba, bir elektrikçiye/bobinajcıya götürmeyi denedin mi? neresinde arıza var belki tespit edilebilir, eğer gözden çıkmışsa içini bir şekilde açtırabilirsin:)

Kardeşim teşekkür ederim bire bir aynısını bulmuşsun.Biz ucundaki pompayı söküp araba pompası takıp deneyeceğiz.Şu an bizdeki pompa kaç bar basıyor 250cc motor için onu öğrenip ona göre araba pompası takacağız.Bir parçacı 5 bar dedi ama biz net öğrenip parçayı montaj yapacağız.İşlem yapıldıktan sonra buradan bilgi vereceğim arkadaşlara.Belki bir başka kişinin işine yarar.Olmaz ise senin verdiğin linkteki parçayı alacaz. Tabi burada birde bu parçanın contası çok önemli.Genelde contasız satılıyor parçalar.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
2.5, 3, 3.5, 4, 4.5 bar olma durumlarını nette gördüm, ortasında bir şey alıp da deneyebilirsin, motor hacmi düşükse basınçta düşük olabilir, anlaşılan pompa kısmının arızalı olduğuna kanaat getirdiniz, şimdiden iyi şanslar:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------

Ayrıcaaa, istanbuldaki arkadaşlar bir araya gelelim yaz bitmeden artık

yarın müsait olan varsa sabah erken görüşelim, Yalova ya da Tekirdağ bir tarafa gidelim, aslında Gökhan Kaan ile orta bir yerde görüşsek, sonra denize girebileceğimiz güzel bir yere bizi götürse diyorum ...
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Benim motorum yetkili serviste, garanti bitti ama servise verdim genede, zaten serviste benelli/rks servisi olmasına rağmen, bmw-goldwing gibi motorlara bakıyorlar. Bütün sorunları anlattım ve farketmediğim sorunları da söyledi bana usta. Benzin arızasına da bakacak muhtemelen çözücek parça almadan halletme tarafında oda.

Motorum daha 7 binde. Biraz takıntılıyım o yüzden her sorun elden geçsin öyle teslim alcam :) rahat rahat bineyim. Gidilmemiş çok uzun yolum var.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Başka ne sorunları söyledi? Egzoz manifoldunun motora bağlanan saplamalarına baktır, bende hep unutuyorum, egzozu düşenler olmuştu:)
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
ARKADAŞLAR SELAMLAR.HEPİNİZE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM.LASTİK ARAŞTIRIYORUM. 100 80 16 130 80 16 TAKMAYI DÜŞÜNÜYORUM.NE DERSİNİZ.ÖZELLİKLE LASTİK DEĞİŞTİREN ARKADAŞLARDAN TAVSİYE VE YORUM BEKLİYORUM.ORJİNAL EBATLAR YA ZOR BULUNUYOR YADA PAHALI.140 70 16 TAKAN VARDI SANIRIM.ÇOK ALÇALIYORMU MOTOR. PIRELLİ VEYA MICHELİN METZELER VAR TAKMAK İSTEDİĞİM EBATTA.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
ARKADAŞLAR SELAMLAR.HEPİNİZE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM.LASTİK ARAŞTIRIYORUM. 100 80 16 130 80 16 TAKMAYI DÜŞÜNÜYORUM.NE DERSİNİZ.ÖZELLİKLE LASTİK DEĞİŞTİREN ARKADAŞLARDAN TAVSİYE VE YORUM BEKLİYORUM.ORJİNAL EBATLAR YA ZOR BULUNUYOR YADA PAHALI.140 70 16 TAKAN VARDI SANIRIM.ÇOK ALÇALIYORMU MOTOR. PIRELLİ VEYA MICHELİN METZELER VAR TAKMAK İSTEDİĞİM EBATTA.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.

140 70 16 motosikleti alçaltmaz ama performansı düşürür. Yinede en iyisini polo34 abimiz bilir. :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
140 70 16 motosikleti alçaltmaz ama performansı düşürür. Yinede en iyisini polo34 abimiz bilir. :)

motorun canı çok yok, beygirli bir şey değil, açıkçası 140/70/16 olumsuz bir fark yaratmadı, 80-100 neredeyse sıfır titreşimle püfür püfür gidiyoruz işte:)

avrupada 130/80/16 olarak da satılıyordu, ben illa ön arka aynı markanın aynı serisi olsun diye tutturmuştum, michelin'den de sl200'cüler memnun kalmıştı, bende memnunum ...
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Teşekkür ederim. Ön farklı arka farlı olursa marka olarak nasıl olur acaba. Michelinde 130 yok 120 çok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------

Kazasız belasız kullan. Exhell kardeş.konaktaki bayiyemi götürdün.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

Öne michelin cıtygrip 110 80 16 arkaya metzeler feelfree 130 80 16 olabilirmi.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Islakta kuruda performansları markaların modellerin desenleri farklı olduğu için normalde yapılması gerekeni yaptım, öte yandan bizim motor yüksek sürate çıkmıyor derken bir ikilem sonrasında sl200cülerin gazıyla michelin aldık:) kadran hatasına pek sebebiyet vermiyor, 120/90, 130/80, 140/70 diye orantılı gitmeli...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------

bu arada bir arkadaş 600cc motoruyla üç şeritli yolda 119 km/h ile ceza yemiş, konuya hız limitlerini kopyalamışlar, buraya da taşımak istedim, yararlı bir bilgi, 80-100 arası gitmek cezalardan kaçmak için tek çare galiba:) amerikada pek çok kez kiralık araba sürdüm, benzin ucuz diye motor hacimleri çok yüksek ama radar ya da otoban polisi olunca tın tın cruise control ile hepsi gidiyor, ne anladım ben bu işten oluyor :) ne me gerek yüksek cc :)

1z3ndye.jpg
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Bendede michelin city grip var arka-ön.

Omar35 aslan motora götürdüm. Çınarlıdaki :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------

Servisten bugün teslim aldım. yapılan işlemler,

-debriyaj ayarı yapıldı (vites değiştirmiyodu doğru düzgün)
-fren müşürü değişti
-orjinal far a geri döndüm.
-yağ, yağ filtesi ve hava vs
-zincir gerginliği ayarlandı, yağlandı
-benzin ışığı çözüldü, usta vanadan diyor detaya inmedim.
zaten kendi sürdü, ne var ne yok bakıp düzeltti. ustama güvendim o konuda.

motorun gidişatı değişti, yepyeni oldu. keşke daha önce yapsaymışım.

tek sorun, depoyu boyacağım, mat renk çabuk soluyor.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
benzin pompası sağlam mı çıktı yani :) vana neymiş, nesini düzeltmiş acaba:) zenon ile uzunları yakınca sislerle beraber gündüz gibi oluyor :) denk getirirsen küçük mercekli zenon ve sis tavsiye ederim...
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
teşekkürler, sarı xenon varsa olabilir, zira beyaz far motorun orjinal halini bozuyor, classic fatboydan şaşmamak lazım
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Güle güle kullan . Bende bugünlerde izmire gelip motolastik bayraklıda lastikleri değiştirecem. Geç kaldım.orada görerek kıyaslayarak karar vericem.hiç tutunmuyor üzerindekiler.
 
Katılım
4 Eyl 2016
Mesajlar
1
s.a yenı katıldım foruma. rks cruıser 250 almayı düşünüyorum.rks hakkında yorumlarınızı alabılırmıyım.yorumlarınız benım ıcın onemlı sımdıden tesekkurler.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Önce konuyu okuyun, merak ettiğiniz bir şey kalırsa yazarsınız...

Ben yeni motor alacak olsam onunla ilgili konuyu hatim eder, notlar alır, varsa sorularım öyle sorardım.

Benim iyidir hoştur dememle mi motor alacaksınız? Teknik bir sürü açıklamamız var, tam olarak ne öğrenmek istiyorsunuz onu yazın, yaş 18-22 mi?
 
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
1
birader ben sökmeyi düsünüyorum etiketi boyaya zarar vermedi sanirim demi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------

s.a yenı katıldım foruma. rks cruıser 250 almayı düşünüyorum.rks hakkında yorumlarınızı alabılırmıyım.yorumlarınız benım ıcın onemlı sımdıden tesekkurler.

bende yeni aldım rks 250 bundsn once kewaay vardı neyse izmirde yaşiyorum üsenmedim gittim istanbuldan aldım 500 km yaptım eşimle birlikte makıne temizdi hic bi sıkıntı yapmadı bende makınayı üzmedim tabiki 100 km den sonra titreşimi normal sekilde hissettım ama arkada oturan eşim 120km geldiğinde bayabi hıssetmiş ayaklarından ve sele kısımdan normal aslında yamaha honda değil sonucta bu paraya bu kalıte allah razı olsun yınede rks den :)neyse temizini bulursa uygun fıyata al gule gule kullan derim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------

arkadaslar selam bi sorum olcak

bu kewaay land cuiser ile rks cuıserın arka tekerlekleri aynimidir.

sankı bana rks daha geniş gibi geldi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst